Jump to content

Mikael Silvestre


Utne

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Syntes det er mye negativitet her. Kan jo komme en spiller til, Silvestre koster vel ikke mye, bortsett fra lønn. La oss ta han i mot og løfte han frem, han er nå en av oss, en gooner. Tipper at han vil finne seg bedre til rette hos oss, med den lekne spillestilen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gråter seriøst!!! Vil Wenger ikke vinne?

 

 

nei tror han har ambisjoner om å "rykke" ned...

 

Akkurat! Nu skjønner jeg bedre, han vil rykke ned ja.

Han var jo uansett nesten gratis og vi har jo ikke akkurat den største stallen. Gratis bredde med erfaring er positivt.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er mye negativitet her. Kan jo komme en spiller til, Silvestre koster vel ikke mye, bortsett fra lønn. La oss ta han i mot og løfte han frem, han er nå en av oss, en gooner. Tipper at han vil finne seg bedre til rette hos oss, med den lekne spillestilen.

Enig der ja. ;D

Link to comment
Share on other sites

Dette er ei ekstremt merkeleg signering.

 

Om han er tiltenk å vere backup på venstrebacken, då er det greit nok. Som stoppar er han derimot ein vandrande katastrofe. I tillegg har han slite veldig med skader dei siste åra, og knea hans syng på siste verset.

 

Er Wenger besatt av å gjere "røverkjøp"?

Link to comment
Share on other sites

Nei nei... Dette er til å grine av.

Hva skal vi med ham?

Vi skal balansere laget. Få den ekstra tyngden vi trenger for å vinne trofeer. Kanskje han er en klok spiller som vil bringe en ro inn i laget.

 

Godt poeng det. Men håper for guds skyld at dette ikke er den signeringen Wenger har pratet om. Da stiller jeg et spørsmål til... Tør ikke skrive mer. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns dette virker fornuftlig jeg. På sitt beste var han virkelig god og i motsetning til noen av våre andre gutter (rart å inkludere Silvestre som en av våre :D jeg må vel bare venne meg til det...) har en no nonsense måte å spille på. Det kan bli nyttig i noen kamper, hvis han får spille da. Jeg regner vel med at han får noen innhopp nå og da. Clichy kunne ha godt av å bli hvilt en sjeldent gang, mener å huske at han var den som spilte flest kamper for oss i fjor.

 

Han har vært mye skadet, og håper ikke hans rolle blir å aktivisere vår medical staff. De har alltids nok å gjøre alikevel.

 

Alle er imidlertid ikke like glade for dette, f.eks Arseblogger

Link to comment
Share on other sites

Nei, nei og atter nei, er virkelig skuffa av denne signingen. Han må gjerne overraske meg positivt og alt dette, men må nå si at dette er et ambisjonsnivå som er litt lavere enn mitt når det gjelder signeringen for Arsenal. Eneste positive jeg kan trekke er at vi kan røske opp sangen :

 

He's bald, he's shit, he plays when no ones fit, igjen!

Link to comment
Share on other sites

Det var da svært til negative reaksjoner her inne, da! Ble glad når jeg så Silvestre i Arsenal-drakt, en utmerket backup, som vil sikre mange poeng for oss denne sesongen.

 

Velkommen, Mikäel!

 

Ja, han er fin backup. Men vi trenger en "ikke backup" midtbanespiller. Nå kan vi helt sikkert se langt etter det.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som vi har kjøpt en ny Remi Garde, stallfyll og ikke noe mer.

Skal ikke dømme noen nord og ned ennå, men klarer ikke helt å se hvor denne mannen skulle passe inn. Det burde jo finnes bedre spillere enn akkurat denne herremannen.

 

Står det virkelig så dårlig til med oss at vi må kjøpe spillere som gull rivalene ikke vil ha?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som vi har kjøpt en ny Remi Garde, stallfyll og ikke noe mer.

