Jump to content

2008.07.22 Szombathelyi Haladás B


hermz

Recommended Posts

Szombathelyi H. - Arsenal

Haladas VSE Stadium, Tirsdag 22. juli, klokken 19.30

 

Dommer:

 

TVKanaler:

Arsenal TV Online ?

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Injury News:

Arsenal.com

 

Litt om kampen:

Arsenal møter Szombathelyi Haladás i sin andre treningskamp for sesongen. Årets første ble spilt mellom Barnet og Arsenal på Underhill, da vant bortelaget 2-1 etter scoringer av ungguttene Jay Simpson og Nacer Barazite. Arsenal er klare favoritter selv om det fort kan bli et litt b-preget lag som møter den ungarske klubben. Ny signeringen Nasri spiller trolig ikke kampen, men det kan være sjanser for at han spiller de neste treningskampene. Vi gleder oss. Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg også til denne kampen, fikk heller ikke sett forrige kamp så den må jeg se. Regner med at jeg finner noen bra streams. Håper jeg får se Nordtveit og Nasri blant annet. Håper på dette laget:

Almunia

Sagna - Nordtveit - Toure - Traore

Walcott - Ramsey - Denilson - Nasri

Bendtner - Barazite

 

Tror vi vinner 2-0 etter scoringer av Bendtner og Walcott. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper Barazite putter nok en gang

 

Kanskje det, virker å være en liten måltjuv. Blir spennende å se hva Wenger har tenkt å la Barazite være med 1.laget iår, og kanskje få noe annet enn mikke-mus-cup-kamper.

Link to comment
Share on other sites

Håper jeg får se Nordtveit og Nasri blant annet.

Nasri er mest sannsynlig ikke med før etter denne kampen...

Men ville gjerne sett han selv i neste kamp, gleder meg til å se han i aksjon!

Det var det jeg trodde, gleder meg virkelig til å se han i Arsenal-drakten. Minner om at dere kan tippe kampen i tippekonken akkurat nå! ;)

Link to comment
Share on other sites

Begge kampene vil vises på ATVO og Arsenal TV. Ligger egen stream til Arsenal TV inpå ATVO, for de som vurderer medlemskap. Har hatt ATVO i flere sesonger nå, har ikke angret ett sekund. B)

 

Arsenal will take on Hungarian side Szombathelyi Haladas and a Burgenland XI in Austria, both matches being played during the first team squad’s pre-season training preparations in Austria.

These matches, which complete Arsenal’s pre-season schedule, will be shown exclusively live on Arsenal TV and Arsenal TV Online.

Link to comment
Share on other sites

Begge kampene vil vises på ATVO og Arsenal TV. Ligger egen stream til Arsenal TV inpå ATVO, for de som vurderer medlemskap. Har hatt ATVO i flere sesongen nå, har ikke angret ett sekund. B) quote)

 

Er deilig med AOTV, men må inrømme jeg synes deres tilbud er ganske dårlig på AOTV for et helt år.

Ikke mye man sparer der. Om ikke jeg surrer med tall nå da... Men om ikke jeg husker feil (fant ikke prisene nå) så er det 45 pund for et helt år og 3,99 pund hvis du velger måned for måned. 3.99 * 12 = 47.88.

 

Men 450 kr for alle post-kommentarer og alt annet bra er forsåvidt ok det :-| Men tror kanskje jeg nøyer

meg med denne måneden jeg nå har kjøpt. Alle treningskamper i boks! B)

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg også til denne kampen, fikk heller ikke sett forrige kamp så den må jeg se. Regner med at jeg finner noen bra streams. Håper jeg får se Nordtveit og Nasri blant annet. Håper på dette laget:

Almunia

Sagna - Nordtveit - Toure - Traore

Walcott - Ramsey - Denilson - Nasri

Bendtner - Barazite

 

Tror vi vinner 2-0 etter scoringer av Bendtner og Walcott. B)

 

nasri spiller nok ikke pga em, pluss at laget blir mye mer b-preget.

men jeg håper å se nordtveit etter at jeg gikk glipp av barnet-kampen :-|

Link to comment
Share on other sites

Får man se kampene eller får man bare kampdetaljer på MyP2P?? Registrerte meg nettopp.

 

Ja, man får se kampen. Det er jeg ganske sikker på. Det blir lagt ut streams til kampen her.

 

Gleder meg også til denne kampen, fikk heller ikke sett forrige kamp så den må jeg se. Regner med at jeg finner noen bra streams. Håper jeg får se Nordtveit og Nasri blant annet. Håper på dette laget:

Almunia

Sagna - Nordtveit - Toure - Traore

Walcott - Ramsey - Denilson - Nasri

Bendtner - Barazite

 

Tror vi vinner 2-0 etter scoringer av Bendtner og Walcott. B)

 

nasri spiller nok ikke pga em, pluss at laget blir mye mer b-preget.

men jeg håper å se nordtveit etter at jeg gikk glipp av barnet-kampen :-|

 

Ja, Nasri spiller nok ikke. Kanskje Traore eller Diaby spiller på venstre mens Gael blir satt venstreback. Ikke vet jeg, er ganske sikker at vi får se Nordtveit. B)

Link to comment
Share on other sites

Begge kampene vil vises på ATVO og Arsenal TV. Ligger egen stream til Arsenal TV inpå ATVO, for de som vurderer medlemskap. Har hatt ATVO i flere sesongen nå, har ikke angret ett sekund. :)

 

Arsenal will take on Hungarian side Szombathelyi Haladas and a Burgenland XI in Austria, both matches being played during the first team squad’s pre-season training preparations in Austria.

These matches, which complete Arsenal’s pre-season schedule, will be shown exclusively live on Arsenal TV and Arsenal TV Online.

Hva er ATVO? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Begge kampene vil vises på ATVO og Arsenal TV. Ligger egen stream til Arsenal TV inpå ATVO, for de som vurderer medlemskap. Har hatt ATVO i flere sesongen nå, har ikke angret ett sekund. :)

 

Arsenal will take on Hungarian side Szombathelyi Haladas and a Burgenland XI in Austria, both matches being played during the first team squad’s pre-season training preparations in Austria.

These matches, which complete Arsenal’s pre-season schedule, will be shown exclusively live on Arsenal TV and Arsenal TV Online.

Hva er ATVO? :blink:

 

Arsenal TV Online

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har det kommet noe ut om hvem som er på turen til Ungarn og Østerrike. Eller er det noen her inne som vet det?

 

Når begynner kampen i Norsk tid?

 

EDIT: Fant det ut..... 18:30

Det stemmer det. Så det betyr at det står feil i første innlegget i denne tråden. Kampen spilles ikke i England, så en time skal ikke legges til.

Link to comment
Share on other sites

Vela, walcott ramsey, sagna, almunia, hoyte, hoyte, wilshere, denilson, bendtner, clichy er de 11 som starter

 

Blir vel

-------------Almunia------------

Sagna- hoyte----hoyte---clichy

Walcott--ramsey-denilson--Wilshere

------Vela------------Bendtner---

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...