Jump to content

2008.07.22 Szombathelyi Haladás B


hermz

Recommended Posts

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

blir dumt å si at alle mål som går inn er keepertabber!

 

sa jeg at målet var keepertabbe? å si at manuel ikke er god nok, er ikke det samme som å si at målet var en tabbe. lær dere å lese gutter. ingen imponerende sisteskanse!

Link to comment
Share on other sites

Synes Wilshere er litt på igjen, nå. Dette er en bankers for Carling-laget! TYdelig at Vela har spilt på midtbanen den siste tiden. Han er hele tiden nede for å involvere seg i spillet, og glemmer å være angriper sånn han skal være i dag.

 

Flott kombinasjon mellom Bendtner og Clichy. Den hadde fortjent å havne i mål av Clichy

Link to comment
Share on other sites

blir dumt å si at alle mål som går inn er keepertabber!

 

sa jeg at målet var keepertabbe? å si at manuel ikke er god nok, er ikke det samme som å si at målet var en tabbe. lær dere å lese gutter. ingen imponerende sisteskanse!

 

Så vist det ikke var målet som fikk deg til å skrive det så lurer jeg virkelig på hva du sikter til?

Han har ikke gjort noen feil eller noe dårlig så langt..å vi kan sikkert lese like godt som deg!

Link to comment
Share on other sites

Bendtner og Clichy sammarbeider bra på kant, sistnevnte får skudd fra relativt spiss vinkel. Burde muligens sentret inn i midtbanen. En scoring før pause burde gå.

 

Hjemmelagets keeper glipper en ball og gir den til Vela som ikke får skutt på åpent mål.

Link to comment
Share on other sites

Synes Wilshere er litt på igjen, nå. Dette er en bankers for Carling-laget! TYdelig at Vela har spilt på midtbanen den siste tiden. Han er hele tiden nede for å involvere seg i spillet, og glemmer å være angriper sånn han skal være i dag.

 

Flott kombinasjon mellom Bendtner og Clichy. Den hadde fortjent å havne i mål av Clichy

 

wilshere gjør det bra, men det virker som ramsey sliter litt enda

Link to comment
Share on other sites

Ramsey spiller forferdelig!

Ikke vær for hard mot gutten nå.. Det er hans andre kamp for laget, kan ikke sammenligne me Denilson som har spillt en god del mere enn Ramsey for Arsenal..

 

Ramsey kommer seg, må bli vandt ved spillet vårt.. Var god sist kamp

 

Han var ikke god sist kamp. Men han er ung. Ja!

Link to comment
Share on other sites

blir dumt å si at alle mål som går inn er keepertabber!

 

sa jeg at målet var keepertabbe? å si at manuel ikke er god nok, er ikke det samme som å si at målet var en tabbe. lær dere å lese gutter. ingen imponerende sisteskanse!

 

Så vist det ikke var målet som fikk deg til å skrive det så lurer jeg virkelig på hva du sikter til?

Han har ikke gjort noen feil eller noe dårlig så langt..å vi kan sikkert lese like godt som deg!

 

leseferdighetene til guttene er nok ikke gode nok! almunia er ikke god nok. se på hva konkurentene i pl har som 1. valg. manuel er en kanonbackup, men ingen matchvinner. det har han vist sisst sesong.

Link to comment
Share on other sites

Hoyte brødrene spiller dessverre ikke godt nok.. nå man skulle ønsket og hatt en Nordtveit sammen med Paul Rodgers i midtforsvaret..

 

Come on you young gooners!

 

ingen tvil om at du har rett om hoyt guttene. håper på å se en nordmann i 2. omgang...

Link to comment
Share on other sites

blir dumt å si at alle mål som går inn er keepertabber!

 

sa jeg at målet var keepertabbe? å si at manuel ikke er god nok, er ikke det samme som å si at målet var en tabbe. lær dere å lese gutter. ingen imponerende sisteskanse!

 

Så vist det ikke var målet som fikk deg til å skrive det så lurer jeg virkelig på hva du sikter til?

Han har ikke gjort noen feil eller noe dårlig så langt..å vi kan sikkert lese like godt som deg!

 

leseferdighetene til guttene er nok ikke gode nok! almunia er ikke god nok. se på hva konkurentene i pl har som 1. valg. manuel er en kanonbackup, men ingen matchvinner. det har han vist sisst sesong.

Tror det er dine leseferdigheter som ikke er gode nok,,dette er en kamptråd!har du noe å si om enkelspillere som ikke har sammenheng med kampen så bør du LESE deg fram til almunia/keeper tråden!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...