Jump to content

2009.01.10 Bolton H


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Det ble som forventet egentlig. Bolton ligger bakpå og pumper opp ved enhver anledning. Jeg var skeptisk til at Bendtner ble puttet inn på høyre kant, men det lå noe i det. Planen var nok å sende han på løp inn mot bakerste stolpe når Clichy/Vela/Van Persie kom til innlegg fra venstre. Det så ut til å lønne seg, og Wenger hadde en god dag på jobben.

 

Når det kommer til enkeltprestasjoner så er jeg ikke imponert i det hele tatt. Hadde vi hatt litt mer kreativitet på midtbanen fra start så hadde det nok stått både 1 og 2-0 til pause. Jeg begynner å spille spørsmål til Diabys spilleforståelse. Han holder jo altfor lenge på ballen og prøver på mye av det umulige. Men han har vist tidligere at han kan, så jeg skal ikke henge han mer ut. Adebayor har jeg skrevet om tidligere i tråden så tar det ikke igjen.

 

Ingen gøyal kamp, men vi må også se på tre poeng som viktigere enn finspill iblant.

 

 

For å svare på Tosteinr ovenfor:

 

Hvordan var forsvaret idag?

Mye kommunikasjonsfeil med keeper og forsvaret. Kolo var til tider for ivirg også.

 

hva gjorde at vi ikke vant mer en 1-0?

Kreativiteten vår. Med Fabregas eller Nasri i midten fra start hadde det vært mer enn 1-0. Også litt innsats av Adebayor hadde kunnet gitt utfall.

 

noen spillere som spilte BRA?

Ingen var på topp i dag, nei.

 

Noen spillere som var dårlige?

Diaby og Adebayor var ikke i slaget i dag.

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent seier og vi er tålmodig og klarer å dra det i land. Det er i alle fall veldig positivt, og det gjør godt for selvtilliten. Tidligere i sesongen kunne slike kamper endt andre veien, men nå holder vi hodet kaldt bakover og klarer tilslutt å omsette sjansene.

 

Bendtner er en "super-sub" og beviser det igjen i dag. Han sliter i kamper hvor han spiller fra start, men i kamper som i dag så er han en helt annerledes spiller og gir oss det ekstra som vi trenger.

 

Vela gjør også en god figur og er sterkt delaktig i at vi setter Bolton under et massivt press. Det eneste som bekymrer meg er at vi igjen starter kampen for tregt. Vi bruker 60 minutter før de virkelig store sjansene begynner å komme og vi må bli flinkere til å sette et slikt knallhardt press på motstanderen i starten av kampene også. Vi har ballen omtrent hele tiden i første omgang, og allikevel klarer vi nesten ikke skape farligheter og det er bekymringsverdig. Jeg mener vi sårt trenger en spiller som Arshavin fordi han vil gi oss en helt annen dimensjon offensivt.

 

Syns det er bra defensivt i dag, selv om det ikke var mye å gjøre hverken for forsvaret eller Almunia. De tar det som kommer - det eneste er at det var litt krøll i starten av kampen med kommunikasjonen mellom Almunia og forsvaret, men det gikk heldigvis bra i dag.

 

Diaby skuffet stort i dag, hadde mange feilpasninger og klarte ikke å vise det han har gjort en del av i det siste. Han er på og av, og det er noe Diaby og Wenger må jobbe med. Klarer Diaby å være stabilt "på" i kamp etter kamp så tror jeg han har gode sjanser for å bli fast på sentral midtbane etterhvert. Adebayor skuffer i dag, men han er da der og skaper noe uro for Bolton selv om han ikke er i sin livs beste form. RVP er god igjen i dag, alltid truende for forsvaret til Bolton, og slår den avgjørende pasningen som gjør at vi vinner.

