Jump to content

Young Guns


jtk1000

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

13 minutes ago, sas2002 said:

Jeg gir han til jul. Trukke Arteta klarer å snu dette titanic skipet. Vi klarer ikke å kvitte oss med Bellerin engang

 

Bellerin har i dag uttalt at han vil til Inter. Så får vi se om partene kan bli enige. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Gunners68 said:

Bellerin har i dag uttalt at han vil til Inter. Så får vi se om partene kan bli enige. 

Bellerin er en flott spiller, men enig i St hans tid i Arsenal er ved veis ende. Håper ikke han går på billigsalg. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, sas2002 said:

Jeg gir han til jul. Trukke Arteta klarer å snu dette titanic skipet. Vi klarer ikke å kvitte oss med Bellerin engang

 

Det at jeg ikke forstår Artetas behandling av Saliba er ikke synonymt med at jeg tror vi mislykkes neste sesong. 
som vanlig har jeg trua på en topp 4 plassering og keg gleder meg til sesongen starter. Det er kampdag i dag 💪🏼

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Ben Elfen said:

Det at jeg ikke forstår Artetas behandling av Saliba er ikke synonymt med at jeg tror vi mislykkes neste sesong. 
som vanlig har jeg trua på en topp 4 plassering og keg gleder meg til sesongen starter. Det er kampdag i dag 💪🏼

Topp fire er et absolutt minimum a det som kan akseptere. Vi hører hjemme i Champions League. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Brian Stapleton (#Arsenal Scout): 

“Sean O’Connor discovered Jack Wilshere and he said to me that Charlie Patino is the best player who has ever walked through the doors at Hale End" #afc

 

Er det noen som har sett denne Patino spille? Kan han leve opp til hypen? 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

Brian Stapleton (#Arsenal Scout): 

“Sean O’Connor discovered Jack Wilshere and he said to me that Charlie Patino is the best player who has ever walked through the doors at Hale End" #afc

 

Er det noen som har sett denne Patino spille? Kan han leve opp til hypen? 

Nei, men leste om ham i dagens Arseblog i dag tidlig  Kjempegøy med sånne talenter

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Tapapa said:

Brian Stapleton (#Arsenal Scout): 

“Sean O’Connor discovered Jack Wilshere and he said to me that Charlie Patino is the best player who has ever walked through the doors at Hale End" #afc

 

Er det noen som har sett denne Patino spille? Kan han leve opp til hypen? 

Sett han spille i noen U23 kamper. Stort talent, men har visstnok tatt veldig store steg i løpet av våren og sommeren.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...