Jump to content

2008.12.10 Porto B


pekkiry

Hvem vinner ?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Håper Wenger leder laget til gruppeseier i sin kamp nr. 700 fra sidelinja, og at Fabregas får fortsette seiersrekka som kaptein!

 

Er det noen som snubler over en god stream, så gjerne del den her!

 

Hadde du bare tittet på innlegget over ditt eget hadde du sett at Fabregas ikke spiller. Og i startinlegget til denne tråden står det en liste over streams. I tillegg et tips om stream noen innlegg over ditt eget. Kan jo være en ide og bråtitte litt i tråden før man skriver kanskje? :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger leder laget til gruppeseier i sin kamp nr. 700 fra sidelinja, og at Fabregas får fortsette seiersrekka som kaptein!

 

Er det noen som snubler over en god stream, så gjerne del den her!

 

Hadde du bare tittet på innlegget over ditt eget hadde du sett at Fabregas ikke spiller. Og i startinlegget til denne tråden står det en liste over streams. I tillegg et tips om stream noen innlegg over ditt eget. Kan jo være en ide og bråtitte litt i tråden før man skriver kanskje? ;) ;)

 

Stressa før kamp! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det gå an å vis Villareal med norsk kommentator istedenfor Arsenal? Hvor er logikken der? Har Villareal noen fans i Norge?

Noen som har Viasatgull som kan se kampen? jeg har selv søkt gjennom hele systemet uten å finne en eneste kanal som fungerer.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det gå an å vis Villareal med norsk kommentator istedenfor Arsenal? Hvor er logikken der? Har Villareal noen fans i Norge?

Noen som har Viasatgull som kan se kampen? jeg har selv søkt gjennom hele systemet uten å finne en eneste kanal som fungerer.

Jeg sitter og ser på tv. Har ikke viasatgull, men kabelleverandøren har av en eller annen merkelig grunn gitt oss tilgang til viasat sport.

 

Ramsey med godt skudd. Fine ferdigheter fra gutten de siste minuttene :blink: Wonderboy

Link to comment
Share on other sites

Finner ingen stream :blink: Kan noen ver so snild å spamme meg med noen streamer som virker. Har prøvd det meste men ingenting virker. Veetle tv kommer det bare opp '' I cant Tune channel.....'' Noen som vill hjelpe ?

Her er en stream http://www.fotbollive.se/news_show_folj_po...html?id=4790865

Link to comment
Share on other sites

Song har vært elendig så langt... Ikke så altfor mye positivt spill så langt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...