 

Vi tar tre poeng og det er det viktigste. Nå får vi bare se frem til neste kamp. :o

Link to comment
Share on other sites

Takk for den der Bendter! 3 utrolig viktige poeng, og jeg håper Wenger nå ser at Vela skal starte kampene våre som venstrekant, altså ut med Diaby, og at Nasri må spille sentralt. Hvem andre enn han, og Fabregas selvfølgelig, kunne lagt den nydelige gjennombrusspasningen som Adebayor brukte et år på å sløse vekk?

Forresten noen som har noe statistikk på ballbesittelsen i denne kampen? Må vel være god over 80% for oss :o

Link to comment
Share on other sites

Kort sammendrag av kampen: Meget dårlig tempo i lengderetning. Det var en forbedring i bevegelsene på banen, men de gikk for det mest bakover fra de feilvendte spillerne. For få løp bakfra. Alt for få spillerne utfordret med fart, kun den til tider utskjelte Eboue prøvde seg. Diaby dribler nok en gang alt for mye. Nok en gang mange fine dragninger og vendinger, men alt for ego. Innleggene fra kanten er alt for svake og vi har for få i boksen. Utover kampen blir det flere langballer, uten at det blir noe sjanser av det. Oksen Shittu knuser alle i duellene, mens O'Brian har en meget god kamp og redder Bolton ved flere anledninger. VI skaper tilnærmet ingenting i første omgang, men har 3 gode sjanser i andre - 1 av dem blir det mål på. Meget bra at Bendtner som tar den på oppspretten i fart. Fint forarbeid av van Persie og fin gjennombruddspasning av Clichy.

 

+ Vi er gode fram til den siste 1/3. Det flyter bedre i midtbaneleddet, men rundt 16-meteren stopper det veldig opp. Likevel en forbedring fra andre kamper i det siste.

+ Bendtner putter og vil forhåpentligvis få selvtilliten han trenger. For mange virker det som at han alltid har mye selvtillit, men i mine øyne virker det mer som arroganse. Hyggelig å se gleden blant alle spillerne når vi scorer.

+ I dag var det veldig godt trøkk på tribunen. Det er veldig viktig at supporterne heier laget fram når de trenger det som mest.

+ Vi holder nullen, nok en gang er det DJ som er i midtforsvaret.

+ Clichy var mer framover enn tidligere kamper.

+ Vår beste, van Persie, fortjener skryt for å skape mye ut av ingenting. Uten han ville vi skapt utrolig lite.

+ Vi får 3 poeng, fortjener å vinne og gjør det.

+ Samtlige innbyttere gjør det godt. Vela gjør som alltid et godt innhopp, mens Bendtner scorer et mål. Ramsey lagde et par frispark, men jobber godt og holder oppe dne nødvendige intensiteten på midten.

 

- 2 stygge kommunikasjonsfeil mellom keeper og fosvar i dag. Begge situasjonene kunne fort ha ført til mål. Dersom Bolton hadde fått det første målene, kunne de fort fått med seg alle hjem.

- Som sagt i sammendraget: bevegelsene, tempoet og kreativiteten.

- Svake innlegg!

- Etter målet vårt, er laget tydelig nervøst. Spillere stresser og kommer ute av posisjon, mange skumle hull bakover.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ikke setter Nasri sentral neste kamp skjønner jeg ingenting. Med en gang han ble flyttet inn i midten, gikk det bedre. Han forsøker lange gjennombruddspasninger, får opp tempoet i spillet og ser de geniale stikkpasningene som man skulle tro at bare Fabregas ser. En sterk kontrast til Diaby som stort sett bare ville drible og slå tversoverpasninger.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med 3 poeng alle sammen :o Seieren satt langt inne, men 3 utrolig viktige poeng for oss. Vi må ta med oss det positive tross alt. Ironisk nok er det publikumsyndlingen vår som avgjør :P

Et vanvittig dårlig tempo og dårlige samtidige bevegelser stort sett kampen igjennom. Vi spiller med stor usikkerhet, og skaper veldig lite mot et tamt Boltonlag offensivt. Synes det er svakt av Wenger å ikke gjøre bytter før i det 65.minutt når han ser hvordan laget stanger. Er ikke alltid en garanti for å lykkes med byttene, men man trenger ikke være så altfor smart for å skjønne at nye kreative bein trengtes, noe vi fikk ved Vela.

