Jump to content

Nå blir det viktig med INTEGRERING!


Ahmad

Recommended Posts

Ahmad letter på ventilen

 

Heisann folkens! Beklager at jeg har vært litt anonym i det siste, ¨jeg har vært opptatt med så mangt. Men nå er jeg klar for å bli en av "gjengen!"

 

Som de fleste av dere sikkert har tenkt ut allerede, er det jeg som engang i min ungdoms dårskap herjet forumet under pseudonymet "Arsenal er for tapere." Jeg ble suspendert fra forumet, men jeg innså at jeg hadde kommet skjevt ut, jeg trengte en ny start. Derfor ble jeg til "Ahmad."

 

Som "Ahmad" har jeg oppført meg helt annerldes enn da jeg først besøkte dette forumet, og jeg skammer meg virkelig over min oppførsel da. Den gang var jeg ung og dum, nå er jeg blitt voksen.

 

Allikevel må jeg ha gått mange på nervene, for plutselig en morgen kom det opp en beskjed om at jeg måtte sone en straff og ikke kunne poste innlegg i en temmelig lang periode. I begynnelsen var jeg svært rastløs, gunners. no hadde blitt en viktig del av livet mitt. Men etter hvert klarte jeg faktisk å fylle dagene med innhold! Allikevel har 15 April lenge vært innprentet i mitt hode, siden dette var dagen da jeg igjen skulle få tilbake retten til å poste innlegg.

 

Jeg vet enda ikke hvorfor jeg måtte sone en slik straff. Ingen informerte meg om hvilke lover jeg hadde brutt. Men ut i fra sunt vett ser det ut som mine mange innlegg (som ofte handler lite om Arsenal, men på ingen måte er støtende) har irritert mange. I alle fall er ord som "Ahmad-problematikken" stadig oftere å høre i dagligtale.

 

Dette har jeg i bunn og grunn forståelse for, og jeg har jo også bestemt meg for at jeg skal bli oppfattet som enda mere seriøs nå enn jeg vel har blitt oppfattet før. MIN INTENSJON ER ALTSTÅ Å IKKE PLAGE DERE NOE SÆRLIG MER!

 

Så tenker sikkert de fleste av dere at det er det jeg gjør akkurat nå! Da vil jeg bare be dere om å godta det for denne gang, for forhåpentligvis blir dette den siste gangen. Jeg vil også bønnfalle moderatorene om å ikke slette dette innlegget. Da vil jeg bli svært skuffet, ettersom jeg allerde har sonet en straff uten forklaring. Jeg liker ikke å komme med trusler, men dersom dere fjerner dette vil jeg herpe forumet. Og det ønsker ingen av oss at skal skje. ( Jeg er nemlig litt småirritert akkurat nå )

 

En siste ting jeg må få sagt er at dere må stoppe å plage Gaston. HAN ER IKKE MEG !!!("AHMAD") JEG KJENNER HAM OG TOK NAVNET HANS SIDEN DET ER ET STILIG NAVN, MEN HAN ER USKYLDIG I DE OVERGREP JEG HAR BEGÅTT! Dere burde ha skønt at han som er en ihuga Arsenal- supporter ikke ville være så usaklig. Jeg håper dere kan akeptere sannheten. Jeg håper han slipper mere trøbbel pga. dette.

 

Så vil jeg bønnfalle dere om å hjelpe til med å få integrert meg i dette forumet, og tilgi mine overgrep. Slik som de fleste av dere har tilgitt Dr. Phil. Jeg har lært av mine feil, og skal prøve å lære mer om Arsenal slik at jeg kan kommentere mer saklig. og igjen, vær så snill og ikke slett dette eller utesteng meg. Jeg har sonet min staff, og fortjener ikke mer. jeg sakl ikke starte nye linker mer heller i hytt og pine.

 

Jeg trenger nye ark og noen fargestifter, folkens!

:( :P :huh:

Link to comment
Share on other sites

La meg bare si at du har skrevet det beste innlegget i dette forumet til nå. Du SKAL bli integrert i dette lille "supporter-samfunnet" og din unnskyldning er selvsagt godtatt.

 

Du har nå oppklart i mange problemer som har oppstått. Jeg har også lagt merke til en ting her ved denne tråden her. Det er det at mange har lest den (opp mot 120), men det er ingen som har svart noe skikkelig og det synes jeg er skuffende. Gi en hjelpende hånd karer, og noen ark og fargestifter :(

 

"You came, you destroyed, you fixed Ahmad". Well done! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...