Jump to content

Amaury Bischoff


bold marauder

Recommended Posts

Arsenal are in talks with German side Werder Bremen for their 21 year old defensive midfielder Amaury Bischoff.

 

The Gunners contacted Bremen six months ago to ask about the highly rated Frenchman, but have since moved for his services. A fee has been agreed, and Bischoff will travel to London tomorrow to undertake a medical examination before putting pen-to-paper.

 

Bischoff himself has had his say on the move, and is just waiting for the boss to return from the European Championships before completing the transfer.

 

“There are some details to finalize, and then we wait for Arsene Wenger to return from Switzerland.”

 

“I hope to sign within the next days”

 

Amaury has recently returned from a long term injury, and admits being frustrated with his injury, and feels now is the correct time to move on.

 

“Arsenal is a notch above Bremen. I have returned from a long period without playing, I think now is the time to change my surroundings”

 

Although he was born in France, he chose to represent the country of his mothers birth Portugal. He is an Under 21 international, and joined Werder from Stratsbourg in 2005.

 

Name: Amaury Bischoff

Age: 21

Height: 1.76

Weight: 65kg

 

Article By - J.Sanderson, Young Guns

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Kan bli interessant å se hvor god denne karen er da. Har aldri hørt om han jeg så vet liksom ikke helt hva man kan forvente av han. Noen som kjenner til han kanskje?

 

Ser ut til at han hadde Torres under brukbar kontroll ifjor hvertfall :D

http://cache.daylife.com/imageserve/0cFH1zl1Ej4Q1/340x.jpg

 

bare det at en defansiv midtbane ikke veier mer enn 65kg gjør meg kritisk,men trenger kanskje ikke bety all verden?

Link to comment
Share on other sites

Kan bli interessant å se hvor god denne karen er da. Har aldri hørt om han jeg så vet liksom ikke helt hva man kan forvente av han. Noen som kjenner til han kanskje?

 

Ser ut til at han hadde Torres under brukbar kontroll ifjor hvertfall :D

http://cache.daylife.com/imageserve/0cFH1zl1Ej4Q1/340x.jpg

 

bare det at en defansiv midtbane ikke veier mer enn 65kg gjør meg kritisk,men trenger kanskje ikke bety all verden?

 

Flamini stod oppført på 67 og Cesc på 69 kg. Ser ikke problemet i dette. Om en spiller er for lett så er det ikke værre enn at han må legge på seg noen få kilo.

Link to comment
Share on other sites

67 kg er egentli ganske lite ja i og med at eg, som er 14 år, veg meir. Trudde d va vanli å vege rund 60-70 kg på min alder eg.. rart at mannfolk over 20 veg rundt 60-70 og.. men d har ikkje så mykje å sei trur eg. Har faktisk aldri høyrt om denn Amaury fyren eg, men spennande ryktet det er det.

Link to comment
Share on other sites

Nå har spillerne i dag forholdsvis lav fettprosent, og selv om de er godt trent vil det ikke si at de trener styrke på samme måten som kroppsbyggere. Det går vel mer på overall styrke og vedlikehold?

 

Correct me if I'm wrong :D

Link to comment
Share on other sites

67 kg er egentli ganske lite ja i og med at eg, som er 14 år, veg meir. Trudde d va vanli å vege rund 60-70 kg på min alder eg.. rart at mannfolk over 20 veg rundt 60-70 og.. men d har ikkje så mykje å sei trur eg. Har faktisk aldri høyrt om denn Amaury fyren eg, men spennande ryktet det er det.

Vet ikke hva som er normalt men jeg fyller 14 i juli og jeg veier bare 54 kg.

Link to comment
Share on other sites

67 kg er egentli ganske lite ja i og med at eg, som er 14 år, veg meir. Trudde d va vanli å vege rund 60-70 kg på min alder eg.. rart at mannfolk over 20 veg rundt 60-70 og.. men d har ikkje så mykje å sei trur eg. Har faktisk aldri høyrt om denn Amaury fyren eg, men spennande ryktet det er det.

 

Nå har faktisk beinbygning veldig mye å si.. hvis man har en lett beinbygning så kan man veie lite selv om man faktisk ikke er spesielt tynn, se på Adebayor som et eksempel, han er over 1.90 men veier bare 74kg!

