Jump to content

2008.12.09 Arsenal Reserves - Porsmouth Reserves


afc2007

Recommended Posts

Ahh, liker innstiktene Eduardo har vist hittil. Det er faktisk det vi har manglet i det fremste leddet på laget den første halvdelen av denne sesongen. Klarer han å ta med seg dette til førstelaget så kan han være løsningen! Gledelig å se han tilbake, og det virker ikke som om han kjenner noe til skaden heller så! ;)

Link to comment
Share on other sites

[...]og det virker ikke som om han kjenner noe til skaden heller så! :(

For meg virker det som at man ser at han sliter litt med skaden ennå. Men det er jo normalt å være ganske rusten etter å ha vært så lenge borte fra fotballen. Gleder meg av å se han spille, og håper Wenger gir han den tiden han trenger for å bli 100% fit. Han nyter vertfall godt av disse kampene. ;)

Link to comment
Share on other sites

Bra det, vi har jo sett at klubben har matchet bruddskadede spillere lett før. Dette ser vi veldig klart om vi kikker tilbake på Diaby. Han har ikke spilt ekstremt mye, men jeg støtter det og det er bra! Men det er nok endel på Underhill som gjerne ville sett Dudu en stund til! ;)

Link to comment
Share on other sites

Fabianski - 6 | Har veldig lite å gjøre, så det er vanskelig å gi ham en karakter.

Coquelin - 8 | Gjør en glimrende kamp i en ukjent posisjon. Trygg bakover, og herjer oppover på kanten.

Hoyte - 7 | Imponerer når han først er involvert, men det er dog veldig sjelden i denne kampen.

Rodgers - 6 | Veldig usynlig, men det er vel forsåvidt et godt tegn for en midtstopper?

Gibbs - 7 | Mye med fremover, og skaper mye på vingen. Dog sliter han fremdeles noe på defensiven.

Wilshere - 8 | Fantastisk kamp av supertalentet, nok en gang. Har det både i hodet og beina.

Randall - 6 | Ganske usynlig, og gjør ikke mye av seg. Må legge til at han hadde et fint mål.

Ramsey - 6 | Skuffer meg litt i dag. Mye involvert, men gjør mange pasningsfeil. Glimter til av og til med fantastisk teknikk.

Merida - 8 | Banens beste i mine øyne. Minner veldig om Cesc med pasningene og overblikket. Veldig bra.

Simpson - 7 | Løper mye, prøver mye men får det ikke helt til. Han viser dog god arbeidsmoral.

Eduardo - 7 | Gjør det mer enn godkjent i comebacket. Har åpenbart ikke mistet dødeligheten.

 

Bischoff - 7 | Kommer seg ganske godt inn i kampen når han kommer inn, og gjør mye bra.

Fonte - 7 | Gjør et meget godt innhopp. Løper mye og er mye involvert.

Lansbury - 6 | Kommer inn for sent til å bli vurdert.

Link to comment
Share on other sites

I det store og hele helt enig Helmik'n. Fyller inn mine tall i dine kommentarer. Utover det kun at jeg ikke er fullt så imponert over Rui Fonte som du.

 

Fabianski - 6 | Har veldig lite å gjøre, så det er vanskelig å gi ham en karakter.

6

Coquelin - 8 | Gjør en glimrende kamp i en ukjent posisjon. Trygg bakover, og herjer oppover på kanten.

7

Hoyte - 7 | Imponerer når han først er involvert, men det er dog veldig sjelden i denne kampen.

6

Rodgers - 6 | Veldig usynlig, men det er vel forsåvidt et godt tegn for en midtstopper?

6

Gibbs - 7 | Mye med fremover, og skaper mye på vingen. Dog sliter han fremdeles noe på defensiven.

7

Wilshere - 8 | Fantastisk kamp av supertalentet, nok en gang. Har det både i hodet og beina.

8

Randall - 6 | Ganske usynlig, og gjør ikke mye av seg. Må legge til at han hadde et fint mål.

6

Ramsey - 6 | Skuffer meg litt i dag. Mye involvert, men gjør mange pasningsfeil. Glimter til av og til med fantastisk teknikk.

5

Merida - 8 | Banens beste i mine øyne. Minner veldig om Cesc med pasningene og overblikket. Veldig bra.

8

Simpson - 7 | Løper mye, prøver mye men får det ikke helt til. Han viser dog god arbeidsmoral.

6

Eduardo - 7 | Gjør det mer enn godkjent i comebacket. Har åpenbart ikke mistet dødeligheten.

7

 

Bischoff - 7 | Kommer seg ganske godt inn i kampen når han kommer inn, og gjør mye bra.

6

Fonte - 7 | Gjør et meget godt innhopp. Løper mye og er mye involvert.

5

Lansbury - 6 | Kommer inn for sent til å bli vurdert.

-

Link to comment
Share on other sites

Utrolig morsomt med Eduardo, selv etter et så langt avbrekk så viser han flotte takter. Jeg tror vi ikke har sett det beste fra han, gleder meg til han igjen spiller med de store gutta. ;)

 

Noterte meg også Merida og Coquelin som flere dere andre. Merida brillierer til tider med sine strålende pasninger og Coquelin imponerer i ukjent posisjon. Han viser at han har flott kontroll deffensivt. Er Coquelin en framtidlig Viera bare litt mindre i størelse?

Link to comment
Share on other sites

Sitter å følger med på Arsenal TV, og nå var det netopp et intervju med Henry i forbindelse med DVD'en "Thierry Henry Legend". Er det noen som vet hvor gammelt det er, og er det noen som vet hvor man får tak i DVDen i Norge, eller på en norsk nettbutikk?

 

Henry: "You always want to come back to where you belong, hopefully it would happend some day."

Link to comment
Share on other sites

Dere som så kampen, kunne dere lagt ut en liten spillervurdering her i denne tråden? Hvordan gjorde feks Mark Randall det? Eller de som har fått prøve seg med innhopp i PL og CL osv? Hadde vært gøy å vite :ph34r:

Litt tidligere i tråden så har Helmik'n og Sir John lagt ut spillevurderinger :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...