Jump to content

2008.10.04 Sunderland B


Charlie George

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

kryss fingra nå

 

 

Nå må det være lov å snakke om ny manager!!! patetisk ! ingen vilje, ingen plan, ingenting! Vi er et synkende skip.....

Wenger har klart det før og kan klare det igjen, en dårlig sesong start endrer ikke alt, spesielt ikke etter så få kamper

Link to comment
Share on other sites

Noe måtte jo gjøres etter Hull kampen og det har jo ikke skjedd.

Det ligner jo ikke Arsenal i det hele tatt sånn de spiller idag. Jeg er virkelig skuffet, jeg trodde virkelig at de ville vise seg fra en annen side idag, men neida....:huh:

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig skuffende kamp igjen i dag av Arsenal, men takk gud for at Fabregas klarer å utligne!

 

Det poenget er viktig å få med seg. Det er stor forskjell på tap og uavgjort. Tre tap nå hadde sett stygt ut på papiret, men når man i alle fall får en uavgjort så er det litt bedre. I alle fall slik kampen utviklet seg på slutten. Nå får vi bare håpe at Liverpool og Chelsea får litt trøbbel i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Nå må det være lov å snakke om ny manager!!! patetisk ! ingen vilje, ingen plan, ingenting!

 

ingen god kamp idag, men vi kommer tilbake!!!! vi trenger litt mer tid.

ny manager er ikke aktuellt, han har en plan!

 

Jeg tror ikke folk klarer å forestille hva det ville sagt å sparket Wenger. Mange klubber tror det skal gi en oppsving, men for oss å gjort noe sånt så ville det vært katastrofalt. Helt uaktuelt og helt tullete å rope etter slike ting. Vi kan fortsatt vinne resten av kampene, og da blir vi seriemestre. Så det gjelder bare å holde hodet kaldt og fortsette å jobbe på. Jeg tror ting snur etterhvert, og klarer vi først å komme inn på et ordentlig vinnerspor så kan det snu det meste på hodet.

Link to comment
Share on other sites

Der røk alt gullhåp! Slår man ikke Hull og Sunderland i relativt enkle kamper rett etter hverandre er det bare å gi opp dette!

 

Får vel bare håpe med nebb og klør at vi greier topp 10.

 

Tror jeg setter den bestillingen av en London-tur for å se Arsenal litt på hold nå, frem til jeg ser litt vinnervilje og guts på banen.

 

Har Wenger mistet grepet rett og slett? Spillerene ser totalt umotiverte ut i Premier League om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Det er da bare snakk om en svak formkurve. Dette vil snu, og det vil komme seg. Mange snakker om at når vi ikke klarer å slå Hull, Fulham og Sunderland så hvordan skal vi klare å slå de andre store klubbene? Men alle kamper lever sitt eget liv, og bare vi finner tilbake til formen for fullt så kan vi ta alle. Og vi er i stand til å vinne 5, 10 og 15 kamper på rad, bare vi har formen inne. Så ingenting er tapt. Mange kamper igjen, og Chelsea, Liverpool og Man Utd kommer også til å tape flere poeng utover i sesongen. Kanskje vi roter bort våre poeng nå i starten ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er for dårlig. Trist å si det, men dette holder ikke. Jeg gleder meg over Cesc og at han scorte på slutten, men jeg klarer ikke å glede meg over at vi fikk det ene poenget, for ett poeng mot Sunderland er i utgangspunktet alt for dårlig. Vi har spilt syv kamper og det mot "enkel" motstand, og har allerede tapt to kamper og har ett uavgjort resultat.

 

Vi spiller en dårlig kamp i dag, det går så tregt i lengderetning at det skremmer meg, og vi spiller altfor smalt. Vi inviterer nesten til en tett og tøff kamp med masse dueller, og det er akkurat det Sunderland ønsker, og det motsatte av det kampbildet vi ønsker oss. Sjanser skapes knapt og da taper man poeng på bortebane i Premier League. Når der gjelder det anulerte målet er det umulig å si om der er korrekt eller ei, men når lag møter motstand i serien, slik vi nå gjør, går slike avgjørelser imot 9 av 10 ganger.

 

Jeg tror ikke vi er helt ute av det enda, United har heller ikke startet helt fantastisk, det gjorde de ikke i fjor heller, da vant de både Premier League og Champions League. Men det bekymrer meg at vi stadig mister poeng, og det må vi få en slutt på nå veldig snart, men ting kan snu.

Link to comment
Share on other sites

Det kan snu ja, men det som overasker og skuffer meg mest er mangelen på motivasjon og entusiame. Er det noe unggutta er det nettopp dette. Wenger må virkelig ta tak i det mentale sånn at vi de spiller neste kamp med en helt annen instilling og glød..

