Jump to content

Morgensjokk


ben lakris

Recommended Posts

Hm, er det bare jeg som ikke ser noe nytt skinn eller noe? Noen som vet hva det skyldes? Ser kun "gamle" siden..

 

Har også ett annet problem som har kommet de siste dagene.

De 4 trådene som ligger under "FRA FORUMET" og "POLL" kommer jeg meg ikke inn på, når jeg klikker på navnet til tråden kommer jeg til toppen av siden. Må inn via forumet får å lese.

Noen som vet hva dette skyldes?

Link to comment
Share on other sites

Hm, er det bare jeg som ikke ser noe nytt skinn eller noe? Noen som vet hva det skyldes? Ser kun "gamle" siden..

 

Har også ett annet problem som har kommet de siste dagene.

De 4 trådene som ligger under "FRA FORUMET" og "POLL" kommer jeg meg ikke inn på, når jeg klikker på navnet til tråden kommer jeg til toppen av siden. Må inn via forumet får å lese.

Noen som vet hva dette skyldes?

Samme her. Men hvis du går innpå forumet, og trykker til "Hjemmesiden" helt oppe i venstre hjørne kommer du til den nye siden.

 

Btw. Syntes den nye siden var kanon bra! Takk for alt arbeide dere legge av.

Link to comment
Share on other sites

EDIT: rart spørsmål, men heter siden www.arsenalnorway.no eller www.gunners.no nå? :P

 

Supporterklubben har nok kjøpt opp begge domenene for å få flere klikk. Correct me if I'm wrong.

 

Når det gjelder de gamle sidene, så vil disse fremdeles bli liggende tilgjengelig, men de blir ikke oppdatert. Du vil for tiden kunne finne disse sidene på www.arsenalnorway.no. Merk dere at det er også her forumet ligger www.arsenalnorway.no/forum/index.php.

 

Ser ut som de har kjøpt det for å beholde den gamle siden, og forumet.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis du går innpå forumet, og trykker til "Hjemmesiden" helt oppe i venstre hjørne kommer du til den nye siden.

Ok, skal testes ut! :P

Må dette gjøres hver gang, eller bli den nye siden liggende for alltid?

 

Edit: Har funnet ut av det, takk for hjelpen!

Link to comment
Share on other sites

[*]Siste fra forumet.

Savner den gode gamle "siste fra forumet" lista der man kunne trykke for å gå til de sist aktive trådene fra forumet. Den hadde glidd godt inn under "Medlems-innlogginga".

Men selvsagt en stor forbedring uansett, og et meget bra tiltak! Stå på! :P

Enig! Denne er ett lite savn, og ville passet utmerket godt under innloggingsfeltet ;)

 

Ellers har det blitt gjort en meget god jobb, med mye forbedringer fra forrige gang..

Kan tenke meg at det er noe små ting som skal justeres på, men uansett ett herlig førsteinntrykk!

Godt jobba, all cred til webansvarlig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget fornøyd med layouten på siden. Jeg synes det er mye bra og liker den meget godt.

For neste gang kan dere gi beskjed når det er (planlagt) nedetid, da jeg synes det var litt unødvendig å ta det kun et par dager før seriestart.

 

Liker også humoren dere har lagt inn.

Almuinia landslag Spania

 

BE

Jeg er enig i at det er gunstig å få varsel om nedetid.

Og en ting til; Eboue er ikke spiller for Togo, som det står under spillerpresentasjonen, men for Elfenbenkysten.

Link to comment
Share on other sites

definitivt Sjokk:O Trodde noen hadde ødelagt for meg IGJEN! Men dette var utrolig Positivt, ikke bare oppdatering på lve websiden, MEN oppdateringr på forskjellige nyheter osv, Utrolig bra! Nå blir det stas å lese litt nytt på norsk:D

 

UTROLIG BRA JOBBET!

Link to comment
Share on other sites

Hei, et lite spørsmål til de ansvarlige for den nye nettsiden. (Jeg kunne tatt det på et PM til internettredaktør, men svaret kan kanskje interessere andre på forumet).

