Jump to content

Amaury Bischoff


bold marauder

Recommended Posts

:D

Jeg må si at jeg tviler noe på at Bischoff spilte i semifinalen i EM (eller VM for den del) istedenfor Frings. :P 1. Bischoff er ikke tysk. 2. Bischoff spiller ikke i årets EM.

 

Rosicky07 tenker selvsagt på Simon Rolfes, som gjorde en forferdelig første omgang i semifinalen mot Tyrkia. Han er (forhåpentligvis) IKKE aktuell som erstatter for Flamoney.

Godt at det er noen som har orden på sakene :)

 

NEI NEI NEI NEI!

Han holder ikke Arsenal klasse .

 

Du som tydeligvis har sett ham spille kan gjerne avgi en liten rapport? B)

Såg han i Semien når han fekk spille i steden får frings .

Han har ikke tempo i kroppen , så vi kan like godt bruke gilberto.

Du får nok gjøre en LITT bedre research neste gang ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

:D

Jeg må si at jeg tviler noe på at Bischoff spilte i semifinalen i EM (eller VM for den del) istedenfor Frings. :) 1. Bischoff er ikke tysk. 2. Bischoff spiller ikke i årets EM.

 

Rosicky07 tenker selvsagt på Simon Rolfes, som gjorde en forferdelig første omgang i semifinalen mot Tyrkia. Han er (forhåpentligvis) IKKE aktuell som erstatter for Flamoney.

Godt at det er noen som har orden på sakene :)

 

NEI NEI NEI NEI!

Han holder ikke Arsenal klasse .

 

Du som tydeligvis har sett ham spille kan gjerne avgi en liten rapport? B)

Såg han i Semien når han fekk spille i steden får frings .

Han har ikke tempo i kroppen , så vi kan like godt bruke gilberto.

Du får nok gjøre en LITT bedre research neste gang ;)

jepp :P

Link to comment
Share on other sites

En spiller som aldri har startet for Werder, kommer aldri til å gå rett inn i første 11eren, og det er en spiller som kan gå rett i første 11eren vi trenger! Kan godt henne at han er et begavet talent, men er du ikke god nok for Werder, er du hvertfall ikke god nok for Arsenal! :D

Link to comment
Share on other sites

Husk; Wenger kan gjøre gråstein om til gull. :D

 

Helt riktig det! :) men jeg tror det vil ta en stund, og det kan godt hende at vi ligger langt bak tetlagene bare pga at midtbanen vår ikke fungerer, før Bischoff er god nok for den utfordringen. Ser heller for meg en som kan gjøre gode kamper fra 1. serierunde.. :)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Wenger har som mål å kjøpe én spiller hvert år som ingen har tro på i det hele tatt, akkurat slik som han gjorde med Joe O´Ceaurill eller hva det nå er han heter. Han var heller ikke pur ung, og slett ikke fast på Watford, som jo er et langt dårligere lag enn Werder. Men i det tilfellet klarte jo ikke Wenger å gjøre gull av gråstein. Tror heller ikke han hadde klart det med Amaury

Link to comment
Share on other sites

Rimelig ukjent fyr dette ja, men nå kan vi vel sammenligne litt med Flamoney. Var ikke så veldig mange som visste hvem han var før vi kjøpte han tross en god UEFA-cup sesong.

Nå tok det jo 4 år før han "slo gjennom" skikkelig så hvis Bichoff kommer vil det nok også for han bli en lengre på reservelaget.

 

Ikke helt bra hvis han er skadeutsatt og skal prøve seg i PL samt spilt bare noen minutter for Bremen, men får håpe han kan bidra på noen vis.

Tror mest på at han får prøve seg i ligacupen.

Link to comment
Share on other sites

Kan nok fort tenkes at han får sjansen i PL flere ganger i år hvis han holder seg skadefri vel og merke. Det er jo lov å ha 7 innbyttere i år, og det åpner jo for at det blir enklere å ta med en eller to talenter på benken som kan komme inn hvis resultatet går vår vei :)

Link to comment
Share on other sites

enig, dette er ikke mye å rope hurra for..... jeg synes dette høres mer ut som stallfyll enn styrking av 1. laget. en ny alberto Mendez?