Nå ser vi frem mot noen spennende dager på overgangsfronten, og forbereder krig mot et Hull-lag i fritt fall neste helg!

Link to comment
Share on other sites

Bolton stiller i sitt vanlige 6-4-0 system og veksler til 9-1-0 når de presses, det vil si det meste av kampen. Vel, det er ikke noe nytt. Da må vi ha fart på ball og bevegelse. Diaby og Adebayor gjorde sitt ytterste for å unngå det. Begge skandaløst svake.

 

Almunia fremmer sitt kandidatur som dagens klovn, men lykken stod den blonde bi i dag. Toure tilbake med en forestilling sånn midt på treet. Positivt at det var litt driv i han igjen, men fortsatt taper han for mange dueller. Clichy har fortsatt et stykke igjen til den spilleren vi er vant til å se. Lite å gjøre defensivt i dag, men fortsatt har han for lite å by på offensivt. Desverre. Selv om han var tredje sist på ballen ved målet er Sagna er langt bedre.

 

Dagens beholdning er van Persie og Nasri som stod for det meste av kreativitet, men 2 mot 10 blir vrient. Kampen løsnet når Vela kommer inn med fart, direkte spill og vilje til å utfordre. Forutsigbarheten ble borte og Bolton begynte å rakne. Med Nasri i midten ble det også mer fart i kula. Skulle du sett, dukket det ikke opp en danske med nok dævelskap i kroppen til å sloss inn van Persies flotte innlegg. Bra. Til tross for alle sine mangler er Bendtner langt mer effektiv enn Adebayor. Vet ikke hva det sier om hvem. Jo det vet jeg, men lar være å skrive det .........

 

3 nye poeng i boks.

Link to comment
Share on other sites

Har vell det samme å si som mange andre.

 

- Kjedlig kamp men utrulig deili med 3 poeng idag. Kjekt at også vi klarer å ta med oss alle poeng i kamper som vi ikke dominerer. Men vi var sjølvsagt det beste laget.

 

- Davies får springe rundt å skade våre spillere som vanlig, utruli at han ikke fikk kort.

 

- I det offansive spillet er det alt for lite kreativitet og ikkje minst bevegelse ! Men der er jo vanskelig når Bolton ligger med 10 mann rundt 16meteren. Litt lite skudd kanskje.

 

- I Det deffansive er det utroli dårlig kommunikasjon i flere tilfeller. Gøy se Toure tilbake men jeg foretrekker heller Toure som back enn MS men JD. Men vi hadde ikke verdens beste utvalg i deffansive spillere idag heller.

 

- Adebayor er lite med og utroli skuffende. Har noen fine detaljer, men når han er alene med keeper og må byrja å legge ballen helt perfekt til rette for at han skal skyte å so kjem ein Bolton spiller og snapper ballen rett forran tryne hans då er det for gale asso. Trur Adebayor hadde hatt gått av en plass på benken. Da får han kvilt seg og han forstår at han ikkje har klippekort på laget. Ellers er det gøy at Bendter også skorer. Håper han begynner å nærme seg pre-season formen.

Link to comment
Share on other sites

Etter en lengre PL pause skulle man tro det var ett heltent lag som kom på banen. Men det tempoet som blir vist i 1 omgang er fullstendig lavmål. Det trilles ball frem og tilbake i det uendelige. Det er tildels provoserende å se på.

 

2 omgang starter nesten like svakt, helt til kampens avgjørende punkt, når Vela kommer inn. Dette er ikke første gang vi ser at det blit ett helt annet tempo og driv i laget. Fra Vela kommer inn så spiller gutta knall bra, med høyt tempo og variasjoner.

