Jump to content

Wellington


The Gunner

Recommended Posts

Får håpe gutten får mer spilletid enn sist, ellers er det hasta la vista.

 

De har fått inn en ny manager som visstnok er "fan" av Wellington. Får håpe det ender opp med en del spilletid for unggutten, men såfremt han ikke får ordnet holdningene sine så tror jeg ikke han vil lykkes før han er langt mer moden i hodet.

Link to comment
Share on other sites

Wellington spiller nå bronsefinale i U17 VM på Eurosport, og det var vår mann som satte inn utligningsmålet til Brasil! Brasil leder for øvrig 3-2 over Tyskland med nesten 100 000 på tribuna ;)

Fantastisk kamp. Utrolig teknisk nivå på noen av spillerne.

Link to comment
Share on other sites

Wellington spiller nå bronsefinale i U17 VM på Eurosport, og det var vår mann som satte inn utligningsmålet til Brasil! Brasil leder for øvrig 3-2 over Tyskland med nesten 100 000 på tribuna ;)

Sikker på at det er Arsenals Wellington, for jeg tror han er i Spania nå om dagen og har medical for å kunne skrive under en låneavtale med Levante.

Link to comment
Share on other sites

Sikker på at det er Arsenals Wellington, for jeg tror han er i Spania nå om dagen og har medical for å kunne skrive under en låneavtale med Levante.

Jeg trur jammen du har rett.. Sjekka Brasil sin tropp på Wiki og den eneste som heter Wellington der er 94 modell og spiller for Vitòria.. Når jeg tenker over det var jo Wellington på treningsfeltet vårt også for ikke lenge siden :P men de var faktisk ganske like..

 

jaja, my bad, men en fantastisk kamp var det! Tyskland vant til slutt 4-3

Link to comment
Share on other sites

Jeg trur jammen du har rett.. Sjekka Brasil sin tropp på Wiki og den eneste som heter Wellington der er 94 modell og spiller for Vitòria.. Når jeg tenker over det var jo Wellington på treningsfeltet vårt også for ikke lenge siden :P men de var faktisk ganske like..

 

jaja, my bad, men en fantastisk kamp var det! Tyskland vant til slutt 4-3

Fryktelig bra kamp hvor det ble store sjanser begge veier, men må si at Brasil skuffet mens Tyskland var utrolig gode til å ta vare på de sjansene de skapte. Stussa på Wellington selv så sjekka det opp og så at det var en annen ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 5 months later...

Hadde umåtelig store forhåpninger til Wellington, Gallindo og Botelho, men får ikke gjennomslag. Synd vi ikke sammarbeider med en klubb som Beveren mer som kjøper spillerne som vi kan hente av dem senere om spillerne skal eksellere så mye. Gervinho, Eboue og Yaya er eksempler på spillere "vi" har hatt der. Også pågrunn av sammarbeidet deres med ASEC selvfølgelig, men mener jeg har hørt at Wenger anbefalte disse til Beveren, kan være jeg tar feil. Men den farmerklubbordningen med Beveren fungerte eksellent for oss, fint om vi har slike ordninger med lag(Slik som vi har med bla Lorient), fører jo til at klubben vi sammarbeider med også blir hakket mer attraktiv for ambisiøse spillere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/23/bolton-wanderers-fans-react-on-twitter-to-wellington-silva-perfo/?

 

Wellington får ros for innsatsen i sin Bolton-debut. Jeg tror fortsatt veien til A-laget i Arsenal blir litt for lang, men dette er definitivt et steg i riktig retning.

22 og et halvt år, var lovende, sleit lenge med spilletid i Segunda pga. festing, til tross for at han visstnok var bedre enn de fleste i ligaen. Har siden slitt med å etablere seg i spansk fotball og mangler endeprodukt.

 

Alt AW håper på nå er at vi får et par millioner pund på han, utvilsomt en uforutsigbar spiller med gode ferdigheter, men det er Assaidi, Taarabt og Deulofeu også (Upopulært nok er jeg ingen fan av spanjolen.)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...