Jump to content

2009.01.10 Bolton H


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Dette var dørgende kjedelig. Det går ann å score mot etablert forsvar, men

de får jo aldri sjanser når Bolton får så god tid til å forberede seg. TEMPO!

 

Ut med Diaby - inn med Vela, og kjør Nasri sentralt. Det er mitt ønske!

 

 

Sliter også med å se hva Adebayor har bidratt med de siste månedene.

Link to comment
Share on other sites

Du verden så utrolig kjedelig denne kampen har vært, kan ikke huske sist vi spilte så totalt uten mål og mening.

 

Det virker på meg som vi i de siste kampene og da spesielt idag ikke har ett system og mønser vi skal spille etter. Rart og sitte å si sånn om klubben vår, men alt virker så tilfeldig, en haug av feilpasninger, ingen bevegelse, ikke noe snert. ikke noe humør heller.

 

Og det at bolton ligger med masse bakpå det vet vi, men det har lag gjort mot oss i flere år nå og det var ikke noe problem før. Men vi er heller ikke på langt nær det laget vi engang vær.

 

Pool,manure, chelski alle disse har også lag som ligger bakpå på de sine hjemmebaner, men de spiller på flere strenger, varierer litt, mens vi spiller oss inn i den samme suppa hele tiden.

 

Her må det solid skjerpings til, første gang på mine 20 år som Arsenal fan jeg kan huske å hatt lyst t å slå av tven uten at vi blir rundspilt.

 

KAmpen idag viser at vi virkelig trenger noe kreativt àla Arsjavin, vi har jo ingen kreativitet i laget nå som Cesc er ute.

 

Men mulig vi ikke har penger, vi har jo tydligvis ikke råd til strøm eller lyspærer heller... :(

 

 

Menmen, kan fortsatt væåre vi vinner dette, men er noen veldig røde varsellamper som lyser nå hvis vi skal ha noe som helst ambisjon om å være ett topplag i ingerlund og europa.

Link to comment
Share on other sites

Du verden så utrolig kjedelig denne kampen har vært, kan ikke huske sist vi spilte så totalt uten mål og mening.

 

Det virker på meg som vi i de siste kampene og da spesielt idag ikke har ett system og mønser vi skal spille etter. Rart og sitte å si sånn om klubben vår, men alt virker så tilfeldig, en haug av feilpasninger, ingen bevegelse, ikke noe snert. ikke noe humør heller.

 

Og det at bolton ligger med masse bakpå det vet vi, men det har lag gjort mot oss i flere år nå og det var ikke noe problem før. Men vi er heller ikke på langt nær det laget vi engang vær.

 

Pool,manure, chelski alle disse har også lag som ligger bakpå på de sine hjemmebaner, men de spiller på flere strenger, varierer litt, mens vi spiller oss inn i den samme suppa hele tiden.

 

 

Words. Dessverre er det slik det ser ut for tiden, noe som ikke er særlig moro.

Link to comment
Share on other sites

VI har vært mer bevegelige enn på lenge. Devserre er de fleste bevegelsene blant de feilvendte spillerne, mens de som er rettvendte ikke har mange nok løp framover. Tempoet er heller ikke godt nok. Når Bolton endelig kommer litt ut av egen 16-meter, MÅ vi peise på framover. Det løsner nok i andre...

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 10 2009, 04:51 PM) 154350[/snapback]
Bolton ligger med 10 mann i boksen, og er lite villig til å komme helhjertet på kontringer også, så er vanskelig å skape sjanser samtidig som det ikke er så altfor lett å skru opp tempoet i kampen. Forhåpentligvis så blir det litt mer trøkk i andre omgang :(

 

Slik har det vært i noen år nå, dessverre. Dessverre er det altfor lite kreativt der utpå. Vi får håpe det bedrer seg i andre omgang :P

 

Jepp dessverre. Det er nå vi skulle hatt en spiller med skikkelig driv og fart som kunne skapt litt oppstyr hos et tettpakket Bolton lag

Det er helt feil at det har vært sånn i noen år. Det som er riktig er at det har vært sånn nesten ett år. Vi stanget mye før også, men før skapte vi mange sjanser, nå skaper vi ingen.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skriker etter kreativitet og tempo i lengderetningen. Den eneste som virkelig setter fart fremover er Eboue. Han utfordrer og prøver ihvertfall, de andre spiller kun i bredden, noe som fører til nada muligheter.