 

På hovedsiden er det et innloggingsfelt for medlemmer (medlemsnr. + passord), dette kan jeg ikke huske fra den gamle siden. Hvilken funksjon har dette for oss "ordinære" medlemmer, og hvordan får man eventuellt et passord? Er det ekstra funksjoner som er tilgjengelig for påloggede medlemmer?

Eller kanskje funksjonen kun er for bidragsytere til nettsiden? B)

Link to comment
Share on other sites

Hei, et lite spørsmål til de ansvarlige for den nye nettsiden. (Jeg kunne tatt det på et PM til internettredaktør, men svaret kan kanskje interessere andre på forumet).

 

På hovedsiden er det et innloggingsfelt for medlemmer (medlemsnr. + passord), dette kan jeg ikke huske fra den gamle siden. Hvilken funksjon har dette for oss "ordinære" medlemmer, og hvordan får man eventuellt et passord? Er det ekstra funksjoner som er tilgjengelig for påloggede medlemmer?

Eller kanskje funksjonen kun er for bidragsytere til nettsiden? B)

 

Les nederste avsnitt

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hei, et lite spørsmål til de ansvarlige for den nye nettsiden. (Jeg kunne tatt det på et PM til internettredaktør, men svaret kan kanskje interessere andre på forumet).

 

På hovedsiden er det et innloggingsfelt for medlemmer (medlemsnr. + passord), dette kan jeg ikke huske fra den gamle siden. Hvilken funksjon har dette for oss "ordinære" medlemmer, og hvordan får man eventuellt et passord? Er det ekstra funksjoner som er tilgjengelig for påloggede medlemmer?

Eller kanskje funksjonen kun er for bidragsytere til nettsiden? :blink:

 

Les nederste avsnitt

 

BE

 

Takker. Ser at jeg burde ha vert litt mer nøye med å lese de nye artiklene! ;)

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er veldig dumt at 'siste fra forumet' er borte, er mye mindre på forumet nå en det jeg var før.

Og alle som lurer på noe får jo kansje ikke svar fordi ingen finner topic'en.

Kan vi ikke få tilbake 'siste fra forumet'.

Kan da ikke være alt for vansklig.

:P

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er veldig dumt at 'siste fra forumet' er borte, er mye mindre på forumet nå en det jeg var før.

Og alle som lurer på noe får jo kansje ikke svar fordi ingen finner topic'en.

Kan vi ikke få tilbake 'siste fra forumet'.

Kan da ikke være alt for vansklig.

:P

 

Trykk på "Todays active topics" nederst i forumet.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare hos meg, eller er det sånn at etter den nye hjemmesida kom, så må jeg logge meg inn manuelt hver gang jeg besøker forumet, selv om jeg trykker "Remember me".

 

Langt brukernavn og enda lengre passord hjelper heller ikke så mye :P

 

Riktig, men du må skrive www.arsenalnorway.no/forum får å få husket passord, men det funker ikke på www.gunners.no/forum

Link to comment
Share on other sites

Er det bare hos meg, eller er det sånn at etter den nye hjemmesida kom, så må jeg logge meg inn manuelt hver gang jeg besøker forumet, selv om jeg trykker "Remember me".

 

Langt brukernavn og enda lengre passord hjelper heller ikke så mye ;)

 

Riktig, men du må skrive www.arsenalnorway.no/forum får å få husket passord, men det funker ikke på www.gunners.no/forum

Når jeg skriver www.arsenalnorway.no/forum kommer jeg bare inn på en slags "Index of /forum" side. Ganske kjedelig å måtte logge seg inn manuelt hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare hos meg, eller er det sånn at etter den nye hjemmesida kom, så må jeg logge meg inn manuelt hver gang jeg besøker forumet, selv om jeg trykker "Remember me".

 

Langt brukernavn og enda lengre passord hjelper heller ikke så mye ;)

 

Riktig, men du må skrive www.arsenalnorway.no/forum får å få husket passord, men det funker ikke på www.gunners.no/forum

Når jeg skriver www.arsenalnorway.no/forum kommer jeg bare inn på en slags "Index of /forum" side. Ganske kjedelig å måtte logge seg inn manuelt hver gang.

Samme her! Jeg må logge meg på manuelt, selv om jeg har gått innpå adressen som Simen skriver oppforbi her.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...