 

Hvis man skulle fulgt eksempelet med ideal vekt skulle Adebayor egentlig veid rundt 90kg, men hvis man har en lett beinbygning er det ikke alltid like lett, så derfor ser ikke på det som er problem at Cesc og Bischoff veier 65-70 kg :D

Link to comment
Share on other sites

67 kg er egentli ganske lite ja i og med at eg, som er 14 år, veg meir. Trudde d va vanli å vege rund 60-70 kg på min alder eg.. rart at mannfolk over 20 veg rundt 60-70 og.. men d har ikkje så mykje å sei trur eg. Har faktisk aldri høyrt om denn Amaury fyren eg, men spennande ryktet det er det.

Vet ikke hva som er normalt men jeg fyller 14 i juli og jeg veier bare 54 kg.

man kan ikke si noe sånt.

 

Det kommer for det første helt an på høyde, men også hvor tidlig du begynner å vokse deg stor til voksenlivet

Link to comment
Share on other sites

NEI NEI NEI NEI!

Han holder ikke Arsenal klasse .

 

Du som tydeligvis har sett ham spille kan gjerne avgi en liten rapport? :D

Såg han i Semien når han fekk spille i steden får frings .

Han har ikke tempo i kroppen , så vi kan like godt bruke gilberto.

Link to comment
Share on other sites

NEI NEI NEI NEI!

Han holder ikke Arsenal klasse .

 

Du som tydeligvis har sett ham spille kan gjerne avgi en liten rapport? :D

Såg han i Semien når han fekk spille i steden får frings .

Han har ikke tempo i kroppen , så vi kan like godt bruke gilberto.

 

Har liten tro på at en 21-åring på 65 kg har liten fart i kroppen. Kanskje ingen spurter, men jeg er ikke i tvil om at han er langt kvikkere enn Gilberto.

 

Og "i semien"? Semifinalen i hvilken turnering?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må si at jeg tviler noe på at Bischoff spilte i semifinalen i EM (eller VM for den del) istedenfor Frings. :D 1. Bischoff er ikke tysk. 2. Bischoff spiller ikke i årets EM.

 

Rosicky07 tenker selvsagt på Simon Rolfes, som gjorde en forferdelig første omgang i semifinalen mot Tyrkia. Han er (forhåpentligvis) IKKE aktuell som erstatter for Flamoney.

Link to comment
Share on other sites

Tror mer på Denilson eller Diaby enn en som ALDRI har startet en kamp for Werder.

 

Det er vel mye pga skader at han ikke har nådd så langt i Werder, etter hva jeg leste tidligere i kveld. (ikke at vi trenger flere skadeutsatte spillere.

 

Young Guns slår til med et Fan Interview for å skaffe seg litt mer info om hvem denne karen er;

 

Could you start by telling us in basic terms about Amaury Bischoff?

 

“Amaury is a very quick midfielder, he has a great vision on the pitch and a really good passing ability. I see him more as a offensive midfielder rather than a defensive one because he can also play wide on the wings. Another special quality is that he is a great tackler. Overall a really good talent, but he needs to improve a lot to play a major role at Arsenal.”

 

What special quality’s will be bring to the team?

 

“His vision to find a teammate on the pitch is his best quality. He can bring to the team energy and pace, as well as a superb long range shooting ability.”

 

What do you think about him coming to Arsenal?

 

“It is a unbelievable step for the young man to make when he finalises his transfer to the Emirates. At Bremen he only played for the Reserves but he had his first team debut as he was a substitute against Celta Vigo, and he played the final 16 minutes. He is definitely a special talent which Wenger can develop in to a marvelous star.”

 

Could you tell us a little about his personality? and how much do you think he is worth?

 

“About his personality i cannot say so much. I see him playing against Hertha Berlin Reserves in Berlin and he showed he is a leader of the team, and motivates his teammates. I think at the moment he is worth a Carling Cup chance or maybe a place on the bench in the Premiership. He is so talented that he will be not play on Reserves level [for Arsenal].”

 

Which players would you compare his playing style to?

 

“He is a real mixture of players. Similar to Aaron Ramsey and Jeremy Toulalan, with a bit of Samir Nasri.”

 

http://youngguns.wordpress.com/2008/06/29/...maury-bischoff/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...