Jump to content

Kåringer 2008


Mr Chapman

Recommended Posts

Tusmo har jo en rekke gullkorn på samvittigheten. Kanskje de to beste slik jeg husker det.

 

Tusmo om mei. sin avatar (liker for øvrig den svært godt)

På avataren din ligner Wenger på Valgerd Svarstad Haugland...

 

Tusmo om boken "Den forsvunne diamant"

Spillet er en klassiker av de store om ikke annet...

 

Disse er vel de beste! Like morsomme hver gang. Legg også merke til hvor tett disse er postet, kun 2 min skiller. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Årets snilleste: Donaldhino (5 stemmer)

- Vinner denne rimelig klart. fullt fortjent, er aldri spesielt aggresiv og er så snill og legger ut Arsenal-målene etter hver kamp slik at vi kan nyte de om og om igjen!

 

Årets nørd: Helmik'n (5 stemmer)

- Ikke i negativ formening. Helmik'n tar denne klart for de fine innleggene og analysene han slenger ut. De er alltid like interessante å lese. Ofte veldig imponerende arbeid av vår unge forumistvenn.

 

Årets morsomste: Tusmo (10 stemmer)

- Hvem ellers? Dukker i blant opp med noen av de mest fantastiske innlegg! Ikke at det alltid er saklig, men man elsker han fordeom.

 

Årets smarteste: RP7 (7 stemmer)

- Denne kloke mannen vinner foran Helmik'n - mye fordi hans (nettop) vishet! Har stor peiling på Arsenal, og man lærer en hel del av innleggene hans.

 

Årets hjelpsomme: unitedfan...NOT (4 stemmer)

- Hihi, denne tar jeg! Har vel hjulpet en del forumister med noen FM-greier... Takk til alle som stemte på meg, en stor ære!

 

Årets spydige: Tusmo (9 stemmer)

- Igjen; hvem ellers? Innleggene hans er ofte morsomme, men spydigheten er også til stede en del ganger...

 

Årets nykommer: dagi (8 stemmer)

- Veldig fint med nye medlemmer, og dagi er intet unntak. Har vært i stor grad aktiv etter registeringen hans her, virker som en klok og hyggelig mann! "Velkommen".

 

Årets Arsenal-ekspert: RP7 (4 stemmer)

- Som jeg skrev over; virker som han har veldig god peiling på Arsenal Football Club - og derfor tar han denne hjem.

 

Årets kreative: mei. (8 stemmer)

- Var veldig kreativ da han opprettet spillerrating-tråden. Også kreativt når han kommer rett inn på forumet og oppdager med det første at det var noe som manglet.

 

Årets Arsenal-fan: Maguns87 (4 stemmer)

- Er aldri negativ når det gjelder klubben vi alle elsker, er, for å si det mildt, så langt i fra medgangssupporter som du kommer!

 

Årets Moderator: Kim og Evju (6 stemmer)

- Så lenge ut til at Kim skulle vinne denne, men Evju tok seg opp mot slutten, og til slutt vinner de to mest aktive moderatorene på forumet. De gjør en kjempejobb her, og jeg håper det fortsetter i lang tid fremover.

 

Årets debattant: Magnus87 (6 stemmer)

- Klarer alltid å stå opp for seg i diskusjoner, mye pga av hans enorme kunnskaper om Arsenal.

 

Årets unge debatant: Helmik'n (10 stemmer)

- Klar seier her! Var aldri noen tvil, mye av grunnene står vel på Årets nørd-kåring. Et fantastisk medlem, og med han registrert her ser framtiden for Arsenal Norway lys ut!

 

Årets forumist: Magnus87 (4 stemmer)

- Årets debattant, årets forumist! Den gjeveste prisen av de alle deles ut til 21-årige Magnus87! Er aldri negativ, er snill med alle, fantastisk i alle diskusjoner! Fullt fortjent, gratulerer så mye! Håper du blir her leenge...

 

Det var alle, kanskje noen skrivefeil innimellom, Elkjøp har gitt meg en skikkelig dritt-PC! Uansett; Gratulerer til alle vinnere! Og tusen takk for et flott år! :)

Link to comment
Share on other sites

Oi sann. Veldig hyggelig å vinne så prestisjetunge priser! Takk til alle som stemte. Det er en stor ære å vinne slike priser når det er så mange andre gode medlemmer :). Hyggelig at man blir lagt merke til når man tilbringer så mye tid på forumet :P

Link to comment
Share on other sites

Takker!

