Jump to content

2009.02.24 AS Roma H


pekkiry

Har du troen?  

54 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet ikke om noen har nevnt dette, men her er en video

hvor Totti knuser ballene til Denilson. Ser at Arseblog kommenterer

saken idag. Dette er så forbanna typisk Totti. Burde bli suspendert til returkampen etter min mening. Helt sikkert tilsiktet fra hans side..

 

Utrolig stygg stempling. Bør uten tvil suspenderes i returoppgjøret!!

 

Neida. Totti prøver simpelthen på en dragning, og bommer på ballen. Derfor ser det langt styggere ut enn det er. Dette var hverken intensjonelt eller særlig stygt i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke om noen har nevnt dette, men her er en video

hvor Totti knuser ballene til Denilson. Ser at Arseblog kommenterer

saken idag. Dette er så forbanna typisk Totti. Burde bli suspendert til returkampen etter min mening. Helt sikkert tilsiktet fra hans side..

 

Utrolig stygg stempling. Bør uten tvil suspenderes i returoppgjøret!!

 

Neida. Totti prøver simpelthen på en dragning, og bommer på ballen. Derfor ser det langt styggere ut enn det er. Dette var hverken intensjonelt eller særlig stygt i mine øyne.

 

han prøver sikkert på en dragning først, men en god spiller som totti tar ikke en dragning med den ene foten i " det følsomme området". alle som kjenner til totti og ser situasjonen i kampen ser jo at han gjør det med vilje. denne Totti er rett og slett fæl.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen har nevnt dette, men her er en video

hvor Totti knuser ballene til Denilson. Ser at Arseblog kommenterer

saken idag. Dette er så forbanna typisk Totti. Burde bli suspendert til returkampen etter min mening. Helt sikkert tilsiktet fra hans side..

 

Utrolig stygg stempling. Bør uten tvil suspenderes i returoppgjøret!!

 

Neida. Totti prøver simpelthen på en dragning, og bommer på ballen. Derfor ser det langt styggere ut enn det er. Dette var hverken intensjonelt eller særlig stygt i mine øyne.

 

han prøver sikkert på en dragning først, men en god spiller som totti tar ikke en dragning med den ene foten i " det følsomme området". alle som kjenner til totti og ser situasjonen i kampen ser jo at han gjør det med vilje. denne Totti er rett og slett fæl.

Enig med deg. Hadde det vært en annen tilfeldig spiller kunne jeg kanskje trodd at det var et hendig uhell, men når det er Totti øker i hvertfall sjansene for at det var tilsiktet betraktelig. Har ikke særlig mye til overs for denne karen og håper virkelig Ebouè for en gangs skyld bruker de litt mer mørke sidene mot Totti i returmøtet. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen har nevnt dette, men her er en video

hvor Totti knuser ballene til Denilson. Ser at Arseblog kommenterer

saken idag. Dette er så forbanna typisk Totti. Burde bli suspendert til returkampen etter min mening. Helt sikkert tilsiktet fra hans side..

 

Utrolig stygg stempling. Bør uten tvil suspenderes i returoppgjøret!!

 

Neida. Totti prøver simpelthen på en dragning, og bommer på ballen. Derfor ser det langt styggere ut enn det er. Dette var hverken intensjonelt eller særlig stygt i mine øyne.

 

han prøver sikkert på en dragning først, men en god spiller som totti tar ikke en dragning med den ene foten i " det følsomme området". alle som kjenner til totti og ser situasjonen i kampen ser jo at han gjør det med vilje. denne Totti er rett og slett fæl.

Enig med deg. Hadde det vært en annen tilfeldig spiller kunne jeg kanskje trodd at det var et hendig uhell, men når det er Totti øker i hvertfall sjansene for at det var tilsiktet betraktelig. Har ikke særlig mye til overs for denne karen og håper virkelig Ebouè for en gangs skyld bruker de litt mer mørke sidene mot Totti i returmøtet. :huh:

 

hehe, da vil jeg heller se eboue med noen fulltreffere i kassa ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen har nevnt dette, men her er en video

hvor Totti knuser ballene til Denilson. Ser at Arseblog kommenterer

saken idag. Dette er så forbanna typisk Totti. Burde bli suspendert til returkampen etter min mening. Helt sikkert tilsiktet fra hans side..

