Jump to content

2008.12.10 Porto B


pekkiry

Hvem vinner ?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvis Arsenal vinner eller spiller uavgjort:

Inter Milan

Real Madrid

Lyon/Bayern München

Villareal (bare hvis United vinner gruppen sin)

Sporting Lisbon

Atletico Madrid

 

Hvis Arsenal Taper:

Barcelona

Juventus

Lyon/Bayern München

Villareal (bare om de vinner gruppen sin)

Panathinaikos

 

Med andre ord relativt likegyldig hva motstandere angår.

 

Helt enig, ergo er det riktig av Wenger å hvile alle som trenger hvile eller som har noen småskader.

 

Enig. Her er det mer snakk om å gi folk en smak av nivået.

 

Når det er sagt så er ikke dette gøy å se på for en Arsnenalfan... :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Hvis Arsenal vinner eller spiller uavgjort:

Inter Milan

Real Madrid

Lyon/Bayern München

Villareal (bare hvis United vinner gruppen sin)

Sporting Lisbon

Atletico Madrid

 

Hvis Arsenal Taper:

Barcelona

Juventus

Lyon/Bayern München

Villareal (bare om de vinner gruppen sin)

Panathinaikos

 

Med andre ord relativt likegyldig hva motstandere angår.

 

Helt enig, ergo er det riktig av Wenger å hvile alle som trenger hvile eller som har noen småskader.

Det er forsåvidt greit. Men hvorfor gjør Wenger som han gjør når han er såpass likgyldig til denne kampen. Hvorfor ikke la Wilshere og Merida spiller ving når de faktisk er vinger. Hvorfor plassere Diaby der igjen! når han gang på gang på gang osv beviser at han ikke hører hjemme der. Hvorfor plassere Song og Denilson på midten? Hvorfor ikke la Ramsey som faktisk er det nærmeste vi har Cesc og har mye kreativitet spille sentralt? Hvorfor ikke spille Diaby som hengende spiss, som han faktisk han fungert bra som. Nei jeg forstår sjelden uttakene til Wenger ..

Link to comment
Share on other sites

Tror vell det blir Bayern i neste runde er ganske sikker på det.

 

Dem rundspiller for tiden Lyon og Klose er en spiller å se på i januar. Ribery også.

Ikke vær for sikker på det, Lyon reduserte til 2-3

Link to comment
Share on other sites

Hm... Hvorfor er det ingen her som ser at Silvestre ikke er noen venstreback? Ser det helt klart både offensivt og defensivt at Clichy har mye bedre kontroll. Dessverre er det ingenting Wenger kan gjøre med akkurat det ikveld, siden han ikke har noen andre der.

Diaby en katastrofe naturligvis, Eboue burde tatt mer ansvar, siden han faktisk er en av de mest erfarne A-lagsspillerne vi har på banen idag.

Vela er god, Bendtner har mannsmarkering på seg hele tiden. Vi sliter med å komme igjennom...

Link to comment
Share on other sites

Sånn som Bendtner spiller så fortjener han ikke å spille en gang. jeg har sagt det gang på gang, gutten er ikke god nok for Arsenal..

Inn med Simpson, har mer tro på han!!!

Enig, krossfest, krossfest!

 

Korsfest kanskje? :)

 

Edit:

Det flaueste med denne opptredenen er hvor vanvittig tafatte og tiltaksløse spillerne er. I stort sett hele kampen har det sett ut som om de bare vil sette seg på flyet hjem.

Link to comment
Share on other sites

Sånn som Bendtner spiller så fortjener han ikke å spille en gang. jeg har sagt det gang på gang, gutten er ikke god nok for Arsenal..

Inn med Simpson, har mer tro på han!!!

Enig, krossfest, krossfest!

 

Korsfest kanskje? :)

nynorsk? fest for kors? Nei nok om det!

Link to comment
Share on other sites

Tror vell det blir Bayern i neste runde er ganske sikker på det.