 

Dagens svakeste må stå mellom Adebayor og Denilson. Denilson har en fryktelig svak kamp, han drar ned tempoet og har veldig mange feilpassninger. Og det sier en god del når de fleste passningene er på 2 meter og bakover. Adebayor virker å ha tankene ett annet sted.

 

Toure må få høreapparat eller begynne å stole på Almunia. De 2 har skapt nok farlige situasjoner i år, på grunn av dårlig kommunikasjon.

 

Van Persie er god, Diaby tidvis god da han i hvertfall prøver å utfordre og det er morro å se Bendtner avgjøre. Satser på at selvtilliten kommer krypende. Vela med kjempe positivt innhopp igjen.

Link to comment
Share on other sites

 

Toure må få høreapparat eller begynne å stole på Almunia. De 2 har skapt nok farlige situasjoner i år, på grunn av dårlig kommunikasjon.

 

 

Enig i at det er alt for dårlig kommunikasjon der bak, men jeg tror det ligger mer på Almunia enn på Toure denne gangen. Djourou gjorde akkurat det samme som Toure, dvs tok ballen foran en utrusende keeper. Er det fordi Almunia ikke roper høyt nok, eller at forsvaret "hører dårlig"..?

Registrerer også reaksjonen til Almunia etter de nevnte situasjoner; kun et forsøk på å si i fra til forsvaret på en pen måte. Lehmann hadde sannsynligvis lynsjet begge to, hadde de prøvd seg på lignende stunt foran ham.

Almunia mangler i mine øyne autoriteten en toppkeeper trenger, uansett andre kvaliteter.

Link to comment
Share on other sites

 

Toure må få høreapparat eller begynne å stole på Almunia. De 2 har skapt nok farlige situasjoner i år, på grunn av dårlig kommunikasjon.

 

 

Enig i at det er alt for dårlig kommunikasjon der bak, men jeg tror det ligger mer på Almunia enn på Toure denne gangen. Djourou gjorde akkurat det samme som Toure, dvs tok ballen foran en utrusende keeper. Er det fordi Almunia ikke roper høyt nok, eller at forsvaret "hører dårlig"..?

Registrerer også reaksjonen til Almunia etter de nevnte situasjoner; kun et forsøk på å si i fra til forsvaret på en pen måte. Lehmann hadde sannsynligvis lynsjet begge to, hadde de prøvd seg på lignende stunt foran ham.

Almunia mangler i mine øyne autoriteten en toppkeeper trenger, uansett andre kvaliteter.

 

Er absolutt ikke Toure som gjør noe feil i den situasjonen. Almunia skal ikke gå ut når det er en duell mellom to spillere.

Her har Toure kontroll også, hva skal da Almunia gjøre utenfor 16 meteren, han spiller seg selv helt ut. Her er det Toure som skal ordne opp uten hjelp fra Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at det er alt for dårlig kommunikasjon der bak, men jeg tror det ligger mer på Almunia enn på Toure denne gangen. Djourou gjorde akkurat det samme som Toure, dvs tok ballen foran en utrusende keeper. Er det fordi Almunia ikke roper høyt nok, eller at forsvaret "hører dårlig"..?

Registrerer også reaksjonen til Almunia etter de nevnte situasjoner; kun et forsøk på å si i fra til forsvaret på en pen måte. Lehmann hadde sannsynligvis lynsjet begge to, hadde de prøvd seg på lignende stunt foran ham.

Almunia mangler i mine øyne autoriteten en toppkeeper trenger, uansett andre kvaliteter.

 

Enig! Almunia hadde ingenting der ute å gjøre, så han får ta den situasjonen med Kolo på sin kappe. Det svartner for meg når jeg ser keepere ute på tur når de ikke skal, hadde jeg vært Kolo hadde nok Almunia fått høre det ganske så kraftig. Den situasjonen med Djourou mener jeg Djourou gjør det rette. Almunia gir beskjed/signaliserer i siste liten, og derfor er det godt å se at noen tar ansvar å får den ballen vekk fra farlig område.

