Jump to content

Miguel Veloso


Arsenal-jay

Recommended Posts

Håper virkelig at Veloso kommer,ung og fremadstormende spiller. Litt utypisk og tøff i spillestilen..Tror han hadde passet utmerket med Fabregas.

 

Jeg håper på Veloso,men tror desverre at det blir Inler..For det første er Inler et typisk Wengerkjøp, og for det andre kommer han til å være betydelig billigere. Ikke at han er et dårlig valg, men Veloso er bedre etter min mening.

 

Splash the cash Wenger ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Håper virkelig at Veloso kommer,ung og fremadstormende spiller. Litt utypisk og tøff i spillestilen..Tror han hadde passet utmerket med Fabregas.

 

Jeg håper på Veloso,men tror desverre at det blir Inler..For det første er Inler et typisk Wengerkjøp, og for det andre kommer han til å være betydelig billigere. Ikke at han er et dårlig valg, men Veloso er bedre etter min mening.

 

Splash the cash Wenger ;)

Det skal visstnok ha blitt sagt på Arsenal TV i går at Wenger ikke kom til å signere Inler. Leste det på Goonerforum.com.

Xabi Alonso skal visstnok også ha bedt om at Liverpool skal senke prislappen hans, så han kan bli solgt til Arsenal eller Milan.Benitez bekrefter også at Arsenal har forhandla med Liverpool angående Alonso.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3989850,00.html

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig at Veloso kommer,ung og fremadstormende spiller. Litt utypisk og tøff i spillestilen..Tror han hadde passet utmerket med Fabregas.

 

Jeg håper på Veloso,men tror desverre at det blir Inler..For det første er Inler et typisk Wengerkjøp, og for det andre kommer han til å være betydelig billigere. Ikke at han er et dårlig valg, men Veloso er bedre etter min mening.

 

Splash the cash Wenger ;)

Det skal visstnok ha blitt sagt på Arsenal TV i går at Wenger ikke kom til å signere Inler. Leste det på Goonerforum.com.

Xabi Alonso skal visstnok også ha bedt om at Liverpool skal senke prislappen hans, så han kan bli solgt til Arsneal eller Milan.Benitez bekrefter også at Arsenal har forhandla med Liverpool angående Alonso.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3989850,00.html

 

har ingenting i mot at Alonso kommer heller, da blir det garantert et bra samarbeid på midten med Fabregas..Er mer skeptisk til om han er den defensive spilleren jeg mener vi trenger..Men for all del, Alonso du er hjertelig velkommen du også..Skuddglad kvalitetsspiller..

Link to comment
Share on other sites

Alonso vil få mye mer ut av sine kvaliteter hos oss enn i andre klubber. Han vil vokse og få ut hele sitt potensial. Vil bli en bra tilvekst, men usikker på om og når han kunne vært brukt i champions league.

 

edit. Ser at innlegget står i helt feil tråd, men, men.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser i ryktebørsen til nettavisen og bbc i dag at Tottenham skal være interiserte i Veloso..Henter Tottenham Veloso klikker jeg. Det vil med andre ord si at han også kunne ha kommet til oss,som også er mer sannsynlig i og med at vi er mange hakk bedre enn hva Tottenham er og kommer til og bli..Det kommer evt til å være en kjempesmell for Arsenal om Veloso drar til Tottenham..

Anser Veloso som den ultimate spilleren vi har vært linket til med tanke på DM-posisjonen..

Så kom igjen Wenger: SPLASH THE CASH!!! ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Ser i ryktebørsen til nettavisen og bbc i dag at Tottenham skal være interiserte i Veloso..Henter Tottenham Veloso klikker jeg. Det vil med andre ord si at han også kunne ha kommet til oss,som også er mer sannsynlig i og med at vi er mange hakk bedre enn hva Tottenham er og kommer til og bli..Det kommer evt til å være en kjempesmell for Arsenal om Veloso drar til Tottenham..

Anser Veloso som den ultimate spilleren vi har vært linket til med tanke på DM-posisjonen..

Så kom igjen Wenger: SPLASH THE CASH!!! ;) :P

 

Veloso hadde vært veldig "deilig" å hatt i klubben for å si det sånn, men en ting jeg lurer på er hvis Spurs hadde hentet Veloso, hvor får de alle pengene sine fra? De har vel tross alt bare solgt spillere for lommerusk, men fortsatt slenger de rundt seg med mange mange millioner på overprisete spillere og virker som om de aldri går tomme?