 

nå må Wenger bruke noen av pengene sine til en forsterkning av 1. 11'eren..... en yaya toure som erstatter for Flamini er 1. pri, deretter en midtstopper som kan utfordre Gallas!

Link to comment
Share on other sites

Ble det aldri noe av de to franske spillerne vi skulle kjøpe (utenom Nasri). Clermont eller hva han nå het og han andre? Wenger må forstå at det går ikke an å bygge og bygge i evigheter uten å sette et godt tak på byggverket (for å bruke en av hans egne metaforer). Nå vil vi ha noen gode navn!!!

Link to comment
Share on other sites

Greit at Wenger henter talenter til klubben men hadde heller sett at han henter en klassespiller, en som er klar for førstelaget denne sesongen. Tviler på at han er ment som erstatteren til Flamini, når han er SÅ ukjent at nesten ingen her har hørt om han. Men har ikke sett han så vet ikke noe mer enn dere andre.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel kanskje greit å vente til sesongstart før vi begynner å kritisere handlingen til Wenger i sommer...? Transfervinduet åpnet vel først i dag, og EM er jo nettopp ferdig. Selv om Wenger henter Bischoff og flere andre unggutter så kan det jo fortsatt hende han henter noen litt mer erfarne. Fortsatt lenge igjen til sesongstart, vi får se hva som skjer. :)

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill å si at dette bare er et rykta! :) Alt denne spilleren kommer til å gjøre er å stå i veien for utviklingen til Denilson. Og jada, han er ung og alt slikt, men fakta er at Denilson er enda yngre. Hvorfor kan vi ikke helelr kjøpe en spiller emd litt erfaring? Og om Wenger absolutt må kjøpe unge spillere, hvorfor ikke helelr kjøpe Michael Johnson? Han er yngre og bedre.

 

Nei takk til Amaury Bischoff, han blir en flopp..

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill å si at dette bare er et rykta! :) Alt denne spilleren kommer til å gjøre er å stå i veien for utviklingen til Denilson. Og jada, han er ung og alt slikt, men fakta er at Denilson er enda yngre. Hvorfor kan vi ikke helelr kjøpe en spiller emd litt erfaring? Og om Wenger absolutt må kjøpe unge spillere, hvorfor ikke helelr kjøpe Michael Johnson? Han er yngre og bedre.

 

Nei takk til Amaury Bischoff, han blir en flopp..

Kjenner du godt til spilleren? Jeg har nemlig verken sett han spille eller hørt om han. Vil dette være en ren erstatter for Flamini? Synes det er en overdreven tillitt til Denilson på dette forumet. Mulig jeg bommer helt, men har store problemer med å se at han er noen fremtidig verdensstjerne. For all del en god spiller, men synes ikke han har noen ekstrem ferdigheter, altså brukbar på det meste. Ingen ting er bedre enn at jeg tar feil, men synes denne spilleren fra Werder høres spennende ut. Dette er jo en mer meritert spiller enn Wenger har hatt for vane å signe de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill å si at dette bare er et rykta! :) Alt denne spilleren kommer til å gjøre er å stå i veien for utviklingen til Denilson. Og jada, han er ung og alt slikt, men fakta er at Denilson er enda yngre. Hvorfor kan vi ikke helelr kjøpe en spiller emd litt erfaring? Og om Wenger absolutt må kjøpe unge spillere, hvorfor ikke helelr kjøpe Michael Johnson? Han er yngre og bedre.

 

Nei takk til Amaury Bischoff, han blir en flopp..

