Jump to content

2008.09.13 Blackburn B


hermz

Recommended Posts

Nå må virkelig Wenger sende ei melding til Adebayor snart, som forteller at han må skjerpe seg? Han har da virkelig ikke gjort det døyt bra idag. scorer 2 mål, og det er mål han i utgangspunktet ikke skaper noe som helst av selv. En heading som bunner i dårlig forsvarspill av blackburn - og ei straffe som han tar dårlig, men er heldig og scorer på. Robinson var etter den straffa, og det er minimalt som skal til for at den ikke går inn.

 

Den fyren går meg ufattelig på nervene nå... At ikke Dansken får spille er også for meg ei gåte..

Du sa??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Nå må virkelig Wenger sende ei melding til Adebayor snart, som forteller at han må skjerpe seg? Han har da virkelig ikke gjort det døyt bra idag. scorer 2 mål, og det er mål han i utgangspunktet ikke skaper noe som helst av selv. En heading som bunner i dårlig forsvarspill av blackburn - og ei straffe som han tar dårlig, men er heldig og scorer på. Robinson var etter den straffa, og det er minimalt som skal til for at den ikke går inn.

 

Den fyren går meg ufattelig på nervene nå... At ikke Dansken får spille er også for meg ei gåte..

Du sa??

 

 

Håper den ikke er fordi du seriøst mener han har spilt bra idag? Eneste som er i nærheten av bra er den siste scoringa, og selv der er han centimetere unna å drite seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Stroll in the park.

 

Godt gjennomført kamp av våre gutter dette. Førsteomgang var veldig rusten, men i andreomgang kontrollerte vi fra start til slutt. Vi er mye mer giftige fremover nå enn før, og som Tjernås sier i studio er vi mer kyniske. Vi hadde uten tvil blitt mye mer straffet i første omgang hvis det var et bedre lag som sto på andre banehalvdel, så vi skal ikke ha flere kamper som dette i sesongen. Men veldig oppløftende å se at vi scorer fire mål borte på en halvdårlig dag.

Link to comment
Share on other sites

Nå må virkelig Wenger sende ei melding til Adebayor snart, som forteller at han må skjerpe seg? Han har da virkelig ikke gjort det døyt bra idag. scorer 2 mål, og det er mål han i utgangspunktet ikke skaper noe som helst av selv. En heading som bunner i dårlig forsvarspill av blackburn - og ei straffe som han tar dårlig, men er heldig og scorer på. Robinson var etter den straffa, og det er minimalt som skal til for at den ikke går inn.

 

Den fyren går meg ufattelig på nervene nå... At ikke Dansken får spille er også for meg ei gåte..

Du sa??

 

 

Håper den ikke er fordi du seriøst mener han har spilt bra idag? Eneste som er i nærheten av bra er den siste scoringa, og selv der er han centimetere unna å drite seg ut.

Jeg mener ikke at han har spilt bra nei, men eg er glad fordi jeg har han som kaptein på fantasy laget mitt :)

Hva mener du med centimetre fra å drite seg ut?

Link to comment
Share on other sites

Var det filming av Eboue?

 

 

Filming? Absolutt ikke. Straffe? Tja.

Blackburnspilleren var kanskje bort i hælen til Eboue. Eboue var uansett ute av balanse, men Blackburnspilleren kommer med et horriblet forsøk på takling. Kontakt? Tja, kanskje.

Link to comment
Share on other sites

Håper Adebayor lærer seg offside regelen snart. Ved flere annledninger når han er onside og får de flotteste ballene stopper han opp istedenfor å parkere forsvaret, hva er dette for noe? Han scorer 3 mål i dag, men han må skjerpe seg.

Ellers var det en helt grei kamp som vi fort kunne gått på en smell, men 3 poeng er ikke til å klage over. Hadde ikke verdens beste dag på jobben men vi vinner!

Link to comment
Share on other sites

4-0 var imponerende, men spillet var tildels ganske svakt. Satt med hjertet i halsen, spesielt i første omgang. Vi gjør en god gjennomført kamp, fordi vi gjør akkurat det vi trenger å gjøre, men allikevel syns jeg vi mangler en del før vi er helt der vi ønsker å være.

 

Fabregas mangler en del på formen, og Sagna og Clichy lot Blackburn skape litt for mye fra kantene som vi kunne spart oss for. Ellers var dette helt greit. :)

 

At Adebayor scorer hattrick tyder jo på at han er i gang hvertfall, og gledelig at RVP scorer igjen. :D Ellers er det utrolig morsomt at både Ramsey og Wilshere får sjansen på slutten. :D Ramsey fikk jo faktisk en assist og :)

Link to comment
Share on other sites

Nå må virkelig Wenger sende ei melding til Adebayor snart, som forteller at han må skjerpe seg? Han har da virkelig ikke gjort det døyt bra idag. scorer 2 mål, og det er mål han i utgangspunktet ikke skaper noe som helst av selv. En heading som bunner i dårlig forsvarspill av blackburn - og ei straffe som han tar dårlig, men er heldig og scorer på. Robinson var etter den straffa, og det er minimalt som skal til for at den ikke går inn.

 

Den fyren går meg ufattelig på nervene nå... At ikke Dansken får spille er også for meg ei gåte..

Du sa??

 

 

Håper den ikke er fordi du seriøst mener han har spilt bra idag? Eneste som er i nærheten av bra er den siste scoringa, og selv der er han centimetere unna å drite seg ut.

Jeg mener ikke at han har spilt bra nei, men eg er glad fordi jeg har han som kaptein på fantasy laget mitt :)

Hva mener du med centimetre fra å drite seg ut?

