Jump to content

Patrick Vieira


RockyRocastle

Recommended Posts

1 års lån hadde hvert helt idielt når jeg tenker på det, denilson og diaby får et år til på seg, har troen på begge 2 jeg, vi får inn en rutinert legende som jeg tror villle storspilt ved siden av fab4!!

 

jeg skal bare håpe til vinduet stenger

Link to comment
Share on other sites

Paddy er skadet og spilte derfor ikke serieåpningen i Italia mot Sampdoria

 

ser egentlig ikke noen stor grunn til at hans nærvær på Emirates skulle bety noe spes. Han kan fortsatt ha vært på plass i Milano i dag.

 

han er ikke sitt samme gamle. han er mye skadet og derfor er han heller ingen første kandidat for meg. håper Wenger drar fram en en litt yngre friskus i stedet.

 

Hva snakker du om? Inter spilte da vitterlig 1-1 i går og jeg tror at vi ville syns det var rart om en av våre skadede spillere satt på tribunen til en storklubb i Europa, mens Arsenal hadde serieåpning.

åh beklager. trodde Serie A-åpningen var i går. det sier ikke bare noe om hvor mye jeg følger med på Serie A, men kanskje også litt om hvor Vieiras hjerte ligger nærmest :D , men det blir med hjertet og ikke med realitetene, tror jeg. vel å merke var jeg sikker på at han aldri kom til å dra til Den Gamle Kjerringa (Juve) i sin tid også..

 

jo mer jeg tenker på det jo mer begynner jeg å ønske at Paddy kom tilbake å storspilte sammen med Cesc, men hvis jeg ser på sannsynlighetene for det så tviler jeg sterkt på at det vil gjøre det. det vil i såfall være veldig oppsiktsvekkende.

 

Vieira er i følge Le Grove på en "publicy tour" så London-besøket kan ha noe med det å gjøre, eller bare rett og slett at han vil selge leiligheten sin på Highbury Square :P

 

forøvrig fylte han 32 i sommer og ikke 34 som det stod et sted her. et års lån hadde kanskje ikke vært så dumt... :)

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg virkelig ønsker denne signeringen, men vet ikke om det er hjertet eller hode som ønsker det.

Husker savnet når han gikk, det stakk faktisk dypere enn når Henry gikk. Følte på mange måter han ikke var ferdig med sitt i klubben, men nå er han da 32, tror nok dette bare er rykter, men uansett så håper jeg virkelig han kommer og avslutter hos oss. Der hvor han hører hjemme. Tror det kunne blitt en sinnsyk boost for supportere og ikke minst enkelte av spillerne i klubben. bare det og ha auraen hans i klubben hadde vært posetiv. Så jeg er veldig entusiastisk til dette. MEN tror bare det blir med snakket som så ofte før...desverre.....

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg virkelig ønsker denne signeringen, men vet ikke om det er hjertet eller hode som ønsker det.

Husker savnet når han gikk, det stakk faktisk dypere enn når Henry gikk. Følte på mange måter han ikke var ferdig med sitt i klubben, men nå er han da 32, tror nok dette bare er rykter, men uansett så håper jeg virkelig han kommer og avslutter hos oss. Der hvor han hører hjemme. Tror det kunne blitt en sinnsyk boost for supportere og ikke minst enkelte av spillerne i klubben. bare det og ha auraen hans i klubben hadde vært posetiv. Så jeg er veldig entusiastisk til dette. MEN tror bare det blir med snakket som så ofte før...desverre.....

 

I tillegg ville vi endelig ha fått en god kandidat til kapteinsbindet

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg virkelig ønsker denne signeringen, men vet ikke om det er hjertet eller hode som ønsker det.

Husker savnet når han gikk, det stakk faktisk dypere enn når Henry gikk. Følte på mange måter han ikke var ferdig med sitt i klubben, men nå er han da 32, tror nok dette bare er rykter, men uansett så håper jeg virkelig han kommer og avslutter hos oss. Der hvor han hører hjemme. Tror det kunne blitt en sinnsyk boost for supportere og ikke minst enkelte av spillerne i klubben. bare det og ha auraen hans i klubben hadde vært posetiv. Så jeg er veldig entusiastisk til dette. MEN tror bare det blir med snakket som så ofte før...desverre.....

 

Så enig så enig! Vieira er på min topp 4 når det gjelder personlige favoritter! Hva ville Vieira gi til laget hvis han kom? Han ville kunne gi derekte erfaring til de yngre. Spesielt Denilson trenger dette. Han hadde nok en horibel kamp mot Newcastle hvis man klarer å se bort fra skåringen. Denne gutten er langt fra topp nivå! Mange som naturligvis lar seg blendes når en spiller skårer men det han ellers gjorde på banen var ikke bra og han sammen med Diaby kunne lært VELDIG mye av sjefen selv! Det andre han vil gi er respekt og autoritet på banen for franskmannen har en tilstedeværelse på banen som få har. Fabregas tar nok heller ikke skade av dette lol. Hodestyken hans vil også bli ett +, Alt det her vil bli ganske viktig i borte kampene i år etter min mening. For er det noe som bekymrer meg kraftig i år bla. mange andre ting :) er at vi ikke har noe autoritet oppover på banen. Den siste grunden må være at vi kan la han avslutte karieren i arsenal noe han fortjener så absolutt.

Skjer dette? Tviler på det desverre.

Link to comment
Share on other sites

Fra www.wikipedia.org:

 

On Transfer Deadline day (1st September 2008) It was revealed by Arsenal FC that Patrick Vieira was set to return on a 2 year deal expectedly worth around £4 million, this would be his last move and would possibly progress to a backroom position upon completion of this contract. His medical is set to take place at 5pm on September 1st after which all documents will be signed and sealed.

 

tror ikke helt på det før det står på arsenal.com, men absolutt interesant.. tenk dere Cesc-Vieira sentralt på midten a :)

Link to comment
Share on other sites

wikipedia kan jo hvem som helst endre på, så ikke ta dette for god fisk :)

 

Stemmer dette, husker jo blant annet Hatem Ben Arfa, var det ikke? Der stod det at han var så godt som klar og hadde signert en kontrakt med Arsenal :D

 

Men håper at Vieira kommer tilbake, men ser ikke på det som en stor sannsynlighet, men for et sjakktrekk det kunne vise seg å være av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 1 2008, 03:43 PM) 140290[/snapback]

wikipedia kan jo hvem som helst endre på, så ikke ta dette for god fisk :)

 

Stemmer dette, husker jo blant annet Hatem Ben Arfa, var det ikke? Der stod det at han var så godt som klar og hadde signert en kontrakt med Arsenal :D

Det samme med Mertesaker og Zapata. Jeg har ikke troen på noe comeback for Vieira, selv om det virker som om det ligger noe i dette ryktet. Vieiras dager i Arsenal er nok over, men jeg kan selvfølgelig ta feil. Tiden vil vise. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...