Jump to content

Manchester City B


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Når Theo er skadet håper jeg på dette laget:

 

....................................Manuel Almunia.................................

 

Emmanuel Ebouè - William Gallas - Johann Djourou - Gael Clichy

 

............................Denilson - Alexandre Song.........................

 

....................Samir Nasri - Abou Diaby - Carlos Vela...............

 

......................Robin Van Persie/Emmanuel Adebayor..............

Link to comment
Share on other sites

Herrigud. Er det ikke det ene så er det det andre. Hvorfor har vi så utrolig mange skader hele tiden? Er vi for dårlig trent eller, for jeg vil påstå at spillerne våre er hyppigere skadet i forhold til de andre i toppen. :(

 

Men tilbake til kampen. Jeg som flere krever full innsats og da må Wenger plukke ut et lag med den psykiske på plass. Håper en del av CC-gutta får starte, i hvertfall kommer inn før overtiden starter...

Nei. Tror nok at det ikke er mange som er bedre trent enn oss. Sitter med den oppfatning at det handler om spillestil og ballbesittelse. Vi har mange spillere med spillestil som inviterer til overfall. Og med så stor fart at de ofte må stoppes ulovlig.

 

Står først i tråden at kampen starter 17, men det er spillestart 16. Bare så alle får den med seg fra start.

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det vi nå egentlig står igjen med, og har tilgjengenlig mot City?

 

RBK er nå på et treningsopphold i Manchester og skal spille mot laget til Solskjær til helgen, og hele RBK skal sitte på tribunen under kampen, etter som det var opptil flere Arsenal fans der og Hamrèn har vistnok spilt med de for en god del år siden!

Link to comment
Share on other sites

Hvem er det vi nå egentlig står igjen med, og har tilgjengenlig mot City?

 

Hele RBK skal foresten sitte på tribunen under kampen, etter som det var opptil flere RBK fans der og Hamrèn har vistnok spilt med de for en god del år siden!

 

Jepp ;) Innlegg på RBK.no Får håpe Arsenal viser Rosenborg litt magi.

Link to comment
Share on other sites

Blir vell nokk et nytt tap

Mulighetene er jo alltid der, men jeg iallefall er positiv. Jeg er sikker på at Arsenal viser seg fra en mye bedre side ;) Men om det er godt nok til å slå City er jo spørsmålet. Jeg syns det lukter mer uavgjort, men som en en positiv og realistisk gunner så satser jeg på seier :)

 

Ikke lett å sette opp ett lag med mange ute. Laget blir jo en del annerledes fra Villa kampen. Noe som kanskje er like greit siden det iallefall ikke funka i den kampen...

 

Jeg håper på dette laget..

------------Almunia-----------

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

---------Denilson - Song----------

-----RVP------Nasri ----- Vela ---------

------------Adebayor--------------

Link to comment
Share on other sites

Jepp, da er visst både Toure, Walcott og Eboue ute av denne kampen. Har også hørt rykter om at Sagna er skadet? Men står ingenting på Arsenal.com om det...

 

Hvem skal spille høyreback hvis Sagna også er ute? Djourou?? Eller kan det hende vi får se Gavin Hoyte fra start? Song har også spilt høyreback før.. Men håper isåfall på Hoyte.

 

Prøver meg på nytt lag:

 

4-5-1:

Almunia

Sagna/Hoyte-Gallas-Silvestre/Djourou-Clichy/Silvestre

Diaby-Denilson

Ramsey Nasri Vela/RvP

Ade

 

4-4-2

(samme forsvar)

Ramsey-Song-Denilson-Nasri

Ade-RvP

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen må vi virkelig skjepe oss. Skal vi henge med i gullstriden som vi nærmest er ute av må vi vinne slike kamper som dette. Men frykter en ny smell p.g.a det interne bråket i klubben. Jeg håper dette laget stiller til start i morra:

 

Almunia

Toure - Gallas - Djourou - Clichy

Eboue - Denilson - Diaby - Song - Nasri

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Tror det kommer til å bli veldig spennende å se hva han setter opp i morgen. Men jeg antar det er dette som kommer til å starte

 

Almunia

Hoyte - Djorou - Silvestre - Clichy

Nasri - Denilson - Song - Diaby

Adebayor - van Persie

 

Håper at Wilshere kommer til få et innhopp i stedet for Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Ade skal vistnok ikke spille i morgen pga han trengte hvile.

