Jump to content

2008.12.10 Porto B


pekkiry

Hvem vinner ?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hva bør skje i andre? Kanskje midtbanen må følge med høyere på banen i angrep eller tøffere til å jobbe igjen ballen? Bendtner ut? Ikke tilføyd så mye etter det jeg har sett... Samme regla som de siste kampene.

 

Bendtner ut for Simpson. Vela har ikke fått til mye han heller, men han har ikke fått på langt nær så mange sjanser som Bendtner har fått den sesongen her.

 

Dette er fryktelig tannløst, og vi kjører oss fast med hele midtbanen i midtsirkelen gang etter gang. Gi meg noen vinger!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Vet ikke om vi har en mental sperre, men ting går jo så ufattelig tregt med

gutta. Ser ikke ut som de tror på det i det hele tatt. Og når vi først kommer

på overganger, kommer Bendtner på løp mot ballen for å møte, i stedet for

å peise på mot mål. Vi er virkelig i en hengemyr for tiden!

Link to comment
Share on other sites

Aalborg united 2-1 :(

Det gjør alt bedre. :(

 

Hvorfor i all verden gjør det det? Hvis det faktum at vi fort kan trekke United i første utslagsrunde av Champions League og gå på en ny bitter smell, gjør det bedre så skjønner jeg ingen ting!

Link to comment
Share on other sites

Hva bør skje i andre? Kanskje midtbanen må følge med høyere på banen i angrep eller tøffere til å jobbe igjen ballen? Bendtner ut? Ikke tilføyd så mye etter det jeg har sett... Samme regla som de siste kampene.

 

 

Dette er fryktelig tannløst, og vi kjører oss fast med hele midtbanen i midtsirkelen gang etter gang. Gi meg noen vinger!!!

Helt enig, vi mangler vinger, dette diskuteres i mange andre tråder, men kampen idag er et tegn på at en klassisk vingtype hadde gjort seg. Og det syns jeg selv om jeg vet at vi har mange folk ute...

Link to comment
Share on other sites

Aalborg united 2-1 :(

Det gjør alt bedre. :(

 

Hvorfor i all verden gjør det det? Hvis det faktum at vi fort kan trekke United i første utslagsrunde av Champions League og gå på en ny bitter smell, gjør det bedre så skjønner jeg ingen ting!

 

Vi kan ikke møte lag fra samme nasjon i første runde, Helmik`n ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i all verden gjør det det? Hvis det faktum at vi fort kan trekke United i første utslagsrunde av Champions League og gå på en ny bitter smell, gjør det bedre så skjønner jeg ingen ting!

[/quote/]

Når jeg ser det på den måten er det kanskje en smule verre. Men jeg tenker aldri so langt. :( Men so synest i vert fall ikke jeg at forskjellen på 1 og 2 plass er så stor forskjell på.

Link to comment
Share on other sites

Aalborg united 2-1 :(

Det gjør alt bedre. :(

Egentlig ikke med tanke på at vi kan få Barcelona i neste runde av Champions League.

 

I år så har vi jo oppnådd bedre resultater mot gode lag og tapt mange kamper mot antatt dårlige lag. Kanskje like greit vi møter Barca allerede i neste omgang :(

Link to comment
Share on other sites

Veldig lite stemmer offensivt. Bendtner, Diaby og Ramsey er de største synderne. Diaby tar ALLLLLLLLLLLLTID ett touch for mye og ødelegger rytmen i angrepene. Fryktelig irriterende. Bendtner bommer på alt som heter pasninger når han er feilvendt. Ganske tidlig i omgangen klarer han å bomme på en enkel pasning der Eboue hadde masse rom framover og ville kommet til en god mulighet. Ramsey setter aldri fart framover når han har rom foran seg. Han leter hele tiden etter en god gjennombruddspasning, men Bendtner blir godt pakket inn og det er dårlig med intiativ bakfra.

 

Positivt fra første omgang:

- Eboue er god, kanskje til og med vår beste. Kommer mye med framover og hadde et innlegg som fort kunne blitt mål. Setter i motsetning til få andre fart framover i rom.

- Djourou og Gallas samarbeider godt. De er flinke til å sikre for hverandre. Begge gjør noen inviduelle feil, men sikringene er gode og farlighetene blir nøytralisert.

- Silvestre gjør en godkjent kamp på venstrebacken. Jeg føler meg mer trygg med han som backup enn Traore.

- Konge streamkvalitet (dog med polske kommentatorer): sop://broker1.sopcast.com:3912/11028

- Hvis det blir noen bytter betyr det at et talent får prøvd seg :(. Tipper Wilshere og Simpson kommer innpå i løpet av kampen.

Link to comment
Share on other sites

Aalborg united 2-1 :(

Det gjør alt bedre. :(

 

Hvorfor i all verden gjør det det? Hvis det faktum at vi fort kan trekke United i første utslagsrunde av Champions League og gå på en ny bitter smell, gjør det bedre så skjønner jeg ingen ting!

 

Vi kan ikke møte lag fra samme nasjon i første runde, Helmik`n ;-)

 

Kan vi ikke?! Da skjønner jeg ingenting da... :(

 

Dette ante jeg ikke! 'Det gjør jo alt mye bedre', for å dra en kjent setning. Da frykter jeg Barca mest i første utslagsrunde, mens alle andre kan slås (Barca kan selvsagt også slås, men ehh ja...)!

Link to comment
Share on other sites

blir så utrolig frustrert over at Wenger igjend velger å spille med 4 sentale midtbane spillere på midten..

hvorfor kan ikke Wilshere eller til og med Merida få sjangsen istedenfor Denilson på høyre?! Og hvorfor setter han Diaby gang på gang på gang på venstre?! fader..

synes nesten Simpson kan få spille istedenfor Bendtner å, må jo være bedre..

byner å bli utrolig lei nå..

Link to comment
Share on other sites

Aalborg united 2-1 :(

Det gjør alt bedre. :(

Egentlig ikke med tanke på at vi kan få Barcelona i neste runde av Champions League.

 

I år så har vi jo oppnådd bedre resultater mot gode lag og tapt mange kamper mot antatt dårlige lag. Kanskje like greit vi møter Barca allerede i neste omgang :(

 

Vil si Barca er i en annen klasse i år enn United og Chelsea.

Hvis vi møter Barca i neste runde er vi ute.

Link to comment
Share on other sites

Aalborg united 2-1 :(

Det gjør alt bedre. :(

 

Hvorfor i all verden gjør det det? Hvis det faktum at vi fort kan trekke United i første utslagsrunde av Champions League og gå på en ny bitter smell, gjør det bedre så skjønner jeg ingen ting!

 

Vi kan ikke møte lag fra samme nasjon i første runde, Helmik`n ;-)

 

Kan vi ikke?! Da skjønner jeg ingenting da... :(

 

Dette ante jeg ikke! 'Det gjør jo alt mye bedre', for å dra en kjent setning. Da frykter jeg Barca mest i første utslagsrunde, mens alle andre kan slås (Barca kan selvsagt også slås, men ehh ja...)!

 

Hehe, fort gjort å glemme det vettu, eller ikke vite ;-) ..gjelder forøvrig bare i første runde, så det er sagt..

Link to comment
Share on other sites

2-0. Fullt fortjent. ELENDIG!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...