Jump to content

2008.11.08 Manchester United H


pekkiry

Hva blir utfallet?  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

Herregud jeg er så nervøs, vinner vi dette blir jeg kanskje verdens gladeste mann.

Vis Arsenal vinner har jeg mange å mobbe :unsure:

 

Hehe, jeg også. Bor sammen med 2 kompiser som er united supportere, har låst døra på romme mitt og ser kampen på stream >:(

Link to comment
Share on other sites

syns 5ern på midten har funket utrolig bra i dag, Man Utd får ikke særlig store muligheter gjennom midten, det de skaper er som oftest på den lange pasningen i dag, eller på kantene anført av Evra på venstre og Ronaldo på høyre. Fortsetter Arsenal slikt tor jeg dette kan gå meget bra :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dritt lei øve at dommerne skal gi ronaldo så mye frispark, han filmer og detter lett på 9 av 10 frispark han får.

Ronaldo filmer og får frispark, men Diaby blir felt men får ikke frispark..! :unsure:

Akkurat dette er veldig irriterende!! Syns Ronaldo og hans skuespillertalent kan dra til Italia..

 

For en omgang dette har vært! Arsenals beste så langt i år!

Ja hadde vi spillt sånn hver kamp så hadde vi ledet Premier League, spillerne viser sitt beste når de møter skikkelig motstand.. Come on Gunners !!!

Link to comment
Share on other sites

Dritt lei øve at dommerne skal gi ronaldo så mye frispark, han filmer og detter lett på 9 av 10 frispark han får.

Ronaldo filmer og får frispark, men Diaby blir felt men får ikke frispark..! >:(

Akkurat dette er veldig irriterende!! Syns Ronaldo og hans skuespillertalent kan dra til Italia..

 

At ikke Diaby fekk frispak der er helt utrulig, skulle vert gult også. Synest endel sånn avgjørelser har gått mot oss. Men har kanskje Arsenal briller på idag også :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes Arsenal har klart seg glimrende, men ingen ting er avgjort.. Manu er farlige og vi roter til tider i forsvar.. Men jeg gleder meg allerede til andre omgang.. 15 min til å få igjen pusten før det er i gang igjen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...