Jump to content

Young Guns


jtk1000

Recommended Posts

57 minutes ago, Verminator5 said:

Er ikke Mavropanos også venstrestopper?

Nope. Høyrebeint stopper. Spilt på høyresiden i en tremannslinje bak hos Stuttgart for det meste. Kan også spille på venstre side, men er ingen grunn til å putte ham der når vi har to gode venstrebeinte stoppere i Gabriel og Mari. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Simbad said:

Nope. Høyrebeint stopper. Spilt på høyresiden i en tremannslinje bak hos Stuttgart for det meste. Kan også spille på venstre side, men er ingen grunn til å putte ham der når vi har to gode venstrebeinte stoppere i Gabriel og Mari. 

Ah, så godt det er å ta feil :) Håper Mav klarer å holde seg skadefri, og gjør plassen til sin egen. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Verminator5 said:

Ah, så godt det er å ta feil :) Håper Mav klarer å holde seg skadefri, og gjør plassen til sin egen. 

Jeg håper også Holding og Saliba tar en evt slik utfordring på strak arm og gjør at vi får god og sunn konkurranse på stopperplassene. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
19 minutes ago, Tapapa said:

Jeg er litt sur på ham. Jeg vil heller at WHU kommer til CL, enn Chelsea, Liverpool eller god forbid, Tottenham. 

Det finnes ingen sjanser i H*****E for at Tottenham kommer til neste sesongs CL. Jeg er usikker på mye, men når det gjelder akkurat dette så er jeg "Ben Elfen-skråsikker".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
42 minutes ago, Verminator5 said:

Fantastiske nyheter! Er veldig spent på utviklingen til denne gutten. Klubben er helt avhengig av at egne talenter tar steget, og Balogun ser ut til å ha en lysende fremtid. La oss håpe han har hodet på rett plass. 

Akkurat det med 'hodet på rett plass' er også en av grunnene til at jeg tror Arteta på sikt er riktig mann. Det tar tid å endre mentaliteten i en klubb. 

Jeg tror også det er en av grunnene til at Martinelli ikke har fått så mye spilletid under Arteta enda. 

Jeg ser for meg at Willian, Auba med flere er veldig profesjonelle på treningsfeltet. Og dette tror jeg er mye av grunnen til at enkelte spillere har fått mer spilletid enn andre som kanskje hadde gjort en større forskjell i kamper. Det kan gå på bekostning av resultater på kort sikt, slik det virker denne sesongen, men på lang sikt tror jeg det vil endre mentaliteten i klubben til det bedre.

#KroenkeOut

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Simbad said:

Akkurat det med 'hodet på rett plass' er også en av grunnene til at jeg tror Arteta på sikt er riktig mann. Det tar tid å endre mentaliteten i en klubb. 

Jeg tror også det er en av grunnene til at Martinelli ikke har fått så mye spilletid under Arteta enda. 

Jeg ser for meg at Willian, Auba med flere er veldig profesjonelle på treningsfeltet. Og dette tror jeg er mye av grunnen til at enkelte spillere har fått mer spilletid enn andre som kanskje hadde gjort en større forskjell i kamper. Det kan gå på bekostning av resultater på kort sikt, slik det virker denne sesongen, men på lang sikt tror jeg det vil endre mentaliteten i klubben til det bedre.

#KroenkeOut

Jeg har også troen på Arteta, og man management aspektet er noe av grunnen til det. Kulturendring er ikke gjort over natten, og det krever svært mye av en leder. Det er vel ingen hemmelighet at kulturen i klubben har vært pill råtten lenge. Derfor tror jeg et managerbytte vil ha svært liten effekt. Arteta er langt fra perfekt, men jeg tror han er en av få som er villige til å ta på seg denne omfattende oppgaven. Mon tro om Arteta/Edu får tillit dersom Ek, Bergkamp, Henry og Vieira tar over. 

Link to comment
Share on other sites

Saka, Martinelli, Smith-Rowe, Nelson og Balogun.

Det der er litt av en gjeng med talenter. Ved siden av dette har vi Tierney, Gabriel, Saliba og Guendouzi som alle er spillere som allerede er etablerte men unge.

Fremtiden er lys tror jeg, men det må bygges ordentlig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
43 minutes ago, Tony said:

Arsenal U23 spilte 2-2 mot West Ham og unngikk dermed nedrykk. Takket være mål 2 minutter på overtid. 

Sykt, men dette er det mest gledelige med årets sesong. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Sykt, men dette er det mest gledelige med årets sesong. 

Nei det mest gledelige med årets sesong er gjennombruddet til Smith-Rowe og Saka som har fortsatt å ta store steg. Kombinert med at Willock har vist talentet sitt på lån hos Newcastle.

Det kjipeste minus ligaen, Europa, FA Cupen og Ligacupen er kjøpet av Willian som har stjålet alle minuttene Reiss Nelson burde ha fått. Fy faen for en ræva overgang. Jeg var positiv til at Willian kom inn fordi han hadde vært klasse for Chelsea, men der tok jeg smertelig feil.

Neste sesong ønsker jeg å se mer av disse gutta:

Saliba, Gabriel, Willock, Nelson, Saka, Smith-Rowe, Azeez, Martinelli og Balogun.

Kjør mye ungt og bygg på nytt. De etablerte spillerne våre er ikke gode nok minus et fåtall. Det er også en del holdninger i laget som disse unggutta ser opp til, og jeg vil ikke at de skal arve denna "dritten" fra sine eldre. Saka, Smith-Rowe og Martinelli er spillere som gløder på banen. De gir 100% og bærer hjertet utenpå drakta. Det er den eneste veien fremover i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

×
×
  • Create New...