Jump to content

Hvilke spillere vil dere bli kvitt?


Ravenghost

Recommended Posts

Helt greit med en slik tråd, men dersom vi skal ha en tråd der vi skal skrive om hvilke spillere vi ikke mener er gode nok for klubben, så skal det begrunnes på en mer saklig måte enn at spilleren er fullstendig ræv.

 

Dersom dette blir vanen i denne tråden, så kommer jeg til å stenge han.

Link to comment
Share on other sites

Siden det finnes en tråd hvor vi kan skrive hvilke nye spillere vi vil ha, synes jeg det bør finnes en tråd hvor vi kan skrive hvilke spillere vi bør bli kvitt.

 

Jeg må jo bare starte med å si Mark Randall!!!! Han er jo fullstendig ræv!!!

 

Randall er vel ikke fullstendig ræv, men han er ikke god nok for Arsenal iallfall.

 

Forøvrig mener jeg at vi burde bli kvitt Bendtner, fordi det virker som om han rett og slett har mistet den selvgodheten han hadde forrige sesong, det virker også som om han har stagnert i utviklingsfasen og faktisk har blitt verre enn han var i fjor blant annet når det gjelder avslutninger o.l.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke helt om jeg liker "tonen" i denne tråden.

 

Spilleren trådstarter mener er "ræv" er 19 år gammel og spiller ikke på a-laget en gang. Han vil man altså bli kvitt.

 

Jeg utelukker ikke at Randall aldri kommer på et nivå som tilsier at han blir fast på a-laget og da er det nok bedre at han blir solgt eller frigitt til et annet lag, men la nå gutten få en mulighet til å vise seg skikkelig fram. Han er fortsatt såpass ung at han kan utvikle seg videre og kanskje bli god nok om et år eller tre.

 

Profesjonell fotball er en tøff bransje, det er alltid mange gode kandidater til å ta plassen til andre spillere. Jeg ønsker selv at stadig nye spillere som er enda bedre enn dem vi har i dag kommer inn på laget vårt og gjør oss enda bedre, eller at de som spiller på a-laget blir så hardt presset av andre at de utvikler seg enda mer.

 

Spillere kommer og spillere går, sånn må det i grunn være uten at jeg ønsker å bli kvitt dem med mindre de har gjort noe helt graverende. Randall har ikke gjort noe graverende og hvis han ikke utvikler seg nok så er hans framtid hos en annen klubb.

 

Jeg kan svare til trådstarter, det er ingen av våre jeg ønsker å bli kvitt i løpet av sesongen, men jeg innser at det kommer til å bli noen utskiftninger i løpet av sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke mod stenge denne tråden. Helt håpløs..

 

La oss skjelle ut egne spillere. Finne nye syndebukker og gi dem skylden for alt som er galt..

Støtt laget. Støtt spillerene. Uten selvtillit og mot er det faktisk ingen spillere som presterer. Arsenalfans er kravstore og har alltid vært det. Vi mangler mye på den uforbeholdne støtten og troen mange andre lags supportere har.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke mod stenge denne tråden. Helt håpløs..

 

La oss skjelle ut egne spillere. Finne nye syndebukker og gi dem skylden for alt som er galt..

Støtt laget. Støtt spillerene. Uten selvtillit og mot er det faktisk ingen spillere som presterer. Arsenalfans er kravstore og har alltid vært det. Vi mangler mye på den uforbeholdne støtten og troen mange andre lags supportere har.

Jeg startet altså denne tråden, så jeg får vel si noe om hvorfor jeg gjorde det. Til deg RP7; du er ikke moderator, så ikke oppfør deg som om du er det.

 

Så til saken: Det er faktisk slik at hvis man skal skaffe nye spillere, ja så må også noen gå... Slik er det, enda så brutalt det måtte høres ut. Og å ha en tråd hvor man kan diskutere hvem som ikke er gode nok (slik at vi kan få inn nye) mener jeg er helt legitimt. Det er jo faktisk en del av fotballen, og jeg mener ikke dette forumet bare skal ta for seg de positive tingene rundt klubben, men også ting som er en nødvendighet, selv om det skulle være en mindre hyggelig ting å gjøre.

