Jump to content

Hvem ønsker du BLIR i klubben?


tome

Recommended Posts

Vi må ikke glemme at Bendter er et kjempetalent, problemet hans er bare at han ikke klarer å spille sammen med Adebayor, de to blir altfor lik. Derfor blir jeg ikke frustrert akkurat om vi mister Adebayor. Jaja, han scorer mål, men hvor mange av de målene var ikke ferdig scoret? Målet mot Spurs var en perle ja, samt noen andre han var alene om, men hvertfall 70 % av målene han scorte var alene med keeper, etter kjempepasning, eller åpent mål. Ser vi i tilegg på hvor mange ganger han brente sjansene alene med keeper, så burde han kommet opp i mange flere mål. Tror Bendter vil gjøre en like god, om ikke bedre jobb på topp om Adebayor drar.

Link to comment
Share on other sites

I utgangspunktet hadde jeg håpet at alle spillerene våre ønsket å få være med videre på det laget vi har på gang, men slik ble det ikke.

 

Holdningen min er at de som ønsker seg bort, ikke fortjener en plass på laget neste sessong. Da er det like greit å kvitte seg med de først som sist, og fokusere på de som er igjen.

 

Synes det er spessielt synd at Flamini dro og at Hleb ønsker seg bort, da begge to bidro veldig positivt i år. Sistnevntes form varierte riktignok litt med humøret, men han ser ut til å ha tilpasset seg tempoet vårt veldig bra denne sessongen. Det enste jeg har savnet fra Hleb er flere gode avsluttninger. Flamini mer enn doblet markedsverdien sin med nøyaktige taklinger og presist hurtig spill i år.

 

Når det gjelder Senderos er det ikke tvil om at han blør for drakta og yter 100%, men det har han gjort lenge nå, og han gjør stadig like avgjørende feil. Derfor er jeg veldig i tvil på om han blir den nye Adams.

Men for all del. Lærer han seg å kompensere for hurtigheten sin, og slutter å fremstå som et svakt ledd i forsvaret vårt, er jeg den første til å skifte mening.

Link to comment
Share on other sites

Vi må ikke glemme at Bendter er et kjempetalent, problemet hans er bare at han ikke klarer å spille sammen med Adebayor, de to blir altfor lik. Derfor blir jeg ikke frustrert akkurat om vi mister Adebayor. Jaja, han scorer mål, men hvor mange av de målene var ikke ferdig scoret? Målet mot Spurs var en perle ja, samt noen andre han var alene om, men hvertfall 70 % av målene han scorte var alene med keeper, etter kjempepasning, eller åpent mål. Ser vi i tilegg på hvor mange ganger han brente sjansene alene med keeper, så burde han kommet opp i mange flere mål. Tror Bendter vil gjøre en like god, om ikke bedre jobb på topp om Adebayor drar.

 

Vi må heller ikke glemme at han heter Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men denne posten blir litt off-topic. Jeg synes mange her overvurdere Bendtner kontra Ade - ilikhet med at mange nå mener Flamini ikke hadde så god sesong etter at han dro. Bendtner er et stort talent, men milevis unna Ade. Han kan helt sikkert bli en stor spiller om et par år, men neste sesong er han ikke klar til å spile fast. Dansken har flere mangler som feilvendt spiller og er ikke like bevegelig som Ade. En god hodespiller som kan redde mange poeng, men ingen fast spiller som fører oss til pokaler neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...