Jump to content

17 år med sommersalg


Daddy Cool

Recommended Posts

Arsenal har en lønnsstruktur der gapet mellom høye og "lave" lønninger er mindre enn i andre klubber (United/Liverpool) har det blitt uttalt fra en eller annen, enten Hill-Wood eller Edelman. Husker ikke hvem akkurat nå.

 

Det skulle vel da bety at de høyeste lønningene er litt lavere i Arsenal, men også at de "laveste" lønningene også er litt høyere?

Link to comment
Share on other sites

Som The Gunner sin link lengre oppe har Wenger igjen klart å drite ut pressen. Flaut for News of The World:

 

http://blog.emiratesstadium.info/2008/07/0...s-of-the-world/

:)

Nå ble jeg veldig lettet.

 

Hvis dette hadde vært sant så hadde det jo betydd at vi hver sesong det ble presentert en bra spiller ville gå en enda bedre spiller ut porten. Samtidig er det litt vanskelig å tenke seg noe sånt kunne skje da det stadig nevnes spillere som Arsenal er interessert i. Selv om mye av dette er sprøyt må jo noe være sant.

 

I tillegg ville det være vanskelig å tilgi styre for å juge når de sier Wenger har så mye penger han vil bruke. Noe som ikke er tilfelle heller etter det som er kommet fra. Jeg sier det igjen: Nå ble jeg lettet!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå ser det vel ut som om Bentley er på vei til Tottenham etterhvert. Hvis summen på nærmere 18 millioner £ stemmer så kan jo kanskje dette være en gunstig deal for Arsenal også?

 

Er det noen som har noen formening om hvilken prosentsats Arsenal kan forvente seg av ett slikt salg? 20% er vel kanskje litt over optimistisk men 10% burde vel ikke være helt utenkelig?

Link to comment
Share on other sites

I følge Youngguns er det snakk om så mye som 50% videresalg klausul, som igjen blir til ca. 8.5£ mill! :o :rolleyes:

Hvilket i tilfelle er helt fantastisk, ikke minst siden dette er penger som kommer fra Tottenham. Hvis de tror Bently skal dekke hullene etter Keane og Berbatov så blir det nok en håpløs sesong for Tottenham.

Link to comment
Share on other sites

På Arsenal TV etter Stuttgart-kampen ble det nevnt at det var snakk om £4-5 mill. for et videresalg av Bentley.

 

Men det kan jo fort være mer...hvem vet. :rolleyes:

Får se hva summen blir først.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...