Jump to content

2008.12.21 Liverpool H


pekkiry

Hva blir utfallet?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Må si jeg synes Liverpool virker hakket skarpere enn oss,flyter liksom litt bedre når de setter fart.

Vi er helt klart hemmet av at vi ikke har noe skikkelig høyre ving,og nå må vi klare oss uten fabregas også :lol:

Kvifor må me klara oss uten Fabregas?!

 

Synes ellers at Clichy begynner å bli ein trussel mot vårt eget forsvar. Den mannen gjer for mange feil

 

fordi at han er skadet?!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Må si jeg synes Liverpool virker hakket skarpere enn oss,flyter liksom litt bedre når de setter fart.

Vi er helt klart hemmet av at vi ikke har noe skikkelig høyre ving,og nå må vi klare oss uten fabregas også :lol:

Kvifor må me klara oss uten Fabregas?!

 

Synes ellers at Clichy begynner å bli ein trussel mot vårt eget forsvar. Den mannen gjer for mange feil

 

fordi at han er skadet?!

Når skjedde det? Alvorlig? Ser ikkje Canal + sin sending ser du..

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvorfor noen er overrasket over at utslagsgivende avgjørelser går i fordel liverpool. Det gjør de ALLTID. Helt ufattelig å gi gult kort på det der, spesielt når han har gult fra før. Han skjermer ballen, er litt oppe med armene (totalt ufarlig), og får gult kort. Solheim er tydeligvis også kjøpt og betalt, han går da absolutt ikke inn med knottene i det hele tatt.

Vi får se langsiktig på det, med et tap her og Fab muligens ute en god stund MÅ vi forsterke midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Fatter ikke hvorfor noen er overrasket over at utslagsgivende avgjørelser går i fordel liverpool. Det gjør de ALLTID. Helt ufattelig å gi gult kort på det der, spesielt når han har gult fra før. Han skjermer ballen, er litt oppe med armene (totalt ufarlig), og får gult kort. Solheim er tydeligvis også kjøpt og betalt, han går da absolutt ikke inn med knottene i det hele tatt.

Vi får se langsiktig på det, med et par her og Fab muligens ute en god stund MÅ vi forsterke midtbanen.

 

Fatter ikke hvorfor noen er overrasket over at utslagsgivende avgjørelser går i fordel liverpool. Det gjør de ALLTID. Helt ufattelig å gi gult kort på det der, spesielt når han har gult fra før. Han skjermer ballen, er litt oppe med armene (totalt ufarlig), og får gult kort. Solheim er tydeligvis også kjøpt og betalt, han går da absolutt ikke inn med knottene i det hele tatt.

Vi får se langsiktig på det, med et par her og Fab muligens ute en god stund MÅ vi forsterke midtbanen.

FREDHEIM som sitter og kommenterer har helt rett i at det er gult og at han går inn med knottene, men det første kortet det var langt ifra gult

Link to comment
Share on other sites

Idiotisk gjort av Adebayor. Fortjent rødtkort :lol:

 

håper det var ironi!

 

han går ikke inn med knottene og arbeloa legger seg sånn at det ser ut som han blir skutt med hagle!

jævla møkka dommer!!

Null ironi. Adebayor går inn for å ta den ballen som om han skulle spenne opp en dør. Foten langt fra ballen og handa oppi trynet til arbeloa. Arbeloa spiller godt også, men det er fortjent rødt.

 

Mye skuespilling blant Liverpoolspillerene...

 

Edit: La meg si at jeg ikke så det første kortet til ade. For noe direkte rødtkort var det ikke, men gult er HELT klart.

Link to comment
Share on other sites

Idiotisk gjort av Adebayor. Fortjent rødtkort :lol:

 

håper det var ironi!

 

han går ikke inn med knottene og arbeloa legger seg sånn at det ser ut som han blir skutt med hagle!

jævla møkka dommer!!

Null ironi. Adebayor går inn for å ta den ballen som om han skulle spenne opp en dør. Foten langt fra ballen og handa oppi trynet til arbeloa. Arbeloa spiller godt også, men det er fortjent rødt.

 

Mye skuespilling blant Liverpoolspillerene...

 

jeg står på mitt!!!:( ikke rødt

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det vitner om dårlig fotballforståelse og dårlig dømmekraft at ade ender opp med rødt kort.

Den siste hendelsen kan kanskje forsvares med gult kort,ville ikke gitt det om spilleren hadde et fra før.