 

Så til "Kim": Jeg følte at ord var overflødige når det gjelder å begrunne hvorfor Randall gjør best i å skaffe seg en annen klubb. Alle som har sett de to siste CC-kampene skjønner hvorfor.

Det er vel 2-3 år siden man hørte om Randall som et megatalent, men det har vel vært så og si null utvikling de senere år. Og det er frustrerende å se at Wenger har så mye tillit til han. Men men, kan jo hende at Wenger ser helt andre ting på treningsfeltet...

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke mod stenge denne tråden. Helt håpløs..

 

La oss skjelle ut egne spillere. Finne nye syndebukker og gi dem skylden for alt som er galt..

Støtt laget. Støtt spillerene. Uten selvtillit og mot er det faktisk ingen spillere som presterer. Arsenalfans er kravstore og har alltid vært det. Vi mangler mye på den uforbeholdne støtten og troen mange andre lags supportere har.

Jeg startet altså denne tråden, så jeg får vel si noe om hvorfor jeg gjorde det. Til deg RP7; du er ikke moderator, så ikke oppfør deg som om du er det.

 

Så til saken: Det er faktisk slik at hvis man skal skaffe nye spillere, ja så må også noen gå... Slik er det, enda så brutalt det måtte høres ut. Og å ha en tråd hvor man kan diskutere hvem som ikke er gode nok (slik at vi kan få inn nye) mener jeg er helt legitimt. Det er jo faktisk en del av fotballen, og jeg mener ikke dette forumet bare skal ta for seg de positive tingene rundt klubben, men også ting som er en nødvendighet, selv om det skulle være en mindre hyggelig ting å gjøre.

 

Så til "Kim": Jeg følte at ord var overflødige når det gjelder å begrunne hvorfor Randall gjør best i å skaffe seg en annen klubb. Alle som har sett de to siste CC-kampene skjønner hvorfor.

Det er vel 2-3 år siden man hørte om Randall som et megatalent, men det har vel vært så og si null utvikling de senere år. Og det er frustrerende å se at Wenger har så mye tillit til han. Men men, kan jo hende at Wenger ser helt andre ting på treningsfeltet...

 

Helt greit at hvis nye og bedre spillere kommer inn så må noen vike plass, men syns du ikke det er litt spes at de nye vi eventuelt kjøper skal erstatte en som ikke spiller på a-laget engang?

 

Har du noen tips til Wenger og oss på forumet hvem Wenger på kjøpe i transfervinduet for å erstatte f.eks Emmanuel Frimpong? Eller kanskje Jonas Rasmussen? Kanskje det er helt prekært å kjøpe inn en erstatter for noen på pike 14? :D

 

Til sist, jeg syns Randall var god mot Wigan jeg.

Link to comment
Share on other sites

 

Så til "Kim": Jeg følte at ord var overflødige når det gjelder å begrunne hvorfor Randall gjør best i å skaffe seg en annen klubb. Alle som har sett de to siste CC-kampene skjønner hvorfor.

Det er vel 2-3 år siden man hørte om Randall som et megatalent, men det har vel vært så og si null utvikling de senere år. Og det er frustrerende å se at Wenger har så mye tillit til han. Men men, kan jo hende at Wenger ser helt andre ting på treningsfeltet...

 

Du følte ord var overflødige, men likevel så vel du å bruka beskrivinga "fullstendig ræv" om Randall sin innsats..? Kan iallfall vere einig i at slike ord er overflødige, og kanskje hadde tråden fått litt meir respekt då..

