Jump to content

Michael Johnsen


hermz

Recommended Posts

Arsenal kan være på vei til å lansere et bud på 8 millioner pund på Manchester Citys Michael Johnson. Den unge midtbanepilleren har sagt nei til en ny kontrakt i City. (Sunday Express)

 

Jeg trodde vi hadde en Johnsen tråd, men jeg finner den ikke. ;)

Uansett, et meget spennende rykte. Engelsk midtbanemann som har en stor framtid foran seg. Håper vi kjøper han!

Link to comment
Share on other sites

Meget god spiller, med en lys framtid, men er ikke Johnson en offensiv spiller, slik som Fabregas? Vi trenger en midtbanespiller med muskler, et defensivt rivjern. Håper ikke Wenger ser på Johnson som svaret på det defensivet problemet, men som en back-up for Fabregas, da er jeg med på kjøpet. Tviler på Wenger kjøper 2 ny midtbanespillere i år, men det hadde vært fint, alltid fint med ekstra bredde i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Michael Johnson er en meget god spiller og han er engelsk noe som ikke er en ulempe. Jeg mener at han er defensiv mitbane. For han ble tidlig lansert som en mulig erstatter når Flamini forsvant.

 

Han er også defensiv mitbane på FM 08 selv om det ikke er en sikker kilde.

 

Problemet tidligere var at City ikke ville selge, men nå som han vistnok har sagt nei til ny kontrakt så blir kanskje City nødt til å selge han.

 

Håper Wenger går for Johnson enten som Flamini erstatter eller som Fabregas back-up. Wenger har jo selv sagt at mitbanen er tynt befolket.

Link to comment
Share on other sites

Johnson er absolutt ingen defensiv midtbanespiller, men jeg tror det er en type som vil være relativt enkelt å omskolere til Flamini-erstatter dersom han kommer. En kjapp, uredd og bedre fysisk spiller enn f.eks Denilson. Det vil nok være enklere å omskolere Johnson enn Diaby, da Johnson i mine øyne har langt bedre fotballforståelse enn den lange franskmannen.

 

Uansett takker jeg ikke nei til et meget stort engelsk talent som gir enda bedre dekning på midten.

Link to comment
Share on other sites

Johnson er absolutt ingen defensiv midtbanespiller, men jeg tror det er en type som vil være relativt enkelt å omskolere til Flamini-erstatter dersom han kommer. En kjapp, uredd og bedre fysisk spiller enn f.eks Denilson. Det vil nok være enklere å omskolere Johnson enn Diaby, da Johnson i mine øyne har langt bedre fotballforståelse enn den lange franskmannen.

 

Uansett takker jeg ikke nei til et meget stort engelsk talent som gir enda bedre dekning på midten.

 

 

Sant. Tror Wenger kunne gjort Johnson til en god DM.

 

 

 

Men for å pirke litt så har vi faktisk en Johnson tråd

 

http://www.gunners.no/forum/index.php?show...3624&hl=johnson

Link to comment
Share on other sites

vil gjerne ha johnson, vil helst ha inn en spiller som har spilt PL fotball, og ikke en som er i på lån fra start til stabæk, eller fra en annen jalla liga..

 

barry visst ikke johnson, men han er litt dyr og virker litt usannsynlig at wenger skulle hente han, han er jo 27

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...