Jump to content

Mikael Silvestre


Utne

Recommended Posts

Enkel oppsummering fra mine øyne;

 

Kun Silvestre som siste signing i år = Skuffende.

Silvestre + en def. midtbane alà Toure, Inler = Fornøyd.

Så får vi bare vente og se ;D Men som noen har sagt.. hvis det er hold i disse ryktene, og Arsenal kastet seg inn i siste liten, så er det tvilsomt at dette er den siste signeringen, siden Wenger har gitt utrykk for at han hadde en liten shortlist han jobbet etter-

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Han har fått drakt nummer 18, og Wenger sier han vil gi spillerene mye erfaring.

Han sa han skulle signere 1 spiller før Twente, riktignok en midtbane. Håper ikke dette er eneste signereing, det er i såfall helt tragisk.

Kan nesten virke som at Silvestere tar over plassen til Senderos eller Song, som flyttes inn i midt ?

Link to comment
Share on other sites

Husker hvor ekstremt god jeg syntes Silvestre var for 3/4 sesonger siden, og jeg tror han kan få en ny siste opptur under Wenger! ;D Stiller med positivt til dette, spesielt med tanke på erfaringen han tilfører.

Wenger knows! :P

Link to comment
Share on other sites

Hm....

 

Jeg er overrasket da vi har har en del forsvarsspillere i laget. Silvestre er heller ikke en spiller med høyde som vi sårt trenger i det defensive. Men det å få en rutinert spiller inn i troppen er bra. Jeg regner vel med at Wenger sier ja takk til en spiller som svært gjerne ønsker å spille for Arsenal. Tror ikke Wenger har ligget langflat etter Silvestre.

 

Silvestre får vel samme rollen som han har hatt i MU. Litt av og på. Alt etter behovene.

 

Grei signering, men jeg er fremdeles urolig for den defensive midtbanespilleren. Men jeg skal gi Denilson muligheten! ;D

Link to comment
Share on other sites

Dette var voldsomt overraskende. Overgangen er ikke bekreftet fra klubbene, men virker som det er hold i dette. Må innrømme jeg ikke helt elsker det å hente en United spiller.....

 

Men så lenge Wenger henter en DM i tillegg til Silvestre kan dette være lurt. Vi får da et cover, et rutinert sådan ;D for Clichy, og også en stopper-kandidat. Henger meg på mmaelan; Traore virker litt suspekt defensivt så en anvendelig forsvarer kan være bra.

 

Men den anvendelige forsvareren heter altså Silvestre.... Er han "over the top"? Det kan virke sånn.

For mange år siden var han førstevalg hos Ferguson, men de seneste sesonger har hans sløve tryne skjeldent vært å skue. Ikke lett å trenge inn i den bakre firer hos djevlene og skadeplaget har han også vært, det skal nevnes.

 

Håper inderlig ikke Wenger har tenkt å flytte Kolo frem med denne signeringa. Helt uforståelig for meg at så mange her på forumet ønsker Kolo sammen med Cesc. Men denne diskusjonen kan tas i Toure tråden :P

Link to comment
Share on other sites

Endelig har vi fått en erstatter for Pascal Cygan...

 

Nei, vi får håpe Wenger får noe godt ut av han, hvis han i det hele tatt får spilletid. Skjønner ikke helt hva planen er, men om vi ikke skal kjøpe inn en DM, kan muligheten kanskje være der for Senderos ved siden av Gallas, og Toure som DM, med Silvestre som førstereserve i midtforsvaret og på venstrebacken...

 

Vel, mer bredde trenger vi uansett...

Link to comment
Share on other sites

Dette vil jeg faktisk kalle en liten sensasjon... Leste om ryktene, men hadde ikke ventet dette. Å hente en spiller som er over 30 år er ikke likt Wenger, men vi fikk han nok for en billig penge, og blir sett på som en korttidsløsning. Bra at stopperne våre får konkurranse bak der, tror ikke løsningen på "midtbaneproblemet" blir løst ved å flytte opp Kolo, han kommer til å spille ved siden av Gallas/Silvestre. Er spent på formen til Silvestre, håper han kan komme tilbake i godt gammelt slag. Velkommen skal du være, selv om dette var langt fra hva jeg håpte...

Link to comment
Share on other sites

Når skjedde et kjøp mellom Arsenal og Manu sist? ;D

 

Brian Kidd i 1974. Ingenting hadde gledet meg mer enn om Silvestre hadde fått en ny vår. Tenk for en nesestyver for Sir Alex hvis Silvestre plutselig skulle bli en stopper i toppklasse, han er tross alt ikke mer enn 31!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...