Kjenner du godt til spilleren? Jeg har nemlig verken sett han spille eller hørt om han. Vil dette være en ren erstatter for Flamini? Synes det er en overdreven tillitt til Denilson på dette forumet. Mulig jeg bommer helt, men har store problemer med å se at han er noen fremtidig verdensstjerne. For all del en god spiller, men synes ikke han har noen ekstrem ferdigheter, altså brukbar på det meste. Ingen ting er bedre enn at jeg tar feil, men synes denne spilleren fra Werder høres spennende ut. Dette er jo en mer meritert spiller enn Wenger har hatt for vane å signe de siste årene.

 

vet bare at han ikke har en eneste kamp for Werder Bremens a-lag, som 21 åring. Kan neppe ha noe bedre potensial enn Denilson. Blir litt for galt å gamble på en slik spiller.

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill å si at dette bare er et rykta! :( Alt denne spilleren kommer til å gjøre er å stå i veien for utviklingen til Denilson. Og jada, han er ung og alt slikt, men fakta er at Denilson er enda yngre. Hvorfor kan vi ikke helelr kjøpe en spiller emd litt erfaring? Og om Wenger absolutt må kjøpe unge spillere, hvorfor ikke helelr kjøpe Michael Johnson? Han er yngre og bedre.

 

Nei takk til Amaury Bischoff, han blir en flopp..

Kjenner du godt til spilleren? Jeg har nemlig verken sett han spille eller hørt om han. Vil dette være en ren erstatter for Flamini? Synes det er en overdreven tillitt til Denilson på dette forumet. Mulig jeg bommer helt, men har store problemer med å se at han er noen fremtidig verdensstjerne. For all del en god spiller, men synes ikke han har noen ekstrem ferdigheter, altså brukbar på det meste. Ingen ting er bedre enn at jeg tar feil, men synes denne spilleren fra Werder høres spennende ut. Dette er jo en mer meritert spiller enn Wenger har hatt for vane å signe de siste årene.

 

vet bare at han ikke har en eneste kamp for Werder Bremens a-lag, som 21 åring. Kan neppe ha noe bedre potensial enn Denilson. Blir litt for galt å gamble på en slik spiller.

At han ikke har noen kamper for Werder er helt klart ett tankekors. Er det en ny Mendez? Vi får tro Wenger og hans scouting team vet hva de gjør hvis han kommer, men som du sier virker ikke dette som en spiller som går rett inn på laget nei..

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill å si at dette bare er et rykta! :( Alt denne spilleren kommer til å gjøre er å stå i veien for utviklingen til Denilson. Og jada, han er ung og alt slikt, men fakta er at Denilson er enda yngre. Hvorfor kan vi ikke helelr kjøpe en spiller emd litt erfaring? Og om Wenger absolutt må kjøpe unge spillere, hvorfor ikke helelr kjøpe Michael Johnson? Han er yngre og bedre.

 

Nei takk til Amaury Bischoff, han blir en flopp..

Kjenner du godt til spilleren? Jeg har nemlig verken sett han spille eller hørt om han. Vil dette være en ren erstatter for Flamini? Synes det er en overdreven tillitt til Denilson på dette forumet. Mulig jeg bommer helt, men har store problemer med å se at han er noen fremtidig verdensstjerne. For all del en god spiller, men synes ikke han har noen ekstrem ferdigheter, altså brukbar på det meste. Ingen ting er bedre enn at jeg tar feil, men synes denne spilleren fra Werder høres spennende ut. Dette er jo en mer meritert spiller enn Wenger har hatt for vane å signe de siste årene.

 

vet bare at han ikke har en eneste kamp for Werder Bremens a-lag, som 21 åring. Kan neppe ha noe bedre potensial enn Denilson. Blir litt for galt å gamble på en slik spiller.

At han ikke har noen kamper for Werder er helt klart ett tankekors. Er det en ny Mendez? Vi får tro Wenger og hans scouting team vet hva de gjør hvis han kommer, men som du sier virker ikke dette som en spiller som går rett inn på laget nei..

 

Ser at mange er negative til en Bischoff overgang, og skal si at jeg er skeptisk! men jeg er overbevist om at Wenger og hans crew vet hva de holder på med :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...