Jump to content

Billett Arsenal-L'pool


oh2bagooner

Recommended Posts

Hei!

Skal til London 8 mai i og er ute etter 1 billett til Arsenal-Liverpool, det skulle ikke mot all formodning være noen der ute som kan hjelpe meg? Mine venner i London kunne ikke hjelpe meg denne gangen.

Kanskje det var noen som hadde tenkt seg på denne kampen, men som nå heller skal på FA cup Finale?

 

Venter i spenning! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Yri

...Hjelp fra Bergen!

 

Skal selv over for å se Arsenal - L'pool (loosers never walk alone)

 

Prøv : Tommy Mack.

Han holder til på Picadilly Circus Underground Station.

Du kan treffe han på tlf: 00 44 207 439 ****

 

...han skal ha £200 for en billett på East lower tier.

 

 

Lykke til! :(

Link to comment
Share on other sites

Heisann og takk for tipset.

Å handle med en "hai" på Piccadilly C hadde jeg håpet å unngå, 200£ er på grensen til sinnsykt og jeg er egentlig ikke all verdens happy for å støtte disse haiene så alt for mye! Tragisk at billetter som reale gooners ønsker seg skal gå til slik overpris til nysjerrige turister eller desperate fans.

Ikke det at jeg kan skryte av å IKKE ha handlet med "haiene" rundt THOF, men har en liten "usmak i kjeften" hver gang.

 

Dersom noen ønsker å dekke billetten sin++ så er det en annen sak i mine øyne.

I verste fall ser jeg kampen på pub.

 

Men dersom noen kan hjelpe så hadde det vært fint ! ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM.

6340[/snapback]

 

Hvorfor? Skal du lissom ta oss?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM.

6340[/snapback]

 

Hvorfor? Skal du lissom ta oss?

6511[/snapback]

 

 

For deres egen del kanskje!!!

6554[/snapback]

 

Hææ? Mener du at han er farlig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg anbefaler at man ikke legger ut telefonnummer i hytt og pine vær. Ta slike ting på PM.

6340[/snapback]

 

 

Enig. Hør på Chaz, han er stor gutt.

6673[/snapback]

 

Det er du også. Jaså, Arsenal - Liverpool? Det synes jeg er verdt de 200£ han skulle ha for. Perfekt kamp! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Å bruke 200£ er ikke problemet , men å "støtte" disse svartebørshaiene en annen sak, har vel sagt mitt om det i tidligere innlegg. Den gang jeg var 1.reisgutt ville jeg ikke tenkt meg om, men har etter hvert fått ett litt anstrengt forhold til disse gutta.

 

Er fortsatt ute etter billett. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan normalt skaffe billetter til Arsenals kamper, men da må dere kontakte meg minst 2 måneder før kampen skal spilles. Så nerme opp til kampen spilles er det nok svært vanskelig å få tak i "normale" billetter. Mitt råd er (så at du vurderte å se kampen på pub) Finn in pub i nærheten, gå ut i gate 10-15 min før kick off. Da kan det fort være at du får billett for nesten samme pris som de ble kjøpt for.

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Skal til London 8 mai i og er ute etter 1 billett til Arsenal-Liverpool, det skulle ikke mot all formodning være noen der ute som kan hjelpe meg? Mine venner i London kunne ikke hjelpe meg denne gangen.

Kanskje det var noen som hadde tenkt seg på denne kampen, men som nå heller skal på FA cup Finale?

 

Venter i spenning! :D

6064[/snapback]

 

Jeg kan ikke hjelpe.... men...:

GOD TUR...

 

Hils til Henry... :D

hehehe ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Å bruke 200£ er ikke problemet , men å "støtte" disse svartebørshaiene en annen sak, har vel sagt mitt om det i tidligere innlegg. Den gang jeg var 1.reisgutt ville jeg ikke tenkt meg om, men har etter hvert fått ett litt anstrengt forhold til disse gutta.

 

Er fortsatt ute etter billett. :D

6718[/snapback]

 

Det er ikke farlig å støtte "Svartebørshaiene"... :D ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heisann!

Sitter paa heathrow, litt saar i halsen og litt uggen etter en herlig kveld paa Highbury og pub i Islington utover kvelden.

 

Endte opp med aa sitte i Clock End paa sesongbilletten til en engelsk kompis mens en kamerat som ble med paa turen i siste liten fikk biletten jeg hadde til West Upper. Flott stemning og et viktig resultat. Snodig aa gaa inn pa THOF med sesongbillett-heftet!

 

Mange morsomme sanger paa 'pool fansens bekostning i gaar, "You will never get a job..... " Til tonene av Never walk alone, og "Eeeeeverton, in champions league!" var morsom underholdning.

 

Naa er det bare aa glede seg til cup finalen!

 

Vidar

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...