Autoritet er det ingen som helst tvil om at vår 1.keeper mangler, en manglene vel og merke :o

Link to comment
Share on other sites

Toure må få høreapparat eller begynne å stole på Almunia. De 2 har skapt nok farlige situasjoner i år, på grunn av dårlig kommunikasjon.

 

Enig i at det er alt for dårlig kommunikasjon der bak, men jeg tror det ligger mer på Almunia enn på Toure denne gangen. Djourou gjorde akkurat det samme som Toure, dvs tok ballen foran en utrusende keeper. Er det fordi Almunia ikke roper høyt nok, eller at forsvaret "hører dårlig"..?

Registrerer også reaksjonen til Almunia etter de nevnte situasjoner; kun et forsøk på å si i fra til forsvaret på en pen måte. Lehmann hadde sannsynligvis lynsjet begge to, hadde de prøvd seg på lignende stunt foran ham.

Almunia mangler i mine øyne autoriteten en toppkeeper trenger, uansett andre kvaliteter.

 

Stole på Almunia? Er vel noe som skurrer her? :o

 

Dette var ikke patent av spanjolen. Ellers virker Almunia litt forsiktig i kommunikasjonen. Og ja, Lehmann hadde gått amok. Tror faktisk det hadde vært på sin plass med en verbal skyllebøtte i ny og ne.

Link to comment
Share on other sites

Ja, da var første seriekamp i 2009 unnagjort. Og den har ikke begynnt noe bedre en 2008. For det første så er jo tempoet like dårlig som på en småguttekamp. Bevegelsene likeså. Om det er tempoet som blir dratt ned av bevegelsene eller omvendt vet jeg ikke. Men jeg tror som Lars Tjærnås sa i studio at det er en blandig av begge delene, men det er jo helt klart at vi treng en offansiv spiller når vi har så mange skader på viktige førstelagspillere. Når det gjelder prestasjonene til hver enkelt spiller så må jeg si at Diaby og Adebayor skuffet meg noe veldig. Adebayor ser jo ut som han tenker på noe helt annet en fotball og Arsenal for tiden. Om det er at han ikke har løst og spiller for Arsenal lenger vet jeg ikke, MEN hvis det er det han ønsker så må han faen meg begynne å jobbe litt og ikke bare stå og vifte med armene og se ut som et spørsmålstegn (Unnskyld språkbruke, men blir bare så irritert).

 

Når det gjelder Diaby så er jeg enig i at han ikke har noe som helst spilleforståelse. Går jo fast hver bidige gang han har ballen. I tillegg så syns jeg det er masse unødvendige feilpassninger på generelt hele lage. Når du spiller for en klubb på øverste nivå i England så må man vel forvente at man treffer lagkompisen. Og hverfall når de står 5-6 meter fra hverandre. Resten av gruppa spilte bra.

 

Deilig at Bendtner fikk en scoring, spesielt når man ser igjennom forumet og ser at når han blir byttet inn så begynner folk med negative kommentarer. Han har ikke vært den beste denne sesongen, men hvem av spillerne har vel det? men han scorer værtfall utrulig viktige mål. Det ska han ha.

 

V.Persie spiller glimrende idag og er veldig kreativ. Nasri og Eboue spilte også veldig bra.

 

Er også meget spent på hva Wenger sier etter kampen, for det var ikke en kamp av den gode sorten, men nu skal det sies at Bolton gjor det veldig vanskelig for oss. Men dette var helt klart ikke det jeg hadde håpet på fotballmessig selv om vi vant. Men la oss håpe at Wenger får kjøpt 2 spillere som kan være med og hjelpe oss oppover

 

GUNNERS!!!!

 

Edit: Når det gjelder Almunia så er jeg enig i det alle andre sir om kommunikasjon. Hvis det er noen som skal ha skyld i de 2 håpløse redningene som han prøvde på så er det vel Almunia og ikke Kolo.