Det første gule kortet er tullball av dommeren.

Alt i alt så synes jeg dommeren ødelegger kampen for oss.

Link to comment
Share on other sites

kanonkamp av nasri. adebayor selges i januar. først bidrar han ike med noe for laget sitt, for så å kjempe seg til en klar utvisning. tragisk innsats. denilson spiller ok, ok song viser at han ikke klarer å treffe medspillere med pasninger selv om de er bare to meter unna. almunia gjør en god redning, men fy fan hvor dårlig han er på å slå ballen opp på banen. hver gang han slår ballen fra egen banehalvdel, ender den over linja uten at noen har sjans til å ta den ned.

 

er heller ikke imponert over almunia sin opptreden ved utligningen. hardt skudd, men ballen passerer rett på siden av almunias hånd. dagens verste foruten adebayors innsats, er diaby. han klarer ikke noe annet enn å miste ballen hver jævla gang han får den.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas sin skade ødelegger kampen for oss. Det var heller ingen tvil om at det var gult kort, og dermed rødt siden han hadde gult fra før. Om den forrige situasjonen var billig eller ei, har intet med saken å gjøre.

 

1-1 er fortsatt bra. 7 poeng av 9 mot de andre 3 "store" er veldig bra i mine øyne. Men hvis Fabregas er ute i lengre tid nå, så skal vi se langt etter top3, og kanskje tilogmed top4..

Link to comment
Share on other sites

kanonkamp av nasri. adebayor selges i januar. først bidrar han ike med noe for laget sitt, for så å kjempe seg til en klar utvisning. tragisk innsats. denilson spiller ok, ok song viser at han ikke klarer å treffe medspillere med pasninger selv om de er bare to meter unna. almunia gjør en god redning, men fy fan hvor dårlig han er på å slå ballen opp på banen. hver gang han slår ballen fra egen banehalvdel, ender den over linja uten at noen har sjans til å ta den ned.

 

du kan selges i januar!

Link to comment
Share on other sites

kanonkamp av nasri. adebayor selges i januar. først bidrar han ike med noe for laget sitt, for så å kjempe seg til en klar utvisning. tragisk innsats. denilson spiller ok, ok song viser at han ikke klarer å treffe medspillere med pasninger selv om de er bare to meter unna. almunia gjør en god redning, men fy fan hvor dårlig han er på å slå ballen opp på banen. hver gang han slår ballen fra egen banehalvdel, ender den over linja uten at noen har sjans til å ta den ned.

 

du kan selges i januar!

 

Haha, godt sagt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det vitner om dårlig fotballforståelse og dårlig dømmekraft at ade ender opp med rødt kort.

Den siste hendelsen kan kanskje forsvares med gult kort,ville ikke gitt det om spilleren hadde et fra før.

Det første gule kortet er tullball av dommeren.

Alt i alt så synes jeg dommeren ødelegger kampen for oss.

 

Howard Webb var jo også han som dømte ligacup finalen mot Chelsea, hvorav han ga Adebayor et feilaktig rødt kort. Når skal FA se at denne mannen ikke er god nok til å dømme i Premier League?!

 

Er jo en håpløs forestilling av dommeren, hadde ikke kontroll i det hele tatt over kampen og gjorde merkelige avgjørelser hele tida! Blant annet så var den andre forseelsen til Adebayor et gult kort, men han fikk også et gult kort for noe som var et frispark i første omgangen.. blant annet så satt kommentatorene på streamen jeg så på å lo av Webb når han GANG PÅ GANG ikke ga Lucas det gule kortet, selv om han var involvert i så og si de fleste frisparkene som Arsenal fikk på midtbanen!

 

Nei herregud, patetisk av dommeren og av FA som lar denne idioten løpe rundt med fløyta..

Link to comment
Share on other sites

kanonkamp av nasri. adebayor selges i januar. først bidrar han ike med noe for laget sitt, for så å kjempe seg til en klar utvisning. tragisk innsats. denilson spiller ok, ok song viser at han ikke klarer å treffe medspillere med pasninger selv om de er bare to meter unna. almunia gjør en god redning, men fy fan hvor dårlig han er på å slå ballen opp på banen. hver gang han slår ballen fra egen banehalvdel, ender den over linja uten at noen har sjans til å ta den ned.

Han treffer i det minst ballen i motsetning til han som stod der tidligere.

Fortjent rødt?Forventet ikke mere fotballforståelse fra deg,faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...