Link to comment
Share on other sites

Hel***e, nå er jeg dritt lei av alle klage trådene :-| . Har jo kommet 10+ Klagetråder i den siste måneden. :angry:

Uannsett å klage på Randall er jo rett og slett helt idiotisk , selv så jeg ikke Burnley, kampen så jeg kan ikke kommentere innsatsen hans i den kampen. Wenger har tidligere uttalt at han har stor tro på Randall. Personlig tror jeg han kan bli veldig god.

Mem poenget i dette innlegget er Slutt å fylle forumene med slike tråder :angry:

Link to comment
Share on other sites

Nå syns jeg det ble et stort hylekor ut av ingenting her. Syns faktisk det er bedre med en slik tråd enn at spillerene blir skjelt ut i diverse kamptråder(noe som er meget irriterende). Faktisk utrolig dobbeltmoral av mange her å nekte denne tråden plass på forumet da dere gang på gang skjeller ut spillere i andre tråder.

 

Tilbake til topic:

Vil gjerne beholde Randall, har fortsatt mye å bevise, men han har tiden til hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke denne tråden er så forferdelig - men det er greit om man har en god begrunnelse på hvorfor man ønsker spilleren bort.

 

Bendtner er en spiller jeg ser på som "i veien" for utviklinga til Vela / Simpson. Han har bevist ganske lite denne sesongen, og jeg har større tro¨p åde to ovennevnte. Men stallen er tynn, så hvis noen skal ut så må også noen inn.. Og da er man like langt med tanke på spilletid for Vela/Simpson... Så jeg vet da suttan...

 

Det ekke greit å væra Wenger om dagen hvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vrir litt på tråden, og sier at jeg heller ønsker at Simpson, Fabianski og Djourou skal få flere sjanser.

 

-Engelskmannen var den første til å score hattrick på Emirates og er både rask og sterk. I tilegg er han veldig god til å bevege seg riktig for å komme til målsjanser, det så vi alle mot Wigan. Jeg synes det er merkelig at spillere som Bendtner og Ali har fått så mye spilletid for førstelaget, når Simpson har blitt oversett. En hjemmedyrket spiller som har kjempet seg så langt opp i systemet fortjener å få flere sjanser før han blir solgt videre. I fjor hadde en et vellykket utlån og ble kåret til årets spiller i ligaen. Jeg er helt sikker på at Simpson har noe å bidra til laget når man ser hvor mange dårlige kamper spissene våre har hatt i år.

 

-Djourou har hatt en fantastisk statistikk i år, og det er ikke uten grunn. Sveitseren har vært meget god og fortjener mer spilletid. Fysikken hans er helt rå og med en stopper med gode taktiske evner ved siden av seg som kan organisere forsvaret skikkelig er jeg sikker på at det ikke lang tid før vi får et nytt klasseforsvar. DJ og Clichy er unge, mens Sagna er middels gammel. Det er ikke mye som skal til før forsvaret blir bra og kan holde sammen i mange år. Toure holder også i noen år til.

 

- Fabianski var ikke i kjempeslag mot Burnley, men han fortjener å prøve seg over flere kamper på rad. Først da er det mulig å danne et inntrykk.Jeg har skrevet mye og dette før i bl.a. Almunia-tråden, så de som vil kan lese postene mine der. Jeg ser ikke hva vi har å tape ved å la Fabianski f.eks. spiller mot Wigan til helgen. Keeperen blir nok ikke testet så mye, men han vil få selvtillit og blir kjent med forsvaret foran seg i kamp. Hvis polakken viser seg å ikke være så god som mange av oss håper på, er det ikke verre enn at man får inn en ny keeper i neste overgangsvindu. Almunia har sine gode sider og er en sympatisk fyr, men ikke god nok for et lag som skal har planer om å vinne PL og CL. De siste årene har vinnerne av PL vært lag med klassekeepere, det er en av hovedgrunnene til at vi neppe vinner ligaen i år (jeg sier som sagt at det er én av grunnene, ikke den eneste grunnen :-|)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...