Link to comment
Share on other sites

"Wenger will not risk over spending" - for en vits. Men oversparing, som fører oss vekk fra topp 4, ut av CL og som gir langt mindre inntekter, det vil han ha. Uforståelig!

 

hehe. Nå må jeg le. Hva mener du er rett da? Jeg vil heller ha grønne tall en røde for og si det sånn.

 

vekk fra topp 4, ut av CL og som gir langt mindre inntekter, det vil han ha.

 

ja vel. litt av en optimist du var da. Det er jo helt patetsik og si dette. Sesongen er jo halv spillt og vi ligger på femteplass med 3 poeng mindre en Aston Villa. Og det henter vi inn før sesongen. Jeg tør vedde på at vi blir blant de 4 beste når sesongen er ferdig.

 

Egentlig så er alt det du sier patetisk. Får håpe det bare var i kampens hete du skreiv dette.

Link to comment
Share on other sites

Kan godt gi deg mine vurderinger. :o

Hvordan var forsvaret idag?

Det fungerte helt greit, men litt nervøst til tider. Almunia og stopperne hadde også noen kommunikasjons som kunne kostet oss dyrt. Clichy var mer med offensivt i dag, positivt.

 

Hva gjorde at vi ikke vant mer en 1-0?

Når Bolton spiller med 8 mann i forsvar og 2 på midtbanen blir det svært vanskelig å score. Ut ifra ballinnhavet produserte vi svært lite.

 

Noen spillere som spilte BRA?

Bra og bra, nærmest var vel van Persie og Nasri.

 

Noen spillere som var dårlige?

Diaby og Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Kjekt at også vi klarer å ta med oss alle poeng i kamper som vi ikke dominerer. Men vi var sjølvsagt det beste laget.

Å si at vi ikke dominerte denne kampen blir for meg helt på bærtur. Vi har ballen så godt som hele tiden, og selv om vi ikke skaper så veldig mange sjanser, har vi god kontroll bakover med unntak av to kommunikasjonsfeil. I tillegg har vi ballen rundt Boltons 16 meter 80% av tiden. Denne kampen dominerte vi.

 

Ellers var det en dørgende kjedelig kamp den første timen, men etter byttene til Wenger, som for øvrig var strålende, ble det mer liv i kampen. Vela gjør som vanlig en god figur på kanten, og fyrtårnet Bendtner avgjør med sin scoring. Ramsey gjør det i tillegg greit.

 

Men til neste kamp er det soleklart at vi trenger mer kreativitet og tempo på ball i lengderetning. Få ut Diaby og sett inn Vela, og flytt Nasri inn i midten. Det er her han hører hjemme, og han får ut mye mer av potensialet sitt sentralt.

 

Utrolig godt og viktig med 3 poeng i dag :o.

Link to comment
Share on other sites

Nok en kjedelig kamp, men vi fikk i hvertfall poeng. Bendtner fungerer ganske bra som en innbytter, men nå frykter jeg at Wenger blir å bruke ham fra start igjen.

 

Almunia er en vits. Tydeligvis kan han ikke rope, og autoritet eier han aldeles ikke. Feltet tør han ikke å bevege seg i, og raske igangsettinger finnes ikke. Jeg får vondt i meg nesten hver gang Almunia spiller, så forhåpentligvis gir Wenger vår reservekeeper "Jens"-Fabianski litt mer tillit snart.

 

"Wenger will not risk over spending" - for en vits. Men oversparing, som fører oss vekk fra topp 4, ut av CL og som gir langt mindre inntekter, det vil han ha. Uforståelig!

 

hehe. Nå må jeg le. Hva mener du er rett da? Jeg vil heller ha grønne tall en røde for og si det sånn.

 

vekk fra topp 4, ut av CL og som gir langt mindre inntekter, det vil han ha.