 

Det er sjelden jeg går og setter meg foran pc'en under kamper, og dette sier litt om hvor forbaska kjedelig denne kampen har blitt. Utrolig gørr.

 

Først og fremst vil jeg ha inn Wilshere her. Bolton har et godt organisert lag, men ikke et særlig godt lag, og dermed tror jeg ikke det ville vært gambling å sette innpå Jackie her. Han ville tilført laget mye med sin genialitet og pasningsstyrke. Det samme gjelder forsåvidt Rambo. I tillegg vil jeg gjerne se Vela på vingen, og skyve Nasri inn i midten. Hvem som skal ut i en slik eventuell løsning, sier seg selv....

 

Det verste akkurat nå er vel at hvis Wenger først gjør et bytte, så vil det garantert involvere Nicklas Bendtner.

 

Edit: Hører rykter om Vela nå. Hadde vært glimrende. Da satser vi på Abou ut.

 

Edit2: Helt fantastisk, Wenger! Det må jeg si!

Link to comment
Share on other sites

Det er helt feil at det har vært sånn i noen år. Det som er riktig er at det har vært sånn nesten ett år. Vi stanget mye før også, men før skapte vi mange sjanser, nå skaper vi ingen.

 

 

Naturligvis. Det er bare ikke slik det var den gang vi hadde både Henry, Bergkamp, Pires, Freddie osv. å spille på.

 

Utilgivelig miss av Ade der.

Link to comment
Share on other sites

Nå kommer vi til å være 5 poeng bak Villa, så det er tydeligvis Uefa-cupen Wenger satser på neste gang. Skulle nesten ønske det var litt Redknapp i Wenger. Han er jo som kjent ekspert på å kvitte seg med daukjøttet. Wenger burde fått vekk Almunia, Gallas, Silvestre, Diaby, Denilson, Bendtner, men det kommer aldri tl å skje pga Wengers dumme stolthet :(

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli utrolig lei av at Adebayor absolutt alltid skal kopiere Henry sitt varemerke med å plassere ballen med skru i det høyre hjørnet. Forskjellen med Adebayor og Henry er at Thierry faktisk også varierte. Selv om keeperen ligger nede i høyre hjørnet tror jeg at han prøver det samme.

 

Men nå presser vi på, og målet kommer nok. :(

Link to comment
Share on other sites

Det er helt feil at det har vært sånn i noen år. Det som er riktig er at det har vært sånn nesten ett år. Vi stanget mye før også, men før skapte vi mange sjanser, nå skaper vi ingen.

 

 

Naturligvis. Det er bare ikke slik det var den gang vi hadde både Henry, Bergkamp, Pires, Freddie osv. å spille på.

 

Utilgivelig miss av Ade der.

Det beste jeg har sett av Arsenal noen gang var nesten de 7-8 første kampene i fjorårssesongen. Da skjøt vi hele tiden, skapte mange sjanser og scora masse mål. Nå er vi tilbake til "helt inn i mål før avslutningen kommer"-taktikken

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli utrolig lei av at Adebayor absolutt alltid skal kopiere Henry sitt varemerke med å plassere ballen med skru i det høyre hjørnet. Forskjellen med Adebayor og Henry er at Thierry faktisk også varierte. Selv om keeperen ligger nede i høyre hjørnet tror jeg at han prøver det samme.

 

Men nå presser vi på, og målet kommer nok. :(

 

Det irriterer meg også at Adebayor allerede nå kopierer holdningen Henry hadde helt på tampen av hans Arsenal-karriere, da han altfor ofte gir opp når det ikke går hans vei.

 

Nå kommer målet snart.

 

Det beste jeg har sett av Arsenal noen gang var nesten de 7-8 første kampene i fjorårssesongen. Da skjøt vi hele tiden, skapte mange sjanser og scora masse mål. Nå er vi tilbake til "helt inn i mål før avslutningen kommer"-taktikken

 

Kampen hjemme mot Newcastle denne sesongen var det også virkelig kvalitet på.

Bendtner på vei inn.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...