Link to comment
Share on other sites

Der røk alt gullhåp! Slår man ikke Hull og Sunderland i relativt enkle kamper rett etter hverandre er det bare å gi opp dette!

 

Får vel bare håpe med nebb og klør at vi greier topp 10.

 

Tror jeg setter den bestillingen av en London-tur for å se Arsenal litt på hold nå, frem til jeg ser litt vinnervilje og guts på banen.

 

Har Wenger mistet grepet rett og slett? Spillerene ser totalt umotiverte ut i Premier League om dagen.

 

I april kan du snakke om å gi opp...

Link to comment
Share on other sites

Trist å se at spillerne med gul trøye ikke viser vilje og innsats for klubben før det er 5 minutter igjen. Ufordragelig å se på som supporter.

 

Arsenal har over flere år nå vist at de sliter enormt mot disse lagene som legger seg i egen 16. Det ser ikke ut som det blir forsøkt å løse opp i dette i det hele. Ingen bredde i spillet, alt gjennom midten og tregt spill.

 

I tillegg til å være elendig på corner mot ser det ut som det er litt trøblete med langskudd også. Andre kamp på rad det går ett inn. Song lager kast, takler ikke og ballen ligger i mål. Mot Hull er det ingen som presser skytteren.

 

Av de lagene som sier de går for tittelen er det kun Arsenal som i kamp etter kamp sliter mot lag som legger seg veldig lavt. Ser nesten ut som måten de legger opp spillet på er mye mer passende i europa cup, enn i Premier League. Mangel på bredde i spillet er slående, og når en kommer rundt er det som oftest dårlige krosser, eller ingen i boksen. Jeg forstår ikke taktikken som ble brukt i dag.

 

Tviler på at Wenger fikser opp i dette siden det har skjedd så alt for mange ganger før.

Link to comment
Share on other sites

Der røk alt gullhåp! Slår man ikke Hull og Sunderland i relativt enkle kamper rett etter hverandre er det bare å gi opp dette!

 

Får vel bare håpe med nebb og klør at vi greier topp 10.

 

Tror jeg setter den bestillingen av en London-tur for å se Arsenal litt på hold nå, frem til jeg ser litt vinnervilje og guts på banen.

 

Har Wenger mistet grepet rett og slett? Spillerene ser totalt umotiverte ut i Premier League om dagen.

 

I april kan du snakke om å gi opp...

1. april, i så fall. Det er helt trist å se hvordan alle her inne mister motet etter to dårlige kamper. Vi er fortsatt bare 1 poeng i fra toppen (med en kamp mer spilt).

Link to comment
Share on other sites

Da var det tilbake til dårlig tempo og slapp aggresivitet mot et antatt dårligere lag.

Enig med flere som nevner at vinnervilje og guts mangler i disse kampene og samtidig spiller vi veldig smalt mot et kompakt Sunderland-lag.

 

Minner egentlig veldig om 06/07-sesongen sålangt, men nå er det landslagspause og la oss håpe vi unngår skader og kommer på vinnersporet igjen til neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

1. april, i så fall. Det er helt trist å se hvordan alle her inne mister motet etter to dårlige kamper. Vi er fortsatt bare 1 poeng i fra toppen (med en kamp mer spilt).

 

W.B.A, Fulham, Newcastle, Blackburn, Bolton, Hull, Sunderland

 

Nokon som trur eit av desse laga kjem over topp 10?

 

Me har til gode å møte eit godt lag i år. Det som skjer i PL om dagen er direkte flaut, og spelarane ser ut til å gi ein lang faen. Pinlig rett og slett

Link to comment
Share on other sites

1. april, i så fall. Det er helt trist å se hvordan alle her inne mister motet etter to dårlige kamper. Vi er fortsatt bare 1 poeng i fra toppen (med en kamp mer spilt).

 

W.B.A, Fulham, Newcastle, Blackburn, Bolton, Hull, Sunderland

 

Nokon som trur eit av desse laga kjem over topp 10?

 

Me har til gode å møte eit godt lag i år. Det som skjer i PL om dagen er direkte flaut, og spelarane ser ut til å gi ein lang faen. Pinlig rett og slett

 

Tror ikke det har all verden å si hvem vi møter utenfor topp 4 klubbene,det handler mere om å kunne dra iland en seier på møkkadager!

Vi kan når som helst slå hvem som helst!

Laget vårt minner veldig om en klubb som sliter litt i motgang,da er det typisk at man får slike fulltreffere mot seg,og at målet vårt ble annulert.

Nå gjelder det å plukke poeng og få gutta tilbake på vinnersporet.

Sesongen er lang og klarer vi en like bra avslutning i år som vi startet sist sesong så skal dette bli gjevnt til siste slutt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...