 

Jeg er svært glad for at dere liker min sære humor, og for at dere gir meg prisen for andre året på rad.

 

Dette året stakk jeg av med hele to priser, og den siste var jo også litt morsom. Allerede fra barneskolen hadde jeg rykte på meg for å være spydig, noe som ho mor sikkert kunne fortalt mer om. Jeg vil likevel si at jeg ikke mener å være stygg mot noen som helst, og hvis noen føler seg tråkket på tærne så beklager jeg det. Jeg er egentlig snill som dagen er lang, selv om det kan komme noen sleivete kommentarer innimellom.

 

Menmen, to titler med soleklar margin bør man jo være stolt av, så takk for alle stemmer. Dette gir motivasjon til å prøve og vinne de tilbake til neste år, samt prøve å plukke noen flere. :)

Link to comment
Share on other sites

Vil takke for alle stemmene jeg fikk i, først og fremst "årets unge debattant". Det er meg en ære! Med tanke på alle timene jeg tilbringer foran dataskjermen, må jeg også si at det er småmorsomt å ta med meg "årets nørd" også.

 

Gratulerer også til alle andre som har blitt utnevnt i sine respektive klasser, mest av alle Magnus87 som stikker av med den aller gjeveste prisen. Til tross for at min stemme gikk til Sir John, mener jeg at Magnus87 er en mer enn verdig vinner, som har hatt et meget solid år her på forumet.

 

Stå på alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer også til alle andre som har blitt utnevnt i sine respektive klasser, mest av alle Magnus87 som stikker av med den aller gjeveste prisen. Til tross for at min stemme gikk til Sir John, mener jeg at Magnus87 er en mer enn verdig vinner, som har hatt et meget solid år her på forumet.

 

Takk for stemmen, Helmik'n. Skal du vinne noe så må det være en forutsetning at en er aktiv i debatter. Det har jeg ikke vært det siste året i alle fall. Mye på grunn av det som diskuteres i en annen tråd for tiden og ikke minst fordi det er tidkrevende å følge opp. For tidkrevende i øyeblikket. Vinnerene gratuleres så mye fra meg.

Link to comment
Share on other sites

Denne delen av forumet har jeg aldri sett før. Holder meg stort sett i ArsenalFC - seksjonen. Synd, for hadde vært artig å stemme.

Kanskje det kunne vært en kategori som het "årets predictor" eller noe slikt? som går til den som har hatt mest rett ang utfall av kamper, hvem som blir kjøpt/solgt osv?

Link to comment
Share on other sites

2 priser :)

Takk alle sammen, det var morsomt og jeg ble faktisk litt stolt ;)

Skal prøve å bidra med mitt dette året også, veldig inspirerende å lese at noen setter pris på og kan lære noe av meg.

Jeg har aldri vært inne på denne delen av forumet før, men skjønner jo nå at det er her det viktigste foregår..

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo ha en kåring hver måned, slik som flere andre forum har. Månedens medlem, moderator, snilleste osv... Hvis noen andre enn meg ønsker det selvfølgelig. Så hva sier dere andre? Et par-tre stykker bestemmer hvem som skal få prisene. Hadde vært litt gøy. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo ha en kåring hver måned, slik som flere andre forum har. Månedens medlem, moderator, snilleste osv... Hvis noen andre enn meg ønsker det selvfølgelig. Så hva sier dere andre? Et par-tre stykker bestemmer hvem som skal få prisene. Hadde vært litt gøy. :thumbsup:

 

Støttes!

 

Men da må moderatorteamet stå for denne utvelgelsen, eller en gruppe som blir valgt ut av resten av forumet som sitter da i en sesong og tar ut måndens debetant osv. Det tror jeg ville vært veldig effektivt, om vi hadde valgt ut 4 stykker av oss "vanlige" medlemmene som sitter i en slags jury som styrer dette her, en annen ting vi kunne gjort var å tatt med en moderator også i den gruppa på 4, så 3 vanlige medlemmer og en moderator. Tror det ville fungert veldig bra, enda en ting som kan gjøre at forumet stiger i kvalitet i og med at det er noe å jobbe fram mot! O_O

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo ha en kåring hver måned, slik som flere andre forum har. Månedens medlem, moderator, snilleste osv... Hvis noen andre enn meg ønsker det selvfølgelig. Så hva sier dere andre? Et par-tre stykker bestemmer hvem som skal få prisene. Hadde vært litt gøy. :huh:

God ide :D, tror det kunne blitt bra, og hevet kvaliteten yteligere..Støttes!

