Jump to content

Våre to beste solgt til Chelsea..


RockyRocastle

Recommended Posts

Er jo gøy å ha et bra damelag da, men er litt care ja. ;)

Begynte å lure litt når jeg så hva topicen het, men den gangen Arsenal selger sine to beste spillere til Chelsea er verden på tur under. Tror ikke vi selger til de uansett da heller, men men.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår meg ikke helt på dere som ikke bryr dere. For min del heier jeg på Arsenal Football Club som helhet, og det omfatter selvfølgelig også damelaget. Selvfølgelig er dette et tap for Arsenal.

 

Godt vi er forskjellige ;) Respekterer hvis du tar det tungt, men tipper flesteparten av brukerne

av forumet knapt kan ett navn på det laget. Hvis du skjønner hvor jeg vil......

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår meg ikke helt på dere som ikke bryr dere. For min del heier jeg på Arsenal Football Club som helhet, og det omfatter selvfølgelig også damelaget. Selvfølgelig er dette et tap for Arsenal.

 

Godt vi er forskjellige ;) Respekterer hvis du tar det tungt, men tipper flesteparten av brukerne

av forumet knapt kan ett navn på det laget. Hvis du skjønner hvor jeg vil......

Kan navnet til Emma Byrne for hun ser ganske bra ut :P

Link to comment
Share on other sites

Nå har damelaget vårt plukke sånn ca 5 flere trofèer enn herrelaget de siste 3 sesongene.. så de må da gjøre noe riktig. Og uansett om du ikke følger mye med på damelaget, så burde det jaggu smerte litt at våre 2 aller beste spillere på damesiden forsvinner til Chelsea. skulle jaggu bare mangle.

 

 

Men, Akers har klart det før, og han klarer det nok igjen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke det at jeg er noen ekspert på damelaget, men jeg prøver å følge med mest mulig. Vi er jo som Zaldor påpeker Arsenal Football Club, og det skulle bare mangle for oss største Goonere å følge med på det som skjer utenfor de 11 mennene på den grønne matta, men vi er jo all forskjellige ;)

 

Tungt å miste slike spillere, men allikevel, VI er fremdeles overlegne et par sesonger til, minst.

 

Lianne Sanderson's scoringsrate taler vel for seg selv, 51 mål på 36 kamper denne sesongen, og det til bare å være 20 år! Selvom det er damefotball er det allikevel utrolig. Men det er fremdeles spillere som Kelly Smith og Julie Fleeting der framme, så Akers og co lider selvsagt ingen nød. Men et stort talent er gått bort, et veldig stort talent...

 

Anita Asante er vel også et nokså stort tap, hun er også ung og leverer varene. Så kanskje det nå kommer inn et par nye spillere, slik som det ikke gjorde i fjor. Men med de spillerne vi nå har, gjør det ikke allverdens uten forsterkninger. Vic Akers har nok kontroll, og han trenger et par nye utfordringer, alt kan jo ikke gå på skinner i all evighet. In Vic We Trust :P

Link to comment
Share on other sites

51 mål på 36 kamper!?

dette må være et stort tap for arsenal (ladies)

men jeg følger jo egentlig ikke så mye med B)

men jeg kan jo rundt 3-5 navn på spillerne ;)

men er bare glad det ikke var fabregas eller adebayor.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...