Jump to content

Amaury Bischoff


Recommended Posts

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...f+joins+Arsenal

 

Arsenal can today confirm the signing of midfielder Amaury Bischoff.

 

The French-born Portugal Under-21 international, 21, was a youngster with French clubs SR Colmar and Strasbourg before moving to Werder Bremen in 2005.

 

Bischoff, who can play either in the centre of midfield or on the right, was a regular at youth levels for Werder Bremen. His one senior appearance for the Bundesliga club came against Celta Vigo in the UEFA Cup in 2007.

 

Amaury has played for France's Under-18 team, however in 2007 he elected to train with Portugal and to date has appeared for their Under-21 side.

 

Everyone at Arsenal Football Club would like to welcome Amaury, who will wear squad No 28, and will join up with his team-mates for pre-season when the squad returns from their training camp in Austria.

Link to comment
Share on other sites

Ble veldig stille etter de ryktene som gikk for en stund tilbake, men nå var jammen han på plass og. Vanskelig å vite hva vi kan forvente oss fra han, men vi får håpe at han gjør sine saker bra og blir en stjerne hos oss. :) Velkommen skal han være hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Alltid (nesten) fint med forstrekninger. Bredden i troppen var alt for liten i fjor ogmed salg av spillere som Hleb, Flamini og Gilberto er det viktig å få inn nytt blod i troppen. Vet ikke hvor god Bischoff er, men tar dette uansett som en veldig god nyhet.

Link to comment
Share on other sites

Da var han endelig klar!

Han hevdet jo for en stund siden at han var veldig nær en overgang til Arsenal, men det dabbet liksom av litt og jeg mistet troen på at han skulle komme. Men nå er han her!

 

Lurer på om dette er mannen som skal bekle en defensive midtbanerollen hos oss i sesongen som kommer. Blir spennende å se!

 

Velkommen, Amaury! :)

Link to comment
Share on other sites

Sakser bare dette fra innlegget jeg akkurat skrev i ryktetråden om Bischoff, siden dette er en mer aktuell tråd nå. Så ikke denne tråden før nå.

 

Nå må jeg si at jeg ble fryktelig overrasket! Selv om det virket veldig troverdig så har jeg aldri hatt særlig tro på denne overgangen.

 

Selv om jeg er glad for alle forsterkninger så er jeg ikke i jubelrus for øyeblikket. Han spiller offensivt på den sentralle midtbanen, der vi kanskje har best dekning av alle posisjonene på banen for øyeblikket. Synes Wenger skulle investert i andre deler av stallen enn akkurat der.

 

Kanskje kan Bischoff omskoleres, men ellers er dette et unødvendig kjøp. Men for all del, velkommen Amaury, får håpe du slår til!

Link to comment
Share on other sites

Som ofte før...en spiller vi knapt vet noe om, men vi får håpe Wenger har skutt nok en gullfugl ;)

 

Tviler på han spiller fast på laget utover sesongen, men blir spennende å se hvor god han er.

 

Velkommen til Arsenal, Bischoff! :-|

Link to comment
Share on other sites

Som ofte før...en spiller vi knapt vet noe om, men vi får håpe Wenger har skutt nok en gullfugl ;)

 

Tviler på han spiller fast på laget utover sesongen, men blir spennende å se hvor god han er.

 

Velkommen til Arsenal, Bischoff! :-|

 

Apropos Wenger og kjøp, har han noen gang hatt et skikkelig bomkjøp? Og hvem var i såfall det?

Link to comment
Share on other sites

Som ofte før...en spiller vi knapt vet noe om, men vi får håpe Wenger har skutt nok en gullfugl ;)

 

Tviler på han spiller fast på laget utover sesongen, men blir spennende å se hvor god han er.

 

Velkommen til Arsenal, Bischoff! :-|

 

Apropos Wenger og kjøp, har han noen gang hatt et skikkelig bomkjøp? Og hvem var i såfall det?

 

Det finnes det flere eksempler på. Ikke minst Waltz som også kom fra en tysk klubb. Han ble definitivt ingen suksess i klubben!

Link to comment
Share on other sites

For mitt vedkommede et helt ubeskrevet blad, men har jo registrert ryktene tidligere i sommer. Dette kan jo slå alle veier, og for all del er han velkommen og vi håper jo at Wenger nok en gang har gjort et scoop, men det er vel grunn til å være litt avventende? Bra med større tropp, men midtbanen begynner nå å bli rimelig overfylt; skjønt to har forsvunnet (Flamini og Hleb) og tre har kommet (Nasri_Bischoff-Ramsey). Så det er bare en ioverskudd. Så gjenstår det å se om nykommerne pluss de som allerede var i klubben klarer å fylle rollene til Hleb og Flamini, og kanskje bidra til å utvikle laget videre.

 

EDIT: glemte jo Gilberto i farten, så regnskapet balanserer, tre ut - tre inn, på midtbanen. Men som det diskuteres i en annen tråd, vi har mistet rutinen, og sitter igjen med noen store talenter. Hvilke konsekvenser får det?

Link to comment
Share on other sites

det at Amaury er offensiv midtbane ser jeg bare på som positivt. Hvis han hadde vært en defensiv spiller ville dette kanskje betydd arvtakeren til Flamini. Nå blir dette en backup på offensive plasser i midtbanen. Så lenge ikke Wenger har brukt veldig mye tid og ressurser på denne spilleren ser jeg bare posivtivt på det.

 

Velkommen skal han absolutt være, selv om han ser ut som en 30-åring :-|

Link to comment
Share on other sites

Som ofte før...en spiller vi knapt vet noe om, men vi får håpe Wenger har skutt nok en gullfugl ;)

 

Tviler på han spiller fast på laget utover sesongen, men blir spennende å se hvor god han er.

