Jump to content

Hvem ønsker dere at skal ta over etter Wenger?


refser

Recommended Posts

Et meget godt spørsmål som ikke er så så dumt som det burde høres ut.

Har faktisk ingen gode forslag.

 

ja, jeg føler at det er på høy tid å begynne å gjøre store forandringer i klubben. først en ny manager, og deretter en opprydding av møkkaspillere. deretter kan man begynne å bygge et nytt lag. som selvfølgelig må ha noen rutinerte spillere. det holder ikke med bare snørrunger. selv om noen tror det til tider...

Link to comment
Share on other sites

Forumet bryter jo fullstendig sammen! Greit, vi blir knust av Villa, Hull, Sunderland, City osv.. Men verden har ikke gått under for det. Det er nå vi må stå sammen og støtte gutta. Jeg syns Wenger burde få fortsette. Men om ingenting skjer snart, må den stillingen vurderes, helt klart.

Link to comment
Share on other sites

Dersom ikke styret eller Wenger ser at det må gjøres noen endringer snart, så vurderer jeg sterkt å begynne å holde med Fulham!!!

 

Er virkelig alle lederne innad i klubben vår så inkonsekvente og dumme??? Blir det ikke en real oppvask snart, så vet jeg ikke hvor vi kommer til å ende!!! Når vi har rykket ned til Conference, så KANSKJE de skjønner at det må gjøres noe!!???!!

Link to comment
Share on other sites

bare så det er sagt folkens. Wenger forsvinner ikke akkurat med det første, denne diskusjonen kan man ta den dagen Wenger faktisk ikke er trener for Arsenal lenger.

riktig.

 

Tviler forresten på at et par spillerkjøp i januar skal snu skuta. Dette kommer til å ta år, gutter, så her må vi smøre oss med tålmodighet.

Link to comment
Share on other sites

Mourinho ønsker seg jo tilbake til England, så jeg setter han som en god kandidat.

 

tar gjerne Mourinho, men navn som Del Bosque, Hiddink, Lippi, Capello også.

 

En som jeg alltid har hatt sans for er Johan Cryuff, men er jo en stund siden han leda ett lag, men det barca laget han bygde opp var på grensen til perfekt. ellers så kan jo kanskje nils arne eggen få inn go fot teorien :(

 

men nei seriøst, Mourinho tror jeg virkelig kunne gjort store forandringer, en mann som tenker trofeer og det er i bunn og grunn det som underholder meg. men også som sagt Johan Cruyff og da kunne sikkert Dennis også fått en rolle i klubben :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne jo seriøst prøvd oss på Martin O'Neill, neppe at Villa hadde sluppet han frivillig, men kunne være verdt forsøket!!

 

er han som dukker opp i mitt hodet også når jeg tenker kanidater..

 

slapp og bli torturert av kampen i dag, var på jobb :lol:

 

men no er det faen med nok altså, må bli en slutt på disse jallatapene før tottene tar oss igjen

Link to comment
Share on other sites

Det finnes mange kandidater som kunne ha gjort en bedre jobb med Arsenal enn det wenger har gjort i kalenderåret 2008. Det hersker det ingen som helst tvil om. Vi får la ham holde på til mai, er vi ikke blant topp 4 eller har noen trofeer så foreslår jeg at vi går etter det beste alternativet ute på markedet. Mourinho

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske utrolig å tenke på at vi har gått fra ett "uslåelig" lag til det vi er i dag, nesten som en middelmådighet å regne.

Fortsetter vi å ikke vinne titler så mister vi enda flere stjerner, og det er bare å stikke fingeren i jorda å innse fakta. Fotballspillere spiller for å vinne titler, vinner de ikke noen så forsvinner de til klubber med større sjanser for å vinne noe. Og per dags dato fremstår vi som milevis langt unna å vinne noe som helst.

 

Jeg kunne godt sett att Adebayor hadde blitt erstattet med Klaas-Jan Huntelaar, det hadde kanskje også virket inn positivt på van Persie.

Nasri tror jeg er vår nye Pires, bare la gutten få denne sesongen på seg til å blomstre. Tony Adams typen og Patrick Vieira typen spillere har aldri blitt erstattet i Arsenal. Man kan nesten si at når siste rest av arven fra George Graham forsvant, så ble det slutt på titlene i Arsenal.

One season wonder Mathieu Flamini er vel heller ikke blitt en big hit uten Arsenal. Han burde holdt seg på Emirates, men på en annen side er det kanskje like bra at Milan betaler lønna, nå som han muligens viser seg som en skikkelig one season wonder.

Link to comment
Share on other sites

Vi har tidligere hatt mye suksess med kontinuitet. Wenger er helt klart en manager med kapasitet i verdensklassen og han er i stand til å gi oss en nye gullalder. Han tenker nok også mye som mange her inne og vet noe om hvilke grep han må gjøre. Viva Arsene.

 

Men når tiden er inne håper jeg en av følgende kan overta; DB, Hiddink eller selvfølgelig Mo'N.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...