Jump to content

Miguel Veloso


Arsenal-jay

Recommended Posts

9.23 Sporting Lisbon have stated Miguel Veloso's proposed move to Bolton fell through due to a disagreement over payment methods

 

Hvis vi ikke er med i kampen her skjønner jeg intet. Siden dette er en typisk Wenger mann. Kan sammenliknes med kjøpet av Nasri. Ung, har bevist litt mer enn mange andre, og veldig lovende.

 

til bolton???? har hvert linket til alle toppklubber i hele europa i over et år og så til bolton liksom

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

9.23 Sporting Lisbon have stated Miguel Veloso's proposed move to Bolton fell through due to a disagreement over payment methods

 

Hvis vi ikke er med i kampen her skjønner jeg intet. Siden dette er en typisk Wenger mann. Kan sammenliknes med kjøpet av Nasri. Ung, har bevist litt mer enn mange andre, og veldig lovende.

 

til bolton???? har hvert linket til alle toppklubber i hele europa i over et år og så til bolton liksom

 

Ja akkurat det jeg bet meg merke i også.. og hvis det bare er overgangssummen og måten denne betales som gjør at han ikke går dit.. vel.. hvorfor er ikke vi med i den kampen? ...

Link to comment
Share on other sites

1918: Miguel Veloso's agent Paulo Barbosa reveals that Newcastle also made an offer for the midfielder, but Sporting rejected that as well as two bids from Bolton. They must really like him. "This is what a footballer's life is like," mused Barbosa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...