 

Utrolig stygg stempling. Bør uten tvil suspenderes i returoppgjøret!!

 

Neida. Totti prøver simpelthen på en dragning, og bommer på ballen. Derfor ser det langt styggere ut enn det er. Dette var hverken intensjonelt eller særlig stygt i mine øyne.

 

han prøver sikkert på en dragning først, men en god spiller som totti tar ikke en dragning med den ene foten i " det følsomme området". alle som kjenner til totti og ser situasjonen i kampen ser jo at han gjør det med vilje. denne Totti er rett og slett fæl.

 

Skjønner ikke at du kan sitte og si dette og påstå at du "kjenner Totti". Francesco Totti er for meg en høyst respektert fotballspiller, som får alt for mye ufortjent pepper. Sammen med de generelle fordommene mot italiensk fotball har han en tendens til å bli plukket på for ingen verdens ting.

 

Om det er en god eller dårlig spiller som gjør dette har ingenting med saken å gjøre. En glipp på en dragning vil med stor sannsynlighet ende ved at foten gjør den bevegelsen som Totti her gjorde. At Denilson var på feil sted til feil tid er strengt tatt ikke Totti's feil, og han bør dermed ikke få karantene.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om noen har nevnt dette, men her er en video

hvor Totti knuser ballene til Denilson. Ser at Arseblog kommenterer

saken idag. Dette er så forbanna typisk Totti. Burde bli suspendert til returkampen etter min mening. Helt sikkert tilsiktet fra hans side..

 

Utrolig stygg stempling. Bør uten tvil suspenderes i returoppgjøret!!

 

Neida. Totti prøver simpelthen på en dragning, og bommer på ballen. Derfor ser det langt styggere ut enn det er. Dette var hverken intensjonelt eller særlig stygt i mine øyne.

 

Hvis det der er en dragning hvor han bommer på ballen, da er han ingen god fotball spiller. Ballen er på bakken,

ikke en snau meter oppe i luften. Han snur seg jo bakover i stedet for å se på ballen..

Link to comment
Share on other sites

Om det er en god eller dårlig spiller som gjør dette har ingenting med saken å gjøre. En glipp på en dragning vil med stor sannsynlighet ende ved at foten gjør den bevegelsen som Totti her gjorde. At Denilson var på feil sted til feil tid er strengt tatt ikke Totti's feil, og han bør dermed ikke få karantene.

Haha, for noe sprøyt!

Foten hans har ingen verdens ting å gjøre oppi der uansett hva slags dragning han prøver på.

Link to comment
Share on other sites

Var på kampen og vil bare si, FOR EN STEMNING!!! Vi satt på upper tier, over red action seksjonen og det er et sted jeg virkelig kan anbefale å sitte. Dette var min sjuende Arsenalkamp og ingen har vært i nærheten av denne, stemningsmessig. HERLIG!!! selv United kampen hvor Henry heada inn seiersmålet langt på overtid for 2 år siden, kan ikke måle seg stemningsmessig med Roma-kampen.

Mulig det er ekstremt avhengig av hvor man sitter?

Ellers mye bra spill på tirsdag, men hele verden ser at spillere som Bendtner, Eboue og Song er alt for dårlige for Arsenal, kanskje Wenger også ser det en dag. Nasri, VP, Diaby og ikke minst Denilson var KANONBRA!

Men folkens, "Awesome Atmosphere" !!! som flere engelskmenn sa etter kampen.

 

Nei Avenell; "hele verden" har for en gangs skyld hyllet Eboue for den innsatsen han la ned. Han var første omgangs klart beste spiller.