 

ja vel. litt av en optimist du var da. Det er jo helt patetsik og si dette. Sesongen er jo halv spillt og vi ligger på femteplass med 3 poeng mindre en Aston Villa. Og det henter vi inn før sesongen. Jeg tør vedde på at vi blir blant de 4 beste når sesongen er ferdig.

 

Egentlig så er alt det du sier patetisk. Får håpe det bare var i kampens hete du skreiv dette.

 

Innlegget er ikke til meg, men uansett: Tydeligvis er alle som ikke har ditt synspunkt patetisk, så jeg greier ikke å ta innleggene dine seriøst.

Link to comment
Share on other sites

Nok en kjedelig kamp, men vi fikk i hvertfall poeng. Bendtner fungerer ganske bra som en innbytter, men nå frykter jeg at Wenger blir å bruke ham fra start igjen.

 

Almunia er en vits. Tydeligvis kan han ikke rope, og autoritet eier han aldeles ikke. Feltet tør han ikke å bevege seg i, og raske igangsettinger finnes ikke. Jeg får vondt i meg nesten hver gang Almunia spiller, så forhåpentligvis gir Wenger vår reservekeeper "Jens"-Fabianski litt mer tillit snart.

 

"Wenger will not risk over spending" - for en vits. Men oversparing, som fører oss vekk fra topp 4, ut av CL og som gir langt mindre inntekter, det vil han ha. Uforståelig!

 

hehe. Nå må jeg le. Hva mener du er rett da? Jeg vil heller ha grønne tall en røde for og si det sånn.

 

vekk fra topp 4, ut av CL og som gir langt mindre inntekter, det vil han ha.

 

ja vel. litt av en optimist du var da. Det er jo helt patetsik og si dette. Sesongen er jo halv spillt og vi ligger på femteplass med 3 poeng mindre en Aston Villa. Og det henter vi inn før sesongen. Jeg tør vedde på at vi blir blant de 4 beste når sesongen er ferdig.

 

Egentlig så er alt det du sier patetisk. Får håpe det bare var i kampens hete du skreiv dette.

 

Innlegget er ikke til meg, men uansett: Tydeligvis er alle som ikke har ditt synspunkt patetisk, så jeg greier ikke å ta innleggene dine seriøst.

 

alle? så BE og deg er blitt alle? :) men da skal jeg prøve å skrive så godt som mulig, så du greier å ta innleggene mine seriøs.

 

1. Så hvis jeg skjønner deg rett så vil du heller at Wenger ska punge ut penger for spillere, i stedenfor å bruke tiden på å få rette priser og hvis han ikke finner spillere så kjøper han ingen og har grønne tall på budsjette. dette høres mer fornuftig ut i mine ører.

 

2. I tillegg har han et lån på Stadion som han må tenke på. Mange her inne og mange Arsenal-supportere har en tendens til og tru at de spillerne klubben selger blir omgjort til transfer-penger. Dem gjør det kanskje i Chelsea og Manu, og man ser jo korrdan det går med dem. Den jobben Wenger gjør i Arsenal er fenomenal. Han har trua på egne spillere, han har grønne tall på budsjette (noe som hvert 2. PL lag ikke har) og er meget forsiktig med å snakke om transferoverganger. Dette syns jeg er veldig deilig og kan skryte av.

 

3. Hvis vi tar Arshavin-overgangen. La oss si at Wenger kjøper Arshavin for 200 mill. Da har han ingen penger igjen på konto, og om han skulle ha penger så blir han neppe og bruke dem. Eller han kan prøve å prise ned spilleren til la oss si 14-150 mill og da har han penger til overs som han kan bruke på en god DM. som jeg sa så blir han neppe og bruke mer penger om han skulle kjøpe Arshavin for 200 mill. Fordi det er ikke Wenger.

 

4. Når det gjelder det du skriver som jeg siterte. Hvordan kan du si at han fører oss vekk fra 4-plassen? som jeg har sagt så har vi spillt en halv sesong og mye kan skje.

 

Edit: Liverpool spillte uavgjort idag også. DEILIG!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...