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 30 2008, 01:29 PM) 140063[/snapback]

Ser i ryktebørsen til nettavisen og bbc i dag at Tottenham skal være interiserte i Veloso..Henter Tottenham Veloso klikker jeg. Det vil med andre ord si at han også kunne ha kommet til oss,som også er mer sannsynlig i og med at vi er mange hakk bedre enn hva Tottenham er og kommer til og bli..Det kommer evt til å være en kjempesmell for Arsenal om Veloso drar til Tottenham..

Anser Veloso som den ultimate spilleren vi har vært linket til med tanke på DM-posisjonen..

Så kom igjen Wenger: SPLASH THE CASH!!! ;) :P

 

Veloso hadde vært veldig "deilig" å hatt i klubben for å si det sånn, men en ting jeg lurer på er hvis Spurs hadde hentet Veloso, hvor får de alle pengene sine fra? De har vel tross alt bare solgt spillere for lommerusk, men fortsatt slenger de rundt seg med mange mange millioner på overprisete spillere og virker som om de aldri går tomme?

 

Det har jeg også lurt, og har kommet til den konkllusjonen at Tottenham er en klubb med enorm gjeld.Som for øverig er blitt en trend blant de største klubbene i Europa..Nå hjalp sikkert salget av Keane litt på og da..

Link to comment
Share on other sites

Men salget av keane dekker ikke halvparten av hva de har brukt engang. De bruker uhorvelig mye penger.

 

Er det en ny Leeds i gjære?

Skal vel kanskje ikke se bort ifra at Berbatov forsvinner ut døra han også, før vinduet stenger.

Link to comment
Share on other sites

Men salget av keane dekker ikke halvparten av hva de har brukt engang. De bruker uhorvelig mye penger.

 

Er det en ny Leeds i gjære?

Skal vel kanskje ikke se bort ifra at Berbatov forsvinner ut døra han også, før vinduet stenger.

 

Men pengane av det salget skal no vel gå til å dekke innkjøpet av ein russar, viss alt gjeng etter planen.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal

 

On transfer deadline day [1st September 2008] Veloso was very close to completing a transfer to English club Arsenal FC from Sporting Lisbon. It is believed that the two clubs agreed a fee of £13.5 million and all that was left was for Veloso to agree personal terms with Arsenal Football Club, however no personal terma could be agreed in time and the proposed transfer fe;; though. It is fully expected however for negotiations between the two clubs to resume once the transfer window re-opens in January.

 

Står på wikipedia. Har lest flere steder at Wenger prøvde seg på Veloso, men har ikke funnet noen kilder som kan støtte disse ryktene.

 

Det ville dog vært interessant hvis Veloso faktisk ble hentet i januar vinduet :(

Link to comment
Share on other sites

Veloso var den jeg absolutt helst ville ha i dette overgangsvinduet (etter som Yaya så ut til å være håpløst), og hadde så stor tro at jeg spekulerte i hvilket nummer han skulle få og hvilket jeg da skulle sette på den nye trøya, for der skulle det selvsagt stå Veloso!

 

Utrolig kjedig å se at dette ikke løste seg, så kan man jo undre om hvorfor! Veloso er uansett hjertlig velkommen i Januar, selv om jeg helst hadde sett at han hadde vært rød nå!

Link to comment
Share on other sites

Som sagt over så er dette tatt fra wikipedia.. Om man skal velge å tro det eller ikke får være ens egen sak, men dog...

 

Hvis det sto på personlige betingelser, så tviler jeg på at det i det hele tatt er noe problem. I de tilfeller man ikke rekker det, så blir det som regen en utlånsavtale med kjøp i kontrakten. Som vi f.eks. hadde på Baptista, og RM på Reyes. Så det er ikke noe unskyldning i så måte.

Link to comment
Share on other sites

enig. blir for dumt å gi en spiller noen få timer på å bestemme seg om han vil bytte klubb.

 

nå sa Veloso i dag at det ikke var kommet noen bud og at han ikke hadde snakket med noen , så velger å stole på det.

 

han var i tillegg glad for å bli værende i Lisboa og at dette hadde han vært bestemt på siden han signet ny kontrakt til 2013 i sommer. den dealen var nok trolig død allerede da.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4338969,00.html

 

Han klarte altså ikke å komme til enighet med noen klubber, også Arsenal.

Ifølