Jump to content

Arsenal-agent så MFK


Tusmo

Recommended Posts

Per dags dato er ingen av disse spillerene i nærheten av Arsenal materiale. Som nevnt kan nok Forren få en god karriere, men 15 Tippeliga kamper er ikke nok. Diouf mangler etter min mening mye.

 

Kan det ha vært Aarøy de så på? Etter at Crouch ble solgt har de flyttet fokuset over på en annen lignende spiller :-|

Link to comment
Share on other sites

http://rbnett.no/article/20080804/MFK01/73286720/1085

 

Det spekuleres i at Arsenal er interessert i enten Mame Biram Diouf eller Vegard Forren. Personlig tror jeg ikke at Mame er Arsenalmateriale, men Forren kan nå langt.

 

Nå er det vanlig at Arsenal følger spillere de er interresert i i lang tid. Ramsey ble f.eks følgt i hele forrige sesong. At de er på èn kamp trenger altså ikke bety noen ting.

Link to comment
Share on other sites

http://rbnett.no/article/20080804/MFK01/73286720/1085

 

Det spekuleres i at Arsenal er interessert i enten Mame Biram Diouf eller Vegard Forren. Personlig tror jeg ikke at Mame er Arsenalmateriale, men Forren kan nå langt.

 

Nå er det vanlig at Arsenal følger spillere de er interresert i i lang tid. Ramsey ble f.eks følgt i hele forrige sesong. At de er på èn kamp trenger altså ikke bety noen ting.

Tviler sterkt på at arsenals speidere tilfeldigvis drar på MFK kamp, uten noen å se på

Link to comment
Share on other sites

http://rbnett.no/article/20080804/MFK01/73286720/1085

 

Det spekuleres i at Arsenal er interessert i enten Mame Biram Diouf eller Vegard Forren. Personlig tror jeg ikke at Mame er Arsenalmateriale, men Forren kan nå langt.

 

Nå er det vanlig at Arsenal følger spillere de er interresert i i lang tid. Ramsey ble f.eks følgt i hele forrige sesong. At de er på èn kamp trenger altså ikke bety noen ting.

Tviler sterkt på at arsenals speidere tilfeldigvis drar på MFK kamp, uten noen å se på

 

Hadde vel i grunn vert gøy å vite hvor mange kamper Arsenal har en speider på i løpet av et år......

Link to comment
Share on other sites

De har MANGE norske spillere på blokka. De følger veldig godt med på alle aldersbestemte landslag.

 

tro hvem denne lokale spilleren er Brekke? ;)

 

Helt korrekt, Bård. Kluben har vel det man helt klart kan kalle stålkontroll på det norske "markedet". Og dukker de opp i Arendal 31 august så skal de få noen flere navn på blokka. Som snart er landslagsaktuelle. :P Når går Bærum`s kamp mot Løv-Ham, Bård? Og hvor?

 

Hvem han er, denne lokale duden? Tja, si det du. Han har blitt trent av meg for gud vet hvor mange år siden, og er det aller største talentet innenfor det som for tiden er Norge mest spennende årskull, nemlig 92 kullet. Og han han har debutert i Tippeligaen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet godt hvem det er Jørn.

 

Kampen vårmot Løv_ham går lørdag 23. aug

 

Ok, vår kamp KFUM går som sagt i Arendal, etter alle solemerker, søndag 31 august. Og ja, jeg vet at du vet. Det var mere myntet på de andre nyskjerrige her inne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...