Jump to content

Sesongens første trener ferdig


Ben Elfen

Recommended Posts

Rett og slett latterlig.

Kan umulig bli ei bra stemning i en klubb når trenerar fyk berre av ein liten haustvind.

Greit nok at resultata ifjor ikkje var dei beste for nokon av dei, men synes likevel at dei bør få litt tid til å sette ei stamme.

 

Men det verkar som om Keegan har hatt lita støtte og lite og sei, for meiner eg las i ein artikkel at det var styret og ikkje han som hadde bestemt kven som skulle handlast.

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett latterlig.

Kan umulig bli ei bra stemning i en klubb når trenerar fyk berre av ein liten haustvind.

Greit nok at resultata ifjor ikkje var dei beste for nokon av dei, men synes likevel at dei bør få litt tid til å sette ei stamme.

 

Men det verkar som om Keegan har hatt lita støtte og lite og sei, for meiner eg las i ein artikkel at det var styret og ikkje han som hadde bestemt kven som skulle handlast.

 

I begge tilfellene er det vel et resultat av at trenerne er misfornøyde med kjøp og salg av spillere i overgangsvinduet.

 

Jeg skjønner trenerne godt. De føler seg overkjørt og at de ikke har kontroll.

Har en følelse av at noe slikt skjer i Manchester city også. Jeg husker Mark Hughes sa angående budet på Berbatov at han var like overrasket som alle andre, det kan jo da virke som om han ikke hadde så mye han skulle ha sagt vedrørende kjøp og salg der.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

5 trenere på et halvår utgjør 10 på et helt år. 10 trenere ut av 20 lag. Det gir et snitt på 0,5 trenerskifte per lag per år - eller ett skifte per lag hvert andre år. Tragisk ofte. Vi aner ikke hvor heldige vi er som har en manager som sitter trygt. Det er utvilsomt veldig positivt for en klubb.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli et høyt antall allerede. Kanskje på tide at styrene i de ulike klubbene tenker grundig gjennom når de velger trener. De kan ikke styrene i de nevnte klubbene gjort. For da hadde man hatt mer tiltro til treneren en å sparke han med en gang det går dårlig.

 

Ta Blackburn for eksempel, de velger en tidligere spiller uten noe manager erfaring og lar han lede et premier league lag. Det sier seg selv at det er et sjansespill

 

Treneren får alltid skylda når ting ikke går som det skal. Og en trener er den enkleste å sparke.

Virkelig glad vi har en trener som sitter trykt og som har styrets tillit .

Link to comment
Share on other sites

Er redd for at vår godeste venne Adams får sparken i Pompey snart etter en dårlig November og Desember periode med bare 1 seier på siste 6 og når man i tillegg har både West Ham og Arsenal i de to neste kampene kan det se svart ut for godsete Mr. Arsenal i Manager stolen på Fratton Park!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er veldig synd at Tony ikke ser ut til å lykkes i Pompey, men jeg tror ikke han sparkes før han får anledning til å bruke Diarra-pengene i januar. Med disse tror jeg han kan begynne å bygge et lag på sin måte, og har i sin tid som manager fått en god pekepinn på hvor laget trenger forsterkning. Gjør han det skarpt her, tror jeg de kan heve seg betraktelig, og man skal ikke glemme at de faktisk fremdeles ligger i topp ti, en plassering som Pompey-fansen var meget godt fornøyd med ved sesongslutt i fjor. Nå har nok ambisjonene hevet seg noe fra forrige sesong, men allikevel er det slett ingen krise.

 

Tror altså at Tony sitter trygt helt til man ser om det blir noen effekt ut av handlene han kan gjøre med Diarra-pengene.

Link to comment
Share on other sites

Det er den samme Tony som mange ønsker seg som en framtidig manager for Arsenal.....

Han har fortsatt bare vært manager i et par måneder, så ingen kan forvente at han allerede er på Wenger-nivå, men han ser ut til å ha et stort potensial som manager, så vi skal ikke se bort i fra at han tar over om noen år, når han har fått litt mer erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Det er den samme Tony som mange ønsker seg som en framtidig manager for Arsenal.....

Han har fortsatt bare vært manager i et par måneder, så ingen kan forvente at han allerede er på Wenger-nivå, men han ser ut til å ha et stort potensial som manager, så vi skal ikke se bort i fra at han tar over om noen år, når han har fått litt mer erfaring.

 

Det er ikke riktig The Gunner, han har vært manager før også. Det endte i fiasko.

 

Adams became the manager of Wycombe Wanderers in November 2003. He was unable to prevent the club's relegation to League Two that season, and although the club were top of the table in August 2004, a loss of form saw them fall down the table.[6] He resigned from Wycombe in November 2004, citing personal reasons. He was succeeded by John Gorman.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Adams_(f...nagerial_career

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...