Skal ikke dømme noen nord og ned ennå, men klarer ikke helt å se hvor denne mannen skulle passe inn. Det burde jo finnes bedre spillere enn akkurat denne herremannen.

 

Står det virkelig så dårlig til med oss at vi må kjøpe spillere som gull rivalene ikke vil ha?

 

Gallas var ikke en spiller som Chelsea ikke ville ha, hvis du sikter til den saken. Gallas ville vekk fra Chelsea, mens de ville beholde han.

Link to comment
Share on other sites

Som en Gooner vil jeg ikke hetse ny spillere (uansett hvor ille bakrunnen er), så jeg ønsker han velkommen til klubben. Likevel står jeg fortsatt for det jeg sa tidligere, da han kun var linket til oss. Kjøpet har, i likhet med mange andre her, kommet som et stort sjokk. Jeg håper at Silvestre kun er backup, for mitt inntrykk av han er han er en tikkende bombe. Vi får håpe at grunnen til det er lav selvtillit og for lang tid mellom de gangene han spilte kamper. Nettopp det var et problem med spillere som Gilberto og Hoyte i fjor, så forhåpentligvis har Wenger lært.

 

Det er heldigvis en del positive sider ved dette kjøpet. For det første var han billig (men hvor mye er lønnen?), noe som betyr at det ikke er like ille dersom han flopper. Dessuten er det ikke mange som har så stor tro til han, noe som betyr at han kun kan overaske. Videre er han rutinert og gir forsvaret vårt rutine, som det så ut som vi manglet i fjor (selv om midtstopperne våre blant de mest rutinerte på laget). Og ikke minst, så er og snakker hele den bakre fireren fransk dersom vi spiller med Clichy - Gallas - Silvestre og Sagna :D.

 

Jeg kan vanskelig tenke hvordan Silvestre skal være løsningen i forsvaret vårt, men Wenger har vel sett noe som mange andre ikke har. Det er tross alt en grunn til at han er treneren for Arsenal og ikke vi! Hvor deilig hadde det ikke vært å vinne ligaen med Ramsey (snappet rett foran Man U ) og Silvestre som sentrale spiller i en tøft res med Man U :P ?

Link to comment
Share on other sites

hmm...vet ikke helt hva jeg skal tro.

Dette var overraskende ja, spesielt siden Wenger sa han ikke skulle kjøpe noen forsvarsspillere. Mulig han endret mening ettersom Hoyte ble solgt.

 

Jeg mener Silvestre ikke er god nok og kan ikke se han som noe annet enn backup for Clichy.

Har sett han som stopper på Manure og jeg ble aldri særlig imponert selv om han kan spille i den posisjonen.

Var etter min mening klart bedre på venstrebacken.

Så har vi skadeproblemene hans siste årene...noe vi har bøttevis av fra før.

Jeg er skeptisk, men blir vel nødt til å gi han en sjanse. Fordelen er vel at han har mye erfaring.

 

En merkelig følelse å kjøpe en spiller fra Manure....laget som jeg avskyr :P

 

Jeg syns vi burde kjøpt en mer Adams-type som styrer forsvaret vårt bedre, men ser ikke ut som Wenger har planer om det.

 

I tillegg trenger vi fortsatt en midtbanespiller til og håper inderlig dette ikke var siste signering i sommer. :D

 

btw. flere som så at Silvestre som 31-åring fikk 2-årskontrakt? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror heller ikke dette er dumt. Silvestre står for rutine, er den spilleren i stallen som har vunnet KLART mest trofeer, og det er jo greit;) Han er billig, lønnen kan nesten ikke være altfor høy, men regner allikevel med at han er på topp 5 i Arsenal når det gjelder lønn, itillegg kan han bare overraske fordi folk ikke har noe særlig forhåpninger til han. Det er greit med en backup i forsvarsfireren, så slipper Clichy å spille alle kamper og bli tidlig utbrent. Hadde også regner med at Wenger skulle hente inn en DM, men det kan fortsatt komme og det burde det og.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...