 

Velkommen til Arsenal, Bischoff! :)

 

Apropos Wenger og kjøp, har han noen gang hatt et skikkelig bomkjøp? Og hvem var i såfall det?

 

Det finnes det flere eksempler på. Ikke minst Waltz som også kom fra en tysk klubb. Han ble definitivt ingen suksess i klubben!

Han het Stefan Malz. FRANCIS JEFFERS!

Link to comment
Share on other sites

Rodriguez var vel heller ingen suksess.Luzny var det vel en midtstopper / høyrebak som het? Sær fyr... Og det er mange fler :)

 

Rodriguez var hentet fra tysk 4. div. Så forventningane til han var vel så som så. Han ble aldri god nok til PL nivå. Men var vertfall et spennende kjøp på den tiden, viste at det er mulighet for alle.

 

Lushny (eller noe sånn), var en fanstisk fyr. Ikke noe sær vertfall, ga alltid alt for klubben.

Link to comment
Share on other sites

Rodriguez var vel heller ingen suksess.Luzny var det vel en midtstopper / høyrebak som het? Sær fyr... Og det er mange fler :)

 

Rodriguez var hentet fra tysk 4. div. Så forventningane til han var vel så som så. Han ble aldri god nok til PL nivå. Men var vertfall et spennende kjøp på den tiden, viste at det er mulighet for alle.

 

Lushny (eller noe sånn), var en fanstisk fyr. Ikke noe sær vertfall, ga alltid alt for klubben.

Hesten (Luzhny(?))gjorde en fin jobb for klubben, han! Slettes ikke et bomkjøp.

 

Men over til Bischoff. Aldri sett han, og vet nesten ingenting om han. Men det har jeg sagt om mange. Visste ikke så mye om Sagna eller Eduardo i fjor heller.

Link to comment
Share on other sites

Rodriguez var vel heller ingen suksess.Luzny var det vel en midtstopper / høyrebak som het? Sær fyr... Og det er mange fler :)

 

Rodriguez var hentet fra tysk 4. div. Så forventningane til han var vel så som så. Han ble aldri god nok til PL nivå. Men var vertfall et spennende kjøp på den tiden, viste at det er mulighet for alle.

 

Lushny (eller noe sånn), var en fanstisk fyr. Ikke noe sær vertfall, ga alltid alt for klubben.

Hesten (Luzhny(?))gjorde en fin jobb for klubben, han! Slettes ikke et bomkjøp.

 

Ja hensten! Var en fantastisk fyr, Wenger ville vel ha han som trener, men han satse på en videre karriere i Fulham om eg ikke husker helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Om Bischoff og Ramsey er erstatterne til Flamini må jeg inrømme jeg blir nokså skuffa.

"The future looks fantastic". Det er ikke DET vi vil høre hvert år. Ja, vi kan spille skjorta av de fleste, men kommer man på en humpete bane på JJB en kald vinterdag nytter det ikke med talent,talent,talent :rolleyes:

Ramsey & Bischoff har tilsammen 1 kamp på øverste nivå i en av de store ligaene/turneringene. (Bischoff i en Uefa kamp for Bremen). Det er de harde fakta

 

Fantastisk kamp ikvell. Vi har så surrealistisk mye kvalitet. Om Wenger kunne hentet 1-2 robuste og erfarne spillere.......

Link to comment
Share on other sites

Velkommen Bischoff. Håper du bidrar til stor Arsenal suksess.!

 

Jeg har heller ikke hørt noe om han og han har knapt spilt på Bremens a-lag. Men Wenger ser tydligvis noe i han som Bremen ikke har sett.

Og vi veit jo alle hvor fantastisk Wenger er til å finne ukjente spillere og skape stjerner av dem..!!

 

Alle signeringer kommer godt med, nå venter jeg i spenning på neste stor-signering. Kanskje en Flamini erstatter er neste...

 

Om Bischoff og Ramsey er erstatterne til Flamini må jeg inrømme jeg blir nokså skuffa.

"The future looks fantastic". Det er ikke DET vi vil høre hvert år. Ja, vi kan spille skjorta av de fleste, men kommer man på en humpete bane på JJB en kald vinterdag nytter det ikke med talent,talent,talent :rolleyes:

Ramsey & Bischoff har tilsammen 1 kamp på øverste nivå i en av de store ligaene/turneringene. (Bischoff i en Uefa kamp for Bremen). Det er de harde fakta

 

Fantastisk kamp ikvell. Vi har så surrealistisk mye kvalitet. Om Wenger kunne hentet 1-2 robuste og erfarne spillere.......

 

Bischoff og Ramsey er begge offensive spillere og ingen av dem er hentet som ren erstatter for Flamini. Enig at vi trenger 1-2 spillere til med det lille ekstra sånn at jevne kamper vipper vår vei.

 

Bra kamp, spesielt sterkt å snu det selv når mange av våre største stjerner var byttet ut. Morsomt for Wilshere. Han viser at han kan score også på bedre motstand. Han er en kommende storspiller!!

Link to comment
Share on other sites

Ramsey & Bischoff har tilsammen 1 kamp på øverste nivå i en av de store ligaene/turneringene. (Bischoff i en Uefa kamp for Bremen). Det er de harde fakta.

Vel, nå spilte Ramsey FA Cupfinale for Cardiff, og da blir det to. :rolleyes:

 

(FA Cupfinalen burde regnes som en kamp på øverste nivå i en av de store ligaene/turneringene)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...