Jump to content

2008.09.27 Hull H


hermz

Recommended Posts

Dette er ufattelig flaut!! Tape hjemme mot Hull! Dette lukter det gull av! :huh:

Det lukter kanskje ikke gull. MEN det er kun spilt 6 kamper. Moanutd ligger jo under oss enda. Ingenting er ferdig her. Kanskje vi trenger et tap i ny og ne for å virkelig trå til. Ser tydeligvis slik ut.

 

Det er rett og slett flaut, ja, men kan ikke forvente annet når de spiller som de gjør. Og hva med de bortkastete sjangsene? Vi fortsetter akkurat som i 06/07 og 07/08. Gjelder ikke bare denne kampen. Greit nok at vi har vunnet i tidligere kamper, seier er bra, men vi kunne ha scoret så mye, mye mer. Hva kan gjøres?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Latterlig, det er virkelig en stor skam at vi ikke klarer å holde tett mot lilleputt laget Hull. Det viser bare hvor svake vi er på defensive døballer. Med flere slik prestasjoner blir det aldri ligagull. Men det er lenge igjen av sesongen, håper vi reiser oss kjapt! For en flause!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad det er høstferie og ikke skole på mandag, fy faen så dårlig..

 

Kjenner følelsen :huh:

 

Helt ærlig tror jeg bare vi har godt av en sånn kamp, vi har ikke spillt mot vårt beste i år og dette er en kraftig advarsel! Dette holder ikke, og jeg håper spillerne går i seg selv etter denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Man kan si hva man vil, men at Hull stikker av med alle poengene føles rimelig urettferdig. For all del, Hull gjorde mye bra, men Arsenal var hakket bedre. Problemet er imidlertid at vi ikke klarer å tilrive oss initiativet tidlig i kampen. Ellers er det fordømt irriterende å se gode muligheter som sløses bort. Altfor mye nesten.

 

Ellers bør Adebayor og Gallas jobbe syke mye med henholdsvis offside og dødball mot.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad det er høstferie og ikke skole på mandag, fy faen så dårlig..

 

Kjenner følelsen :huh:

 

Helt ærlig tror jeg bare vi har godt av en sånn kamp, vi har ikke spillt mot vårt beste i år og dette er en kraftig advarsel! Dette holder ikke, og jeg håper spillerne går i seg selv etter en slik kamp.

 

Og Wenger. Vi må bruke formspillere, og bytte tidligere når f.eks. vP og Walcott ikke får det til.

Link to comment
Share on other sites

Helt ufattelig at vi taper dette.

Innsatsen til spillerne er jo ikke tilstede i det hele tatt.

 

Vi sløste bort 45 min i første omgang på ingenting. I andre omgang scorer vi og da burde vi ærlig talt klart å dratt i land dette, men måten vi spiller denne kampen på totalt sett er helt latterlig.

 

At ikke spillerne tar seg i nakken allerede i første omgang er et mysterium for meg. Helt klart at de går utpå banen i denne kampen og tror at ballen bare skal falle ned i målet til Hull fem ganger uten at vi skal trenge å anstrenge oss.

 

Slike kamper taper man seriegullet på. Hull gjør i alle fall det riktige for dem og drar hjem med bonus poeng. At Vela også kommer innpå såpass sent skjønner jeg ingenting av. Han burde kommet innpå sammen med Bendtner med en gang Hull scoret sitt andre.

 

Uansett, dette er ingen tid å deppe på. Nå må vi bare riste av oss dette og komme tilbake med tre poeng i neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Folk snakker om resultatet og at det ikke verdens ende noe som helt klart kan være tilfellet, forhåpetligvis ender vi på toppen av enden av sesongen selv om jeg ler av meg selv mens jeg skriver det. Faktumet er at vil spiller så helt fantastisk dårlig at vi burde fått en pris, eg stor fet pris for å spille som store fete spurver!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad det er høstferie og ikke skole på mandag, fy faen så dårlig..

 

Kjenner følelsen :huh:

 

Helt ærlig tror jeg bare vi har godt av en sånn kamp, vi har ikke spillt mot vårt beste i år og dette er en kraftig advarsel! Dette holder ikke, og jeg håper spillerne går i seg selv etter en slik kamp.

 

Og Wenger. Vi må bruke formspillere, og bytte tidligere når f.eks. vP og Walcott ikke får det til.

 

For øyeblikket synes jeg ikke det akkurat bogner over av formspillere, men skjønner poenget ditt.

Link to comment
Share on other sites

Surt, surt, surt, men all ære til Hull som benytter seg av sjansen når Arsenal ikke makter å drepe kampen. Hull kjempa bra, scora 2 fine mål, og la seg ikke ned og trakk ut tida siste kvarteret, som mange andre ville gjort. Dette mener jeg er et arbeidsuhell, og langt fra Fulhamkampen. Sesongen er lang, og ingenting er avgjort.

