Jump to content

2009.01.10 Bolton H


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Det er nok heller tvilsomt...

 

Gleder meg veldig til denne kampen, tipper vi stiller med dette laget:

 

Almunia

Sagna - Toure © - Djourou - Clichy

Eboue - Diaby - Denilson/Song - Nasri

Adebayor - van Persie

 

Tipper 2 - 1, etter to mål av RvP.

 

Edit: Det kom vist noen innlegg i mellom, men det som er tvilsomt er at Eduardo blir å se på benken.

Link to comment
Share on other sites

Elsker å se Kolo på banen selv om han ikke er i form, håper han får igjen sin gode gamle form, han elsker Arsenal og er den som har vært i a-troppen lengst? Satser på at WBA scorer nå for de presser og da bli Arsenal kampen mye mer spennende :)

Redd for Nolan i dag.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir spennende. Har tro på at vi klarer å overvinne det fysisk sterke spillet til bolton uten problemer i dag.

 

Jeg og! Tror vi vinner og spiller overbevisende i dag :) Som tidligere tror jeg vi vinner 4-0, kansje 3-0. Ser foresten på meg selv som realist :P

Link to comment
Share on other sites

Elsker å se Kolo på banen selv om han ikke er i form, håper han får igjen sin gode gamle form, han elsker Arsenal og er den som har vært i a-troppen lengst? Satser på at WBA scorer nå for de presser og da bli Arsenal kampen mye mer spennende :P

Redd for Nolan i dag.

Da kan du slappe av, Nolan er suspendert :)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Kolo Toure - Johan Djourou - Gael Clichy

Emmanuel Eboue - Denilson - Abou Diaby - Samir Nasri

Robin Van Persie - Emmanuel Adebayor

 

Innbyttere:

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Amaury Bischoff

Kieran Gibbs

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Kolo Toure - Johan Djourou - Gael Clichy

Emmanuel Eboue - Denilson - Abou Diaby - Samir Nasri

Robin Van Persie - Emmanuel Adebayor

 

Innbyttere:

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Amaury Bischoff

Kieran Gibbs

 

Første gangen Bischoff er på benken i PL?

Link to comment
Share on other sites

Finfint lag dette, jeg er fornøyd.

 

Tror vi skal klare å hamle opp med et svaktspillende Boltonlag i dag. Vi har tradisjonelt slitt mot de hvitkledde, men de siste sesongene har de gått fra å være et kompakt og meget fysisk sterkt lag, til et middelmådig og tafatt mannskap. De skal ha at de er hardtkjempende, og vil nok ta i et ekstra tak i dag, med tanke på historien de har mot oss, men vi bør ta dette hjem.

 

Føler på meg at det løsner i dag, så jeg satser på en 2-3 måls margin. GO GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Elsker å se Kolo på banen selv om han ikke er i form, håper han får igjen sin gode gamle form, han elsker Arsenal og er den som har vært i a-troppen lengst? Satser på at WBA scorer nå for de presser og da bli Arsenal kampen mye mer spennende ;)

Redd for Nolan i dag.

Da kan du slappe av, Nolan er suspendert :P

:)

Link to comment
Share on other sites

Bra lag, forholdene tatt i betraktning. Har noen fine muligheter på benk også om det skulle skjære seg, Ramsey kan komme inn og skape litt liv, samt Bendtner spiller vel stort sett best når han blir byttet inn.

 

Har troa i dag. Come on you reeeds.

Link to comment
Share on other sites

Ingen andre som får opp noen links til streamer på myp2p?

 

Eneste som står her er "A station is available and will appear here from 16:00 on the day of the event."

Vanligvis så er det streams der 20-30 minutter før selve kampen begynner, men får håpe det kommer noen klokka 4 da :)

 

 

Edit: Der kom de gitt, hele minuttet etter :P

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig kjedelig så langt. Ingen sprut.

 

Bolton ligger med 10 mann i boksen, og er lite villig til å komme helhjertet på kontringer også, så er vanskelig å skape sjanser samtidig som det ikke er så altfor lett å skru opp tempoet i kampen. Forhåpentligvis så blir det litt mer trøkk i andre omgang :(

Link to comment
Share on other sites

Bolton ligger med 10 mann i boksen, og er lite villig til å komme helhjertet på kontringer også, så er vanskelig å skape sjanser samtidig som det ikke er så altfor lett å skru opp tempoet i kampen. Forhåpentligvis så blir det litt mer trøkk i andre omgang :(

 

Slik har det vært i noen år nå, dessverre. Dessverre er det altfor lite kreativt der utpå. Vi får håpe det bedrer seg i andre omgang :P

Link to comment
Share on other sites

Bolton ligger med 10 mann i boksen, og er lite villig til å komme helhjertet på kontringer også, så er vanskelig å skape sjanser samtidig som det ikke er så altfor lett å skru opp tempoet i kampen. Forhåpentligvis så blir det litt mer trøkk i andre omgang :(

 

Slik har det vært i noen år nå, dessverre. Dessverre er det altfor lite kreativt der utpå. Vi får håpe det bedrer seg i andre omgang :P

 

Jepp dessverre. Det er nå vi skulle hatt en spiller med skikkelig driv og fart som kunne skapt litt oppstyr hos et tettpakket Bolton lag

Link to comment
Share on other sites

En kamp hvor alt spillet går fram og tilbake mellom Arsenalspillerne.

Det finnes ikke tempo og er ikke kreativitet på midtbanen.

Et lyspunkt er Eboue som har hatt gode løp og vært god med ballen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er direkte kjedelig å se på, men det er i slike kamper vi bare må være tålmodige, for jeg er sikker på at målet kommer. Vi har jo ballen i 95 % av spilletiden, så målet må jo komme. Vi kan ikke skylde på at de legger seg bakpå, for vi må jo ha lært av det etter flere hundre slike kamper.

 

Men men, målet kommer. En ting er vertfall sikkert; Bolton reiser ikke hjem med tre poeng. Jeg blir uansett skuffet om vi ikke får det første før etter tiden runder 60. min. Da kommer Bolton, vi får rom å spille i og vi scorer minst et til.

 

Vi må bare være tålmodige.

Link to comment
Share on other sites

Dette var dørgende kjedelig. Det går ann å score mot etablert forsvar, men

de får jo aldri sjanser når Bolton får så god tid til å forberede seg. TEMPO!

 

Ut med Diaby - inn med Vela, og kjør Nasri sentralt. Det er mitt ønske!

Link to comment
Share on other sites

Fytti katta så dårlig! Same old story! :P

 

At Bolton parkerer samtlige mann i forsvar er som forventet. Det som er skremmende er at vi er såpass lite farlige fremover. Skaper jo lite mye som vi gjorde med Selley, Hillier, Jensen & co. Det skrikes etter noe kreativt på dagens Arsenal-lag.

 

Frykter at Bolton skal få et mål ut av ingenting. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...