Link to comment
Share on other sites

Det kunne vært en god idé, viss noen klarer å følge det opp.

 

Kan heve nivået på forumet, siden alle vil bli kåret til noe. Spesielt det gjeveste, kunne fått til en del gode debatter her på forumet.

 

Vil forresten gratulere alle som ble kåret til noe (2008) og takk for en fin innsats på forumet!

- Lundasus -

Link to comment
Share on other sites

Vi kan jo ha en kåring hver måned, slik som flere andre forum har. Månedens medlem, moderator, snilleste osv... Hvis noen andre enn meg ønsker det selvfølgelig. Så hva sier dere andre? Et par-tre stykker bestemmer hvem som skal få prisene. Hadde vært litt gøy. :D

 

Hva er poenget?

Det har vært en årskåring nå. Hvor mange var det som deltok? 10-15? Av 1094 medlemmer. Det er ikke representativt i det hele tatt. Og dessuten så legger denne kåringen opp til mobbing. Hvilken hensikt har det å kåre årets fjortiss, årets kranglefant, årets spydige, årets medgangssupporter, årets raring osv. Jeg synes dette er tull, da jeg er imot å debattere meddebattanter. Det har jeg skrevet om tidligere også.

 

I tillegg synes jeg det gir helt feil signaler å for eksempel rose Tusmo for sine innlegg, ja han er morsom, men har han poster som er on topic? Det hadde sikkert vært kjempe morsomt om alle skulle konsentrere seg om å underholde framfor å diskutere Arsenal. Når det er sagt så har jeg ikke noe imort humor og jeg synes Tusmo er skikkelig morsom, men er man bare ute etter å få folk til å le er vel ikke dette det rette forumet?

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

Og angående min "seier" som årets kranglefant så ser jeg ikke humoren i det. Jeg mener jeg er en av relativt få som tør å si mine meninger og stå for dem. Det finnes alt for mange diltere uten egne meninger der ute fra før.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hva er poenget?

Det har vært en årskåring nå. Hvor mange var det som deltok? 10-15? Av 1094 medlemmer. Det er ikke representativt i det hele tatt. Og dessuten så legger denne kåringen opp til mobbing. Hvilken hensikt har det å kåre årets fjortiss, årets kranglefant, årets spydige, årets medgangssupporter, årets raring osv. Jeg synes dette er tull, da jeg er imot å debattere meddebattanter. Det har jeg skrevet om tidligere også.

 

Det var kun ment som et forslag, og jeg innser nå at det er ytterst få som er for dette forslaget. Kåringer som årets fjortiss, årets kranglefant, årets spydige, årets medgangssupporter og årets raring er selvfølgelig helt unødvendige kåringer som ikke burde være med, men kåringer som årets bruker, snilleste og kreative er jo priser som er artige å vinne. Men som sagt, jeg tror ikke det blir noe av dette uansett.

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

Støttes! Diskuter Almunia så mye du vil for min del, alle burde få lov til å si sine meninger.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

BE

 

Kan du ikke skrive hva du vil om Almunia? Bortsett fra krenkende utsagn selvfølgelig, men der er du da innenfor høflige og akseptable rammer.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

BE

 

Kan du ikke skrive hva du vil om Almunia? Bortsett fra krenkende utsagn selvfølgelig, men der er du da innenfor høflige og akseptable rammer.

 

Personlig syns jeg Almuniadiskusjoner har vært av de beste vi har hatt her på forumet, helt til noen begynte å spamme trådene med surmuling og roping på sensur.

 

Kåringene her på forumet er jo bare tull. Se på kategoriene, f. eks årets unge debattant. Hvordan vet jeg hvor gamle debattantene er? Årets fjortis? Hva betyr egentlig det?

 

Kan noen av de som har stemt fortelle meg hva forskjellen mellom årets debattant og årets forumist er?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

BE

 

Kan du ikke skrive hva du vil om Almunia? Bortsett fra krenkende utsagn selvfølgelig, men der er du da innenfor høflige og akseptable rammer.

 

Iflg. moderator Kim så kan jeg ikke det. Se hans mening her. Moderator Evju skriver senere i samme tråd at han er helt enig i alt kim skriver eller noe sånt.

