Jump to content

2008.12.26 Aston Villa B


hermz

Aston Villa v Arsenal  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Hva? Kødda Dag Solheim eller sa han at Gallas vil starte som venstre ving? Blir laget slik? ;)

 

Almunia

Eboue - Sagna - Djourou - Silvestre

Denilson - Song - Nasri - Gallas

Diaby

RvP

 

Det blir vel det som Helmik'n har satt opp.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Gallas tar vingen allikevel. Skjønner ingenting!

 

I tillegg har visstnok Djourou blitt skadet i oppvarmingen, og Toure stepper inn. Synd.

 

Edit: Takk og pris for at det kun var en skriveleif som førte til at alle trodde Billy skulle ta vingen. Det kommer selvfølgelig aldri til å skje!

Link to comment
Share on other sites

Da er vi i gang. Utrolig spent på hva vi får til i dag. Selvsagt har vi klart å få en ny skade i Djourou. Får håpe at det ikke er alvorlig.

 

Blir nok en tett og jevn kamp. "Heldigvis" sliter også Aston Villa med skader på sentrale spillere, selv om de ikke er nærheten av oss.

 

Lykke til!

 

Shit! Tverrliggeren fra Sidwell. :P

Link to comment
Share on other sites

Vi lever farlig, to ganger i treverket nå!

 

EDIT: tredje gangen! Herregud nå må vi jobbe her, føler ikke at spillerne vil vinne dette!

 

DENILSON! HERREGUD SÅ DEILIG DET ER Å SCORE MOT SPILLETS GANG! Vi har flaks for en gangs skyld!

 

Herregud, der ble vi reddet av Sagna.. sinnsykt.

 

Forøvrig så kommer Ramsey inn for Song nå, litt synd for han har spilt bra.. men ser ut som om han har fått en skade han også, nå er vi virkelig tynnskrapt her!

Link to comment
Share on other sites

1-0!

 

Fortjent?

 

Fortjent!? :P Sannsynligvis det mest ufortjente målet jeg har sett noen gang. De har vel hatt ballen 3 ganger i stolpe/tverra, og så pirker Denislon inn et slikt mål. Men joda, det er digg at det endelig er Arsenal som får et sånt mål.

 

Edit: Der brasser Sagna ut 1 - 1 målet! Vi lever vanvittig farlig for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Haha, dette minner meg om West Ham kampen i 06/07 sesongen, hvor vi hadde så sinnsykt mange sjanser og de hadde ingen, så plutselig ut av det blå scoret de et mål. Men for en gangs skyld har vi scoret mot spillets gang, DEILIG!

Link to comment
Share on other sites

Den første omg var som forventet,bortsett fra at vi leder 1-0 og ikke villa 4-0.

Nesten for jævlig vist vi vinner idag,kan jo hende Wenger innbiller seg at troppen holder mål da.

Slik jeg ser det så er det fra midtbanen og fremmover bare to spillere som innehar kvaliteter til å spille fast på laget ,og det er persie og nasri.

De andre bør være backup for backup,men med alle de skadene vi har så er de vel nesten det.

 

Vi er totalt fantasiløse i angrep ,og det mangler både på fart og presisjon.

Må si jeg knapp kjenner igjen mitt kjære arsenal,det er som om alle spillerene er blitt stjelt og vi sitter igjen med noe rask som ble plukket opp utenfor stadion...

Link to comment
Share on other sites

For en merkelig omgang. Aston Villa har rundspilt oss og har ikke mindre enn 3 stolpeskudd. Helt ufortjent at vi leder, men takket være Denilsons kjemping leder vi 1-0.

 

Det at vi står på og jobber bra er positivt. Men det mangler mye både offensivt og defensivt, og det er nesten farlig hver gang Villa kommer i angrep. Vi får se det fra den positive siden; Vi leder 1-0 uten å ha domminert kampen. VELDIG UTYPISK ARSENAL!

 

Come On Your Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...