 

Dem rundspiller for tiden Lyon og Klose er en spiller å se på i januar. Ribery også.

Ikke vær for sikker på det, Lyon reduserte til 2-3

 

Da håper jeg Lyon vinner, vil heller ha dem enn Bayern

Link to comment
Share on other sites

Når Diaby nesten ikke duger i sin beste posisjon så er det selvmord å sette han som ving.. merkelig at Wenger velger å spille med han på vingen. Wenger må bruke han i hans beste posisjon, eller plasere han på benken

Link to comment
Share on other sites

Sånn som Bendtner spiller så fortjener han ikke å spille en gang. jeg har sagt det gang på gang, gutten er ikke god nok for Arsenal..

Inn med Simpson, har mer tro på han!!!

 

Nå må vi ikke glemme at bendtner fortsatt er bare barnet! Jeg synes han har vist nok til man ikke skal avskrive ham som udugelig.

 

Men i kveld har han ikke levert varene, nei. Greit nok at han ikke får all verdens støtte, men fansens dom hadde vært atskillig bedre hadde det sett ut som om han i det minste jobba!

Link to comment
Share on other sites

Sånn som Bendtner spiller så fortjener han ikke å spille en gang. jeg har sagt det gang på gang, gutten er ikke god nok for Arsenal..

Inn med Simpson, har mer tro på han!!!

Enig, krossfest, krossfest!

 

Korsfest kanskje? :)

 

Edit:

Det flaueste med denne opptredenen er hvor vanvittig tafatte og tiltaksløse spillerne er. I stort sett hele kampen har det sett ut som om de bare vil sette seg på flyet hjem.

Betyr det samme, bare på nynorsk.

Link to comment
Share on other sites

Faktisk så dårlig underholdning at jeg slår av.

 

Det er som en bilulykke, jeg klarer ikke la være å se på...

 

Bendtner får faen meg spille hele kampen. Katastrofe. Også sette inn Randall, som hadde en grusom kamp mot Burnley, istedenfor Simpson som kom inn som et friskt pust. Jeg gir opp...

Link to comment
Share on other sites

Når Diaby nesten ikke duger i sin beste posisjon så er det selvmord å sette han som ving.. merkelig at Wenger velger å spille med han på vingen. Wenger må bruke han i hans beste posisjon, eller plasere han på benken

 

For meg har det sett ut som om det mest har vært Vela på venstre og Diaby sentralt.

Link to comment
Share on other sites

Sånn som Bendtner spiller så fortjener han ikke å spille en gang. jeg har sagt det gang på gang, gutten er ikke god nok for Arsenal..

Inn med Simpson, har mer tro på han!!!

 

Nå må vi ikke glemme at bendtner fortsatt er bare barnet! Jeg synes han har vist nok til man ikke skal avskrive ham som udugelig.

 

Han er ikke lenger bare barnet. Han begynner å bli så gammel og erfaren at vi venter oss mye mer fra han.. han viser mer tilbakegang enn framgang og da hjelper det ikke å være ung ...

Link to comment
Share on other sites

Når Diaby nesten ikke duger i sin beste posisjon så er det selvmord å sette han som ving.. merkelig at Wenger velger å spille med han på vingen. Wenger må bruke han i hans beste posisjon, eller plasere han på benken

tribunen! håper egentlig at coq imponerer enormt, og tar plassen fra song. song trenger egentlig ikke å møte opp på trening;-)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir som forventet! Ikke at kveldens resultat har så mye å si med tanke på videre spill, men det er vel egentlig naivt av både Wenger og oss fans å tro at vi skal kunne hamle opp med Porto på bortebane med dette laget?

 

Denne kampen (med flere) forteller at Arsenal mangler bredde. Vi har ikke gode nok spillere som kan steppe inn. Og hvorfor har alltid Arsenal 4-5 førstelagsspillere ute med skade?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...