Når to moderatorerer mener at jeg ikke kan skrive "for mye" om Almunia så må jeg jo stoppe

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeeeez... <_<

 

Hvorfor sier dere ikke i fra om de forskjellige kåringene, FØR folket stemmer? Hvert fall hvis det er en "selvfølge" og "mobbing".

 

Forskjellen på årets forumist og årets debattant?

- Vel, sistnevnte er jo opplagt, en som rett og slett er best i å debattere, og stå opp for seg i diskusjoner. Årets forumist er jo litt forskjellig, Magnus87 fikk den fordi han er god til å debattere, har Arsenal-peiling, spammer ikke, er snill - ikke aggresiv. Sikkert flere grunner.

 

EDIT: Sånn, der var mobbingen borte, mulig Helmik´n vil ha fjernet "Årets nørd", og Tusmo "Årets spydige" og "Årets morsomme". Bare si ifra.

EDIT2: Glemte din, BE, nå er den borte.

Link to comment
Share on other sites

I tillegg synes jeg det gir helt feil signaler å for eksempel rose Tusmo for sine innlegg, ja han er morsom, men har han poster som er on topic? Det hadde sikkert vært kjempe morsomt om alle skulle konsentrere seg om å underholde framfor å diskutere Arsenal. Når det er sagt så har jeg ikke noe imort humor og jeg synes Tusmo er skikkelig morsom, men er man bare ute etter å få folk til å le er vel ikke dette det rette forumet?

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

Og angående min "seier" som årets kranglefant så ser jeg ikke humoren i det. Jeg mener jeg er en av relativt få som tør å si mine meninger og stå for dem. Det finnes alt for mange diltere uten egne meninger der ute fra før.

 

BE

 

1 Angående min rolle som moroklump på forumet, så er jeg tilbøyelig å være enig med deg. Jeg poster stort sett bare dritt, og bidrar svært sjeldent med noe spesielt konstruktivt. Hadde for eksempel en moroklump ala meg dukket opp på forumet tidligere, så hadde jeg nok vært etter denne. Som kanskje flere husker så ledet jeg i min tid et korstog mot tulleinnleggene, men fikk til slutt så mye pepper for dette at jeg gav meg på det. Jeg var faktisk så nater et tak at jeg ble kåret til forumets plageånd en sesong. Nå til dags(huff, nå høres jeg gammel ut) er det stort sett ikke annet enn krangling og tulleinnlegg som preger forumet.

 

Jeg prøvde å dra igang en en seriøs debatt ved å sammenligne de tre lagene, med heller lunken respons til tross for at det var på sju a-4 sider(Du BE var en av få som faktisk gadd å følge på litt her). Tråder som tippekonk og bildetråden er tydeligvis mer viktig for dagens debattanter enn å prøve å analysere hva som er problemet med dagens lag. Etter dette har jeg mer eller mindre egentlig gitt opp dette forumet, og blitt i enda større grad tulleinnleggsposter. Spørs om grunnen til at jeg fortsatt gidder å holde på er på grunn av at jeg liker å få positive tilbakemeldinger på flåseriene mine.

 

Dette innlegget burde egentlig blitt postet i en annen tråd, men siden jeg ble nevnt spsesifikt så svarer jeg der det forrige ble postet.

 

2 Grunnen til at folk er lei Almuniadebattene er at det nå er det samme som kommer opp og opp igjen. Jeg har lest hele tråden, og synes at dine innspill har stort sett vært gode og reflektive. Unntakene er når andre har svart krasst og du har gått til motangrep. En helt naturlig reaksjon.

 

3 Du ble kåret til årets kranglefant fordi at du ER en kranglefant. Ikke noe galt i å være en kranglefant, det finnes flere av oss. Hadde jeg egentlig brydd meg om disse kåringene og giddet å stemt, hadde du fått min stemme som årets debattant, nettopp fordi du er en flink kranglefant. Kos deg med tittelen din <_<

Link to comment
Share on other sites

I tillegg synes jeg det gir helt feil signaler å for eksempel rose Tusmo for sine innlegg, ja han er morsom, men har han poster som er on topic? Det hadde sikkert vært kjempe morsomt om alle skulle konsentrere seg om å underholde framfor å diskutere Arsenal. Når det er sagt så har jeg ikke noe imort humor og jeg synes Tusmo er skikkelig morsom, men er man bare ute etter å få folk til å le er vel ikke dette det rette forumet?