Link to comment
Share on other sites

Var på kampen og vil bare si, FOR EN STEMNING!!! Vi satt på upper tier, over red action seksjonen og det er et sted jeg virkelig kan anbefale å sitte. Dette var min sjuende Arsenalkamp og ingen har vært i nærheten av denne, stemningsmessig. HERLIG!!! selv United kampen hvor Henry heada inn seiersmålet langt på overtid for 2 år siden, kan ikke måle seg stemningsmessig med Roma-kampen.

Mulig det er ekstremt avhengig av hvor man sitter?

Ellers mye bra spill på tirsdag, men hele verden ser at spillere som Bendtner, Eboue og Song er alt for dårlige for Arsenal, kanskje Wenger også ser det en dag. Nasri, VP, Diaby og ikke minst Denilson var KANONBRA!

Men folkens, "Awesome Atmosphere" !!! som flere engelskmenn sa etter kampen.

 

Nei Avenell; "hele verden" har for en gangs skyld hyllet Eboue for den innsatsen han la ned. Han var første omgangs klart beste spiller.

 

 

Jo innsatsen var bra den, det skal han ha. Du kan godt mene han var første omgangs beste, jeg mener han ikke var det. Eboue er ikke god nok for Arsenal. Punktum.

Link to comment
Share on other sites

Han er kanskje ikke en veldig god spiller, men Eboue er fortsatt en del av laget og stallen og bør støttes som alle andre spillere.

Man kan mene hva man vil om enkeltspillere, men bare husk på at Manure vant PL i fjor med spillere som Brown, Fletcher og O'Shea som spilte veldig mange kamper for dem. Og jaggu holder de ikke på å gjøre det i år igjen! Fortsatt med spillere som Fletcher, O'Shea og Brown som viktige spillere selv om de ikke er i førsteelleveren like ofte lenger!

 

Eboue er en viktig squadplayer for oss, og er mer enn god nok til å gjøre jobben på høyreback som backup for Sagna. Han har i tillegg begynt å vise at han har utviklet seg bra på høyrevingen og kommer til å være en viktig spiller for oss resten av sesongen, og også neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

Når Eboue først løper ut på banen støtter jeg han selvfølgelig!

Kan se at han kan være ok som backup som høyreback, men som ving synes jeg ikke han har særlig å bidra med, ett par gode innlegg per år, masse grusomme skudd og avleveringer i hytt og pine. Og det jeg misliker aller mest, hans filminger, stygge etterslenger/taklinger (kanskje skjerpa seg litt på dette, men husk spurs for noen uker siden).

Håper heller vi satser på spilllere som Wilshere, Ramsey, Vela, Merida osv enn Eboue.

Men greit nok, vi er uenige om Eboue, helt fair det.

Link to comment
Share on other sites

Når Eboue først løper ut på banen støtter jeg han selvfølgelig!

Kan se at han kan være ok som backup som høyreback, men som ving synes jeg ikke han har særlig å bidra med, ett par gode innlegg per år, masse grusomme skudd og avleveringer i hytt og pine. Og det jeg misliker aller mest, hans filminger, stygge etterslenger/taklinger (kanskje skjerpa seg litt på dette, men husk spurs for noen uker siden).

Håper heller vi satser på spilllere som Wilshere, Ramsey, Vela, Merida osv enn Eboue.

Men greit nok, vi er uenige om Eboue, helt fair det.

 

Helt enig med deg her.. Vi kan ikke si at en spiller fortjener å spille for oss fordi han legger ned en god innsats. Det kreves noe mer enn akkurat det. Det er flere av gutta som ikke har de ferdighetene som må ligge til grunn for å spille for Arsenal. Vi skal tross alt være en klubb som kjemper i toppen av europa og da kan vi ikke ha middelmådige spillere i stallen. Jeg forstår ikke at noen her inne kan forsvare spillere som Bendtner og Eboue. Innsats er ikke den eneste ferdigheten som kreves.

