Jump to content

www.arsenal.com


gunnersfan

Recommended Posts

Er det berre meg eller har brått arsenal.com blitt ein arena med verkeleg stor informasjonsflyt. Den siste tida har det komme ei rad nyheiter dagleg. Fleire dagar opp mot 6 nyheiter.

 

Fleire av desse nyheitene har gått inn på tema som ikkje har vore vanleg på www.arsenal.com tidlegare.

Døme: http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...rested-in-inler

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Arsenal.com med transfer rykter

 

Vet ikke om alle har fått med seg dette?

 

Jeg syns dette er å skyte seg selv i foten for en så seriøs nettside som Arsenal.com. Hvorfor skal vi lese om rykter der? Er det bare for å få flere klikk? :)

 

Nei, dette regner jeg med de får vekk fortest mulig. De finns utallige slike steder allerede, så de vil aldri være første ute med nyhetene alikevel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke helt problemet med dette...

De gjør seg jo ikke opp noen mening om disse ryktene og skriver at man ikke skal ta det som står så veldig seriøst..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Overmars. Det blir for dumt. Når du går inn på Arsenal's hjemmeside er man på jakt etter fakta. Da og fylle siden med rykter og slapper hører ingen sted hjemme.

Jeg støtter dette synet fullt ut.

 

Ei rykteside er kanskje ikke så forferdelig i utgangspunktet, dog uønsket sett fra min side, for denne som nå er lagt ut er meget selektiv. To rykter er tatt med, Wright-Philips og Buffon. I media florerer et stort antall rykter, så er det bare "sannsynlige" rykter som blir tatt med eller hva? Har man sagt "A" så får man i såfall si "B", da må den aktuelle nettsiden ta med alle mer eller mindre seriøse rykter som er der. På den selektive måten den nå er satt opp på, så tror jeg mange fans ser de nevnte overgangene som sannsynlige og vil derfor bli meget skuffet (noen kanskje glade) når ryktene eventuelt blir avkreftet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Overmars. Det blir for dumt. Når du går inn på Arsenal's hjemmeside er man på jakt etter fakta. Da og fylle siden med rykter og slapper hører ingen sted hjemme.

 

Støttes. Den en eneste siden som kun skal inneholde fakta blir forsøplet. Unødvendig, ja direkte irriterende !!!

Link to comment
Share on other sites

Støtter de som finner dette som en dårlig idé. Eneste årsak til at Arsenal gjør dette må være for å generere klikk på siden.

 

Det skal bli artig når den spanske sesongen er over og alt av spansk "presse" for alvor setter i gang "Fabregas til Barca" historiene. Skal de legge ut dette også?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at det blir litt for dumt å lese om rykter på hjemmesida til Arsenal. Når jeg går inn der, går jeg inn for å lese fakte, og er jeg ute etter rykter, finns det haugevis med forskjellige rykter man kan gå inn på om man er ute etter rykter. Så denne håper jeg blir borte fort igjen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...