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

Og angående min "seier" som årets kranglefant så ser jeg ikke humoren i det. Jeg mener jeg er en av relativt få som tør å si mine meninger og stå for dem. Det finnes alt for mange diltere uten egne meninger der ute fra før.

 

BE

 

1 Angående min rolle som moroklump på forumet, så er jeg tilbøyelig å være enig med deg. Jeg poster stort sett bare dritt, og bidrar svært sjeldent med noe spesielt konstruktivt. Hadde for eksempel en moroklump ala meg dukket opp på forumet tidligere, så hadde jeg nok vært etter denne. Som kanskje flere husker så ledet jeg i min tid et korstog mot tulleinnleggene, men fikk til slutt så mye pepper for dette at jeg gav meg på det. Jeg var faktisk så nater et tak at jeg ble kåret til forumets plageånd en sesong. Nå til dags(huff, nå høres jeg gammel ut) er det stort sett ikke annet enn krangling og tulleinnlegg som preger forumet.

 

Jeg prøvde å dra igang en en seriøs debatt ved å sammenligne de tre lagene, med heller lunken respons til tross for at det var på sju a-4 sider(Du BE var en av få som faktisk gadd å følge på litt her). Tråder som tippekonk og bildetråden er tydeligvis mer viktig for dagens debattanter enn å prøve å analysere hva som er problemet med dagens lag. Etter dette har jeg mer eller mindre egentlig gitt opp dette forumet, og blitt i enda større grad tulleinnleggsposter. Spørs om grunnen til at jeg fortsatt gidder å holde på er på grunn av at jeg liker å få positive tilbakemeldinger på flåseriene mine.

 

Dette innlegget burde egentlig blitt postet i en annen tråd, men siden jeg ble nevnt spsesifikt så svarer jeg der det forrige ble postet.

 

2 Grunnen til at folk er lei Almuniadebattene er at det nå er det samme som kommer opp og opp igjen. Jeg har lest hele tråden, og synes at dine innspill har stort sett vært gode og reflektive. Unntakene er når andre har svart krasst og du har gått til motangrep. En helt naturlig reaksjon.

 

3 Du ble kåret til årets kranglefant fordi at du ER en kranglefant. Ikke noe galt i å være en kranglefant, det finnes flere av oss. Hadde jeg egentlig brydd meg om disse kåringene og giddet å stemt, hadde du fått min stemme som årets debattant, nettopp fordi du er en flink kranglefant. Kos deg med tittelen din <_<

Takk Tusmo. Dette var hyggelig lesning.

 

Jeg er fullt klar over at du prøvde å dra igang en god debatt med de tgre årgangene. Jeg prøvde å bidra det stemmer det, og jeg personlig bidro i all hovedsak fordi jeg synes du hadde lagt inn såpass stor innsats at du fortjente litt feedback.

 

Som du ser av mitt innlegg så liker jeg den "teite" humoren din, og du hadde kommet helt til din rett og du hadde kommet med noe on topic i samme slengen, for jeg er ikke imot humor generelt, jeg er bare for litt mer saklighet også. Veldig fint at du tok denne "kritikken" på en saklig måte. Du er herved en godgutt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

 

Når jeg først er i gang kan jeg også si at jeg synes det er helt idiotisk at jeg ikke skal få lov til å diskutere Almunia fordi det er diskutert så mye om han, men det å diskutere hvilke billige spillere man kan kjøpe på FM når man er Leeds er helt greit?

 

BE

 

Kan du ikke skrive hva du vil om Almunia? Bortsett fra krenkende utsagn selvfølgelig, men der er du da innenfor høflige og akseptable rammer.

 

Iflg. moderator Kim så kan jeg ikke det. Se hans mening her. Moderator Evju skriver senere i samme tråd at han er helt enig i alt kim skriver eller noe sånt.

Når to moderatorerer mener at jeg ikke kan skrive "for mye" om Almunia så må jeg jo stoppe

 

BE

Jaja har kanskje ikke fulgt godt nok med og fåt dette med meg. Trist, da jeg syntes dette var en spennende diskusjon. Hadde selvsagt noen langtekkelige preg og et snev av gjentagelse, men i det store og hel ganske spennende og oppegående.

Skal man stoppe meningsløshet og gjentagelser, må man kanskje se litt på kamptråder.

Synd at man ikke kan diskutere keeperen, selv om debatten hadde et noe personlig og tendensiøst preg.

Men kjære navnebroder; Godt du holder det gående.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...