Jump to content

Morgensjokk


ben lakris

Recommended Posts

Da jeg gikk inn på websiden vår i morges fikk jeg et gledelig lite sjokk.

Det som lyste mot meg var noe helt nytt.

Jeg gir dere all honnør for dette. Kjempefine sider. Beste blad og beste webside.

Lykke til med oppfølgingen.

 

Lurte på hvor jeg hadde kommet når siden dukket opp, jeg.. Meget bra med en oppdatering :)

Link to comment
Share on other sites

Flott!!!

 

Men jeg må "kverulere" litt. Det ser ut til å være dårlig med bokstaven ø i artiklene. Det er kanskje den valgte fonten som gjør det. Her kommer noen få eksempler fra et par forskjellige oppslag: "nokkelspillere" "opplosning" "fodt".

 

Men alt i alt en stor forbedring.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en meget, meget positiv overraskelse! Vi har hengt etter de andre klubbene webmessig, men hvis vi fortsetter i det sporte vi er inne i nå, så vil vi nok fort bli rangert på høyde med de andre, og selvfølgelig også få flere lesere på siden vår.

 

Bra jobba!

Link to comment
Share on other sites

Dæven jeg må si jeg ble gledelig overrasket. Har i mitt stille sinn tenkt at siden vår var utdatert.. men siden de fleste i denne fantastiske supporterklubben har mer enn nok å gjøre, ikke villet rette noe kritikk pga det. Men nå skal mitt sinn bli enda mer stille... Rett og slett supert!

Link to comment
Share on other sites

Trodde jeg kom inn på Arsenal.com med en gang. Dette var bra jobbet, likte det nye designet med flere bilder og bedre nyheter. Ble positivt overrasket. Herlig jobbet! :)

 

Bare en liten feil, det står Håvard Nordtveite.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget fornøyd med layouten på siden. Jeg synes det er mye bra og liker den meget godt.

For neste gang kan dere gi beskjed når det er (planlagt) nedetid, da jeg synes det var litt unødvendig å ta det kun et par dager før seriestart.

 

Liker også humoren dere har lagt inn.

Almuinia landslag Spania

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Glimrende med ny layout på fremsiden, og at dere har fjernet den gamle og utdaterte siden.

 

Flott å se at dere har skaffet bilder i nyhetene, og laget skikkelige menyer.

 

Et par ting kunne dog blitt endret i mine øyne:

  • Headeren.
    Headeren er fin den, men Arsenal Norway logoen ser ikke bra ut. Den hadde nok sett bra ut i helhvitt, men med en svart-hvit gradient så forsvinner den litt i bakgrunnen. Kan vel enkelt endres.
  • Farger.
    Jeg savner litt skikkelig Arsenal-farger. Den ble litt for hvit, med kun noen få innslag av rødt. Først og fremst å gjøre "hovedmenyen" som går horisontalt øverst på siden rød ville fikset mye av den biffen.
  • Siste fra forumet.
    Savner den gode gamle "siste fra forumet" lista der man kunne trykke for å gå til de sist aktive trådene fra forumet. Den hadde glidd godt inn under "Medlems-innlogginga".

Men selvsagt en stor forbedring uansett, og et meget bra tiltak! Stå på! ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor jeg skal ta det. Men det angår forumet. Det er et par ting jeg vil ta opp. Først og fremst så lurer jeg på om vi kan få noen flere/nye moderatorer? Tror det kunne hevet forumets kvalitet. I tillegg kunne det vært greit med et nytt skin, begynner å bli ganske lei av det gamle, for å si dett sånn. ;)

 

Men forsiden har blitt veldig bra!

Link to comment
Share on other sites

Hei! Takk for positiv tilbakemelding. Satser på vi klarer å heve nivået på nettsiden i tiden fremover.

 

Vi har hatt www.gunners.no, www.arsenalnorway.no og www.thearsenal.no i lengre tid. Grunnen til at forumet nå ligger på www.arsenalnorway.no er at forumet og nettsiden ligger på forskjellige servere, og det er greit å ha et navn som er lett å hugse.

Link to comment
Share on other sites

Meget, meget fin forside! ;)

All honnør til Jostein og co. for denne oppdateringen.

 

Har vært litt kjedelig uten forumet nå under sesongstarten, men bra å bli kvitt den gamle forsiden.

 

Ny sesong, ny forside :)

Har ikke forumet vært oppe hele tiden da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...