Jump to content

Manchester City B


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

En forferdelig vrien kamp.

 

Arsenal har fått verst tenkelig oppladning til denne kampen. Tap i forrige kamp, uro i spillergruppa, en kaptein som skyter fra hofta og en fantastisk landslagspause (en ubetydelig privatkamp av alle ting). Når det er sagt, så vet jeg at det er disse periodene at Arsenal viser hva det er bygd av.

Man City har skuffet mye så langt. Mye dårlig, men har spillere som kan gjøre livet surt for oss supportere.

 

Med så mange skader så skal det bli spennende å se på hvem Wenger plasserer bakerst. Tror Magnus87 treffer bra med sitt forsøk:

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy

Diaby - Denilson - Song - Nasri

Bendtner - van Persie

 

Ellers bør Ramsey ha muligheten til å få noen minutter!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om jeg føler meg helt sikker med Hoyte vs Robinho.

 

Almunia

 

Silvestre - Djourou - Song - Clichy

 

Nasri - Denilson - Ramsey - Diaby

 

Bendtner -vP

 

kanskje? Tror dessverre ikke det vil gå så bra med Hoyte på høyreback, men for all del, håper han har en kjempekamp (om han spiller).

 

Edit: Ser forresten nesten ut som om Sagna spiller i morgen? Ikke på skadelisten på Arsenal.com, og var vel inkludert i troppen til Daily Mail ( :) ).

Link to comment
Share on other sites

Tipper dette blir laget:

 

Almunia©

Sagna - Hoyte - Silvestre - Clichy

Nasri - Fabregas - Denilson - Diaby

Adebayor - Van Persie

 

Håper dette blir laget:

Almunia

Sagna - Djourou - Toure - Clichy©

Van Persie - Ramsey - Song - Nasri

Adebayor - Vela

Link to comment
Share on other sites

Jo, Sagna er vel skadet. Dessuten så er Fabregas susependert til denne kampen. Håper på dette laget:

 

Almunia

Toure - Djourou - Silvestre - Clichy

Eboue - Diaby - Denilson - Song - Nasri

Adebayor

 

Jeg trodde at Toure og Eboue også var skadet. Det skal bli interessant å se hvordan laget vårt blir.

Link to comment
Share on other sites

Jo, Sagna er vel skadet. Dessuten så er Fabregas susependert til denne kampen. Håper på dette laget:

 

Almunia

Toure - Djourou - Silvestre - Clichy

Eboue - Diaby - Denilson - Song - Nasri

Adebayor

 

Jeg trodde at Toure og Eboue også var skadet. Det skal bli interessant å se hvordan laget vårt blir.

Det er godt mulig! :o :o

Link to comment
Share on other sites

Jo, Sagna er vel skadet. Dessuten så er Fabregas susependert til denne kampen. Håper på dette laget:

 

Almunia

Toure - Djourou - Silvestre - Clichy

Eboue - Diaby - Denilson - Song - Nasri

Adebayor

 

Jeg trodde at Toure og Eboue også var skadet. Det skal bli interessant å se hvordan laget vårt blir.

Det er godt mulig! :o :o

 

Det som er så fint med Arsenal er at i vanskelige tider med mange skader så slår vi fryktelig tilbake. Man City får bank i dag, det er helt sikkert!

Link to comment
Share on other sites

Javel, vi får nye skader hver eneste forbaskede dag. Dette er min endelige startoppstilling, med Cesc, Toure, Gallas, Sagna, Eboue, Dudu, Rosicky og Theo ute, og Ade og Vela på benken (pga lang reising i midtuka):

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy©

Nasri - Denilson - Song - Diaby

Van Persie - Bendtner

 

Haha, og dette laget skal kjempe om ligatittelen? Makan til tynn stall vi har!!

Link to comment
Share on other sites

Javel, vi får nye skader hver eneste forbaskede dag. Dette er min endelige startoppstilling, med Cesc, Toure, Gallas, Sagna, Eboue, Dudu, Rosicky og Theo ute, og Ade og Vela på benken (pga lang reising i midtuka):

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy©

Nasri - Denilson - Song - Diaby

Van Persie - Bendtner

 

Haha, og dette laget skal kjempe om ligatittelen? Makan til tynn stall vi har!!

 

Jeg trur almunia blir satt opp som Kaptein....

Link to comment
Share on other sites

Javel, vi får nye skader hver eneste forbaskede dag. Dette er min endelige startoppstilling, med Cesc, Toure, Gallas, Sagna, Eboue, Dudu, Rosicky og Theo ute, og Ade og Vela på benken (pga lang reising i midtuka):

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy©

Nasri - Denilson - Song - Diaby

Van Persie - Bendtner

 

Haha, og dette laget skal kjempe om ligatittelen? Makan til tynn stall vi har!!

Når jeg ser dette laget så er det ett par ting som slår meg. Midtbanene er altfor veik og mangler vinger og kanskje det viktigste av alt, laget mangler ekstremt mye hurtighet. Av disse 11 er det vel kun backene som har stor hurtighet pluss delvis Djourou.

 

Gleder meg allikevel veldig til kampen idag. Forventer en sammensveiset gjeng som skal motbevise de siste dagers presseoppslag. City har startet svakt og mangler vel fremdeles mye på å være ett topplag. Forventer faktisk en 2-0 seier idag.

Link to comment
Share on other sites

Jo, Sagna er vel skadet. Dessuten så er Fabregas susependert til denne kampen. Håper på dette laget:

 

Almunia

Toure - Djourou - Silvestre - Clichy

Eboue - Diaby - Denilson - Song - Nasri

Adebayor

 

Jeg trodde at Toure og Eboue også var skadet. Det skal bli interessant å se hvordan laget vårt blir.

Det er godt mulig! :o :o

 

Hva med wilshere på kanten?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...