 

Laget i morgen blir altså nokså sannsynlig:

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy

Diaby - Denilson - Song - Nasri

Bendtner - van Persie

 

Subs:

 

Fabianski, Gibbs, Lansbury, Wilshere, Ramsey, Vela, Simpson

 

Vela og Simpson fortjener begge å starte på bekostning av Bendtner som ikke har untyttet de mange sjansene han har fått i det siste. Likevel er jeg ganske sikker på at Bendtner vil gjøre det bedre med en annen spiss ved siden av seg. Desverre er ikke van Persie en typisk spiss, mer enn offensiv midtbanespiller med tanke på at han alltid plasserer seg i mellomrommet mellom midtbanen og forsvaret, og kommer ofte litt for seint inn i boksen.

 

Helst skulle jeg sett Diaby i midten og Denilson på vingen. Denilson er mer bevegelig langs kanten enn Diaby. Videre er Diaby svakere på kanten enn det Denilson er.

 

Vi møter et City-lag som har rotet bort mange poeng i det siste (i likhet med oss altså). Ingen av lagene har råd til å rote bort poeng, så dette kan fort bli en krig. Denne gangen må spillerne våre også innse dette! Jeg har tro på seier. Djourou-effekten kicker inn :)

Link to comment
Share on other sites

Ade skal vistnok ikke spille i morgen pga han trengte hvile.

 

Laget i morgen blir altså nokså sannsynlig:

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy

Diaby - Denilson - Song - Nasri

Bendtner - van Persie

 

Subs:

 

Fabianski, Gibbs, Lansbury, Wilshere, Ramsey, Vela, Simpson

 

Vela og Simpson fortjener begge å starte på bekostning av Bendtner som ikke har untyttet de mange sjansene han har fått i det siste. Likevel er jeg ganske sikker på at Bendtner vil gjøre det bedre med en annen spiss ved siden av seg. Desverre er ikke van Persie en typisk spiss, mer enn offensiv midtbanespiller med tanke på at han alltid plasserer seg i mellomrommet mellom midtbanen og forsvaret, og kommer ofte litt for seint inn i boksen.

 

Helst skulle jeg sett Diaby i midten og Denilson på vingen. Denilson er mer bevegelig langs kanten enn Diaby. Videre er Diaby svakere på kanten enn det Denilson er.

 

Vi møter et City-lag som har rotet bort mange poeng i det siste (i likhet med oss altså). Ingen av lagene har råd til å rote bort poeng, så dette kan fort bli en krig. Denne gangen må spillerne våre også innse dette! Jeg har tro på seier. Djourou-effekten kicker inn :)

Om du bytter Hoyte med Song, og setter Ramsey inn på midten, har du laget! Ønsker dog at du har rett i dine gjetninger.

Tror forresten også at vi spiller 4-5-1. Dessverre.

Link to comment
Share on other sites

http://youngguns.wordpress.com/2008/11/21/...al-starting-xi/

Ser ut til at Gavin Hoyte erstatter Gallas i morgen :) Håper vi pøser på med flere Carling Cup-spillere. Håper på dette laget:

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy

Van Persie - Diaby - Ramsey - Nasri

Bendtner - Vela

 

Jeg vet at Bendtner suger hestesvette, men vi trenger litt muskelkraft ved siden av Vela.

Link to comment
Share on other sites

http://youngguns.wordpress.com/2008/11/21/...al-starting-xi/

Ser ut til at Gavin Hoyte erstatter Gallas i morgen :) Håper vi pøser på med flere Carling Cup-spillere. Håper på dette laget:

 

Fabianski

Hoyte - Djourou - Hoyte jr. - Clichy

Van Persie - Diaby - Ramsey - Nasri

Bendtner - Vela

 

Jeg vet at Bendtner suger hestesvette, men vi trenger litt muskelkraft ved siden av Vela.

Hvem er Hoyte jr???

 

Men ganske enig i laget ditt, men litt forandringer tror jeg, noe ala dette:

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Silvestre - Clichy

Diaby - Denilson - Song- Nasri

Bendtner - Rvp

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...