 

Du ser vel kanskje at Robinson faktisk har en finger på den ballen da han drar seg fri? Det er ikke mye mer som skal til før han får slått den ballen langt nok unna til at hele situasjonen er avverget. Men han skal ha cred for at han gjør 1 bra ting i kampen. Mener sterkt at Bendtner burde vært byttet inn for Adebayor etter 60minutter, på stillingen 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Dette var bra. Jeg ber dere tenke nøye over snakket om dårlige og halvdårlige dager. Dette var en kamp vi kunne skåret åtte mål i. Vi har et ballinnehav på 59% mot 41%. Mot et lag som satser mot Europa og som skal være en svært vanskelig bortemotstander. Og husk hvor mange av oss som hadde en dårlig følelse før kampen.

Dette var ikke vår beste dag, men snakk om 4-0 på dårlig eller halvdårlig dag, nei det holder ikke.

Link to comment
Share on other sites

Blackburn er vanskelige borte og jeg er fornøyd med de 3 poengene. I andre tok vi det veldig og kontrollerte kampen. 4 - 0 er helt feil resultat i forhold til sjansene, men det som skjedde i dag er det som kjennetegner et lag med selvtillit og form: Marginer går riktig vei. Leit at Eboue, som har vært veldig positiv i år, blir skadet. Nå er det viktig at Nasri kommer tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Dette var bra. Jeg ber dere tenke nøye over snakket om dårlige og halvdårlige dager.

 

Uansett resultat så synes jeg at svakheter i spillet skal påpekes, det være seg gode, halvdårlige eller dårlige dager. Mye av kritikken på forumet idag er konkret og begrunnet, og da ser jeg ingen grunn til å la være å komme med den.

 

Dette var ikke vår beste dag, men snakk om 4-0 på dårlig eller halvdårlig dag, nei det holder ikke.

Undertegnede er meget fornøyd med kampen resultatmessig.

Link to comment
Share on other sites

Fekk ikke sett kampen idag. Men kan den virkelig ha vert så dårlig viss vi vinner 4-0 på bortebane mot eg lag som ofte tar poeng topplagene?

 

Noen som var gode/dårlige idag?

 

Målene lagt ut?

 

 

Helt grei kamp. Vi var enormt god og utnytte sjansene vi fikk av et overaskende dårlig Blackburn forsvar.

 

Ingen utmerket seg så altfor godt\dårlig. Men Ade satte 3 i nettet som er godkjent. Syntes Almunia er meget stødig helt bak :)

Link to comment
Share on other sites

Den triste nyheten må vel bli skaden på Eboue. Han har spilt bra i hver eneste kamp. Og har sluttet med gule kort og tull. Han er en ekte spiller nå, og jeg begynnte få sansen for han. Veldig viktig for backene våres, så jo hva som skjedde når han byttet side. Flink defansivt noe som vi trenger. Håper for all del det bare er en slagskade, og ikke noe som tar mer enn en uke. Vi trenger faktisk Eboue.

 

Nå begynner sjeikekampen, håper på city seier.

Link to comment
Share on other sites

4-0, 3 poeng!!! :) Ade med hat-trick, og viser hva han er god for også denne sesongen! Han kan komme opp i langt over 30 mål om han fortsetter utviklingen. Og savnet av en ny defensiv midtbanespiller er borte hos meg, hvertfall for noen kamper. Håper ikke Eboues skade er så alvorlig, samtidig som Denilson blir bedre og bedre etter skandalen. Almunia og co holder nullen igjen! Dette ser lovende ut! Ser vi bort ifra kampen mot Fulham, har vi hatt en fantastisk sesongåpning med 14-0 i målforskjell! Nå er det bare å være i himmelen litt til, så er det en meget tøff bortekamp til uka. Og så får vi håpe Shitty tar poeng mot Chelski i "clash of the cash", samt Villa knuser Scum på mandag. Dette laget vil nå langt!

Link to comment
Share on other sites

Nå må virkelig Wenger sende ei melding til Adebayor snart, som forteller at han må skjerpe seg? Han har da virkelig ikke gjort det døyt bra idag. scorer 2 mål, og det er mål han i utgangspunktet ikke skaper noe som helst av selv. En heading som bunner i dårlig forsvarspill av blackburn - og ei straffe som han tar dårlig, men er heldig og scorer på. Robinson var etter den straffa, og det er minimalt som skal til for at den ikke går inn.

 

Den fyren går meg ufattelig på nervene nå... At ikke Dansken får spille er også for meg ei gåte..

Du sa??

 

 

Håper den ikke er fordi du seriøst mener han har spilt bra idag? Eneste som er i nærheten av bra er den siste scoringa, og selv der er han centimetere unna å drite seg ut.

Er det mulig, blir GAL av all denne sutringa, er det ikke ade, så er det eboue, så er det almunia...

Er ikke hat trick bra nok, vet ikke jeg, dog, han var ikke god i banespillet idag men gjorde til gangs jobben idag med sine 3 mål :) ......

 

Smil folk, arsenal vant 4-0 :D

Link to comment
Share on other sites

Den triste nyheten må vel bli skaden på Eboue. Han har spilt bra i hver eneste kamp. Og har sluttet med gule kort og tull. Han er en ekte spiller nå, og jeg begynnte få sansen for han. Veldig viktig for backene våres, så jo hva som skjedde når han byttet side. Flink defansivt noe som vi trenger. Håper for all del det bare er en slagskade, og ikke noe som tar mer enn en uke. Vi trenger faktisk Eboue

 

Helt enig..... Karma sier jeg... Ifjor spilte han stygt og var stort sett dårlig, mens i år har han vært ganske god, men blitt skadet:p Vi får håpe det ikke er alvorlig og at han er tilbake mot Kiev

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...