Link to comment
Share on other sites

Eboue var førsteomgangens store gigant sammen med Diaby. Jeg er helt enig i at begge to har hatt flere mindre gode kamper i år, men kampen mot Roma var ikke en slik. Lot dere merke til hvor mye Sagna ble involvert i spillet - ikke minst hvor mange av disse gangen han fikk gode innleggsmuligheter? Eboue satt fart hver gang han fikk ballen. Han startet kontringer lang bak på banen - blant annet en som førte til at de Rossi fikk gult kort og dermed ikke spiller mot oss i Roma! Videre løpt Eboue seg gjennom flere ledd og skapte mye uro. Vanligvis sentrer vi fram og tilbake uten å trenge oss noe særlig gjennom det leddet som Eboue ofte løp gjennom. Den eneste store feilen Eboue gjorde var å ikke skyte med en gang han fikk sin store mulighet i andre. Det kom ikke alltid like mye ut av det Eboue gjorde, men han skapte mye uro og fikk ballen fort framover i lengderetning slik at vi kunne komme til flere sjanser på kortere tid! Legger man til at ivorianeren jobbet hardt gjennom hele kampen, er det ikke tvil om at det kanskje var han beste kamp for klubben - i alle fall som ving.

 

Eboue har skjerpet seg mye på stygghetene sine i år (selv om Spurs-kampen var et lite tilbakefall). At han ikke har mange assist eller mål er noe jeg er veldig enig i at han kan forbedre seg på. Men husk at f.eks. Hleb var en veldig viktig offensiv midtbanespiller selv om han heller ikke hadde sine største styrker på de to områdene. Klager Eboue når han blir benket? Ser du noen gang Eboue gå rundt uten mål og mening? Jeg mener ikke at Eboue er topp 10 vinger i verden, men han er ekstremt viktig for balansen i laget. Og det er nok sammensetning i årets lag som har vært det største problemet. Song, Eboue og Denilson sammen på en midtbane blir for defensivt, og vi blir for lite kreative. Eboue skinner gjennom når han har mange kreative spillere rundt seg. For det første får han mye rom å løpe som han utnytter ofte. Videre hjelper resten av midtbanen med det defensive slik at de som er bedre på det offensive kan bruke energien sin på det. Hvorfor fungerte ikke Real da Makelele dro? Jo, fordi de ikke hadde en godt nok balansert midtbane - uansett hvor gode de var offensivt på papiret.Nasri og Fabregas bør bruke mer tid forover enn bakover på banen. Dessuten, er ikke de fleste enige at forsvar er beste angrep? Eboue er flink i gjenvinningsfasen, et område for eksempel Walcott har mye å gå på. Hvis vi trenger et mål på slutten av en kamp, er det helt greit å bytte ut Eboue. Fra start er Eboue derimot veldig viktig for balansen. Det viktigste er ikke alltid hva en spiller selv gjør, men også hvordan han får andre til å spille. Eboue og Fabregas er to gode eksempler på spillere som får de rundt seg bedre vha diverse egenskaper.

 

Over til Diaby var, så var han også meget flink på å løpe gjennom leddene. Franskmannen prøver veldig ofte på dette, men mot Roma gikk det bra nesten hver gang. En frekk vending, litt knuffing og så er han avgåre. Noe som også gledet meg var at Diaby skøyt flere ganger - det ene skuddet var millimetre fra å gå forbi handskene på keeperen. Også Diaby var veldig direkte, noe som gleder meg mye i disse tider hvor ballen går alt for mye fra side til side uten at det skjer noe.

 

Når vi først er inne på skudd, hvor mange mål har vi egentlig scoret på retur siden Pires dro? Skremmende få er det i alle fall!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke at noen her inne kan forsvare spillere som Bendtner og Eboue.

 

Helt enig. Er en forbaska uting at vi støtter spillerne våre.

 

Du er artig du.... Selvfølgelig skal vi støtte spillerene, men hvorfor i all verden skal vi hele tida forsvare middelmådige spilleres prestasjoner? Hele tiden finne unnskyldninger? "Jaja, Bendtner er en stivbeint, tung danske, men han løp mye da." Det hører ikke hjemme i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...