 

Til dere med idiotkommentarene: Dette er kanskje greit på VG debatt, men ikke her. Oppfør dere eller finn dere et annet forum!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen viser med all tydelighet hvorfor vi sannsynligvis IKKE vinner Premier League i år.

 

Det er ikke det at vi har for dårlig spillestall, men effektiviteten framme er så utrulig dårlig. Vi har gode spisser og gode spillere på flanken, men når vi møter såkalte "dårlige" lag som legger seg i forsvar så fungerer Arsenals angrep dårlig. I denne kampen har vi hatt nok av halvsjanser og også noen "hel"-sjanser, men mål blir det ikke.

 

Selv om jeg mener at vi har gode nok spillere framme, så savner jeg skuddfoten til Henry og Bergkamp. Van Persie og Fabregas hadde også gode skudd, men de ser vi sjelden lenger.

Når vi møter offensive lag, så fungerer ofte "klikk-klakk"-fotballen, men mot kompakte forsvar så blir vi stangende i mot. Jeg har stor respekt for Wenger og hans utvikling av klubben, men måten å spille på mot fullpakka forsvar, synes jeg har vært et problem i flere sesonger.

 

Når det gjelder målene som vi slapp inn, så var det første et drømmetreff og det andre en godt utført heading etter corner. Forsvaret kunne ha presset mot Giovanni når det gjelder det første og Gallas er ikke god nok i duellen på det andre. Almunia kan ikke lastes.

 

Men som sagt vi burde og skulle ha avgjort kampen framover, med litt bedre effektivitet.

Link to comment
Share on other sites

Før det begynner å smelle fra samtlige så vil jeg gjerne gi kreditt til Hull! Det er nesten uten bismak å tape mot et lag som kjemper så blodet renner. Etter å ha lest en lengre artikkel i sportsmagasinet om Hull, syntes jeg det er utrolig rørende at et lag fra en så fattig og herdet by vinner mot det beste laget i England. Det er rett og slett en utrolig askepott-historie. Vi kommer til å tape poeng mot mange lag iår, og jeg har ingen problem å gi 3 poeng til "underdogen" Hull, for så å grise Chelsea eller Scum.

 

Jeg er ikke bekymret på noe som helst måte. Dagens statistikk tilsier noe helt annet enn resultatet, dette er en kamp vi styrer hele veien, og en kamp vi lett burde vunnet. Desverre er ikke fotballen slik at det beste laget vinner, det hører med at man ikke har dagen noen ganger. Dette var dessverre en slik dag.

 

Jeg er bombesikker på at dagens lag er godt nok til å gå hele veien. De som er uenige får sitte å være bitre over livet, men jeg ser potensialet i dette laget. Om det så ikke blir dette året, så har Wenger og Arsenal både ressursene og talentet til å være tålmodige. Arsenal per idag er kapable til å slå hvem som helst. Jeg er fast bestemt på at vi vinner i år, og jeg ser heller at vi taper enn at vi spiller uavgjort mot dritt som Middelsborough, everton etc., det er uansett ikke stor forskjell på tap og uavgjort uansett.

 

Jeg håper vi kan være en "robin hood" i årets Premier League. Gratulerer Hull, jeg unner dere de 3 poengene her!!

Link to comment
Share on other sites

Man kan si hva man vil, men at Hull stikker av med alle poengene føles rimelig urettferdig. For all del, Hull gjorde mye bra, men Arsenal var hakket bedre. Problemet er imidlertid at vi ikke klarer å tilrive oss initiativet tidlig i kampen. Ellers er det fordømt irriterende å se gode muligheter som sløses bort. Altfor mye nesten.

 

Ellers bør Adebayor og Gallas jobbe syke mye med henholdsvis offside og dødball mot.

 

Helt uenig. At Hull tar tre poeng i denne kampen syns jeg er helt fortjent. Måten de spiller på og ofrer seg både i første omgang og andre omgang selv om de er slitne som et helvete så klarer de å stå imot.

 

Jeg syns ikke vi fortjente en dritt i denne kampen - med tanke på hvilken vilje det var i dette laget. Vi faller ned på et såpass lavt tempo, at det kun må gå en vei og da fortjener vi absolutt ingenting. Hull gjør alt riktig fra sin side, mens vi svikter fullstendig.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ufattelig flaut!! Tape hjemme mot Hull! Dette lukter det gull av! :huh:

Det lukter kanskje ikke gull. MEN det er kun spilt 6 kamper. Moanutd ligger jo under oss enda. Ingenting er ferdig her. Kanskje vi trenger et tap i ny og ne for å virkelig trå til. Ser tydeligvis slik ut.

