Jump to content

Hvem ønsker dere at skal ta over etter Wenger?


refser

Recommended Posts

Wenger kanskje tidenes manager i Arsenal, men dessverre varer ikke Arsene evig på toppnivå.

Det er kanskje på tide å søke nye utfordringer for Arsene, helst i Arsenalorganisasjonen.

 

Jeg skulle gjerne sett Martin O`Neill som manager for Arsenal, om et bytte skulle være aktuelt.

Jeg ser mange her inne mener Martin O'Neill er en verdig arvtaker for Wenger. Dette er for meg helt uforståelig. Ja han er en god manager som har oppnådd gode resultater, men hold deg fast så kjedelig fotball han står for.

 

Det er vel få klubber, av de med brukbare ressurser, som spiller kjedeligere fotball enn O'Neill sine.

O'Neill blir for meg som en moderne versjon av Georg Graham. Den tiden håper og tror jeg Arsenal har lagt bak seg.

Link to comment
Share on other sites

Wenger kanskje tidenes manager i Arsenal, men dessverre varer ikke Arsene evig på toppnivå.

Det er kanskje på tide å søke nye utfordringer for Arsene, helst i Arsenalorganisasjonen.

 

Jeg skulle gjerne sett Martin O`Neill som manager for Arsenal, om et bytte skulle være aktuelt.

Jeg ser mange her inne mener Martin O'Neill er en verdig arvtaker for Wenger. Dette er for meg helt uforståelig. Ja han er en god manager som har oppnådd gode resultater, men hold deg fast så kjedelig fotball han står for.

 

Det er vel få klubber, av de med brukbare ressurser, som spiller kjedeligere fotball enn O'Neill sine.

O'Neill blir for meg som en moderne versjon av Georg Graham. Den tiden håper og tror jeg Arsenal har lagt bak seg.

 

Aston Villa - kjedelig fotball? Den kombinasjonen klinger ikke i mine ører. Etter min mening står Villa for offensiv og underholdende fotball med hurtige og tekniske spillere som Ashley Young og Agbonlahor i hovedrollene..

 

Tilbake til topic; la oss gi Wenger noe mer tid! Oss Arsenalsupportere har tross alt vært svært priviligerte med flere gode og underholdende sesonger med denne geniale franskmannen bak roret. Føler Wenger fortjener langt bedre enn å få fyken i en klubb der han har opp til flere ganger har vist hva man kan gjøre med en klubb uten å ha en diger pengebinge å ta ifra. La oss heller akseptere at ikke ting ikke alltid kan gå på skinner som det til tider har gjort for klubben vår de seneste årene... Arsenal kommer tilbake, forhåpentligvis med Wenger som manager! ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg meiner problemet er at laget ikkje får spilt seg inn. Vi manglar stort sett en klassespiller ver kamp, noe som skapar ubalanse. Eg meiner det som trengs i Januar er 1 spiller som er selvskreven i startoppstillinga.

Gallas har vert en spiller eg har lika på banen, men det er uten tvil at han ikkje er den samme personen fra banen. Vi trenger en spiller som er et skjikkeleg forbilde og verkeleg ELSKER klubben og vil gjøre alt som skal il. Selv har eg tro på Toure, Cliichy å Fabregas, som eg meinar har vist stor lojalitet. Adebayor sa han hadde trua på Cesc.

 

Wenger burde så absulutt ikkje sparkes. Meir sier ikkje eg om det. Men når den tiden kommer, har eg tro på Adams. Det er ikkje tvil om at han trenger noen år til i manager rollen, men eg har troa på at han kan gjøre underverk. Eg husker eg var på tour på Emirates med Charlie George, han trodde den dagen Wenger går av trur og håper han en tidlegare Arsenal spiller tar over.

 

IN ARSENE WE TRUST! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...