 

Det er rett og slett flaut, ja, men kan ikke forvente annet når de spiller som de gjør. Og hva med de bortkastete sjangsene? Vi fortsetter akkurat som i 06/07 og 07/08. Gjelder ikke bare denne kampen. Greit nok at vi har vunnet i tidligere kamper, seier er bra, men vi kunne ha scoret så mye, mye mer. Hva kan gjøres?

 

Jaja, leeenge igjen.. Men 3 poeng mot Hull hjemme tror jeg Manu og Chelsea vil hente lett. Så kan bli avgjørende.. Bare vi ikke roter bort mer poeng mot disse bunnlagene hjemme så..

Link to comment
Share on other sites

Vet sesongen er lang, men seriemestere taper ikke mot Fulham og Hull! 2 tap allerede og vi har bare møtt "dårlige lag". Holder ikke. Van Persie skulle vært tatt lenge før, og hadde faen ikke gjort noe om Cesc hadde blitt tatt av også. Makan til elendig form på vår kjære spanjol. Tror ikke Ramsey feks hadde vært dårligere enn Cesc idag. Frykter dette er Wengers siste sesong, uten noe tittel så blir det nok ny manager.

Trist trist trist!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette var flaut. :huh:

Jeg hadde virkelig tro på seier. Hull skal overhode ikke være gode nok til å slå oss. Dette var virkelig en vekker om at her må det kjempes og gis maks innsats i alle kampene. Ingen kamper i PL er lette.

 

Dette må glømmes fort. Det er lenge igjen av sesongen, men to tap på seks kamper er for mye :angry:

 

Og når skal vi lære og forsvare oss på corner i mot? Og når skal Adebayor lære og ikke gå i offside hele tiden. Det må skje endringer til de neste kampene. Sånn laget spilte idag kan vi ikke se mer av hvis Arsenal skal ta gull!!

Link to comment
Share on other sites

Dette var en forferdelig svak dag :huh: Vi hadde nok av sjanser til å slå Hull, men setter ikke de sjansene vi får. Igjen får vi et slag i trynet fordi vi ikke klarer å avgjøre kamper før. Gidder ikke skrive så mye, men Gallas MÅ få en annen oppgave på dødballer i mot, helt forferdelig å se at han ikke følger mannen sin gang på gang! Han holder ikke mål, men er ikke hans skyld alene at vi ikke vinner idag. En kollektiv svikt, så det fra begynnelsen av at det var lite guts i gutta. Nå skal Porto få svi!

Link to comment
Share on other sites

Sist vi var like dårlig var vel mot Fulham, og også perioder mot Bolton i andre omgang ( vi er heldige som ikkje får mål i mot før vi sett 3-1)

.

Utrulig svakt og utrulig naivt. Vi "laffar" rundt i 80 min, og drit i å sette press på ein motstandar som får gjere som dei vil fram laaaaaaangt inn på vår halvdel. Det virke som at fleire av våre meiner å vere i press er å stå ti meter unna.

 

Almunia er ok, og kan vel ikkje lastast?

Sagna - ein skygge av seg sjølv rett å slett svak, og bidrar med null og niks

Gallas-- ok at han har feil på corneren, men han prøver i allefall og er uheldig som ikkje scorar

Kolo - grei nok, men ingen ting ekstra ordinært og bør vel ut å støte på første målet?

clichy - svak, rett å slett. Mister ballen veldig mykje og slit veldig defansivt.

Fabregas - er blitt for god til å spele slike kampar. Primadonna nykkene ose av han og han øydelegg stort sett det meste av angrepspelet vårt med å halde på ballen. Bedring på slutten av kampen da det går opp for han at vi er i ferd med å tape.

Eboue - er seg sjølv. Vi veit kva vi får, og når laget ikkje sprudlar kan han ikkje snu noko

Denilson - er heller ikkje ein spelar som kan prege noko. Gjer ein heilt ok innsats, men vinn alt for lite ballar til å spele sentralt for oss

Walcott - seg sjølv lik. skape ein del farlig begge veiar. Mister ballen veldig mykje men er den som skaper mest trøbbel for hull.

Ade - gjesp..... gi oss bendtner frå start i neste kamp

van persie - gjesp igjen. gi oss kven som helst i neste kamp.

 

Tragisk, men hull vinn fortent. Trur kanskje Wenger må til å forklare innhaldet i sine "motivasjonsbrev" for dette var triste greier!

Link to comment
Share on other sites

Vi leder i det minste offside tabellen skulle jeg tro. Mer tror jeg ikke jeg vi si akkurat nå ... annet enn at Gallas ikke er det navnet jeg først kommer på hvis jeg skulle la skyllebøttene rulle.

 

Tror jeg skal klare å lese dine tanker her. :huh:

 

Adebayor bør få en liten pause. Utrolig flink med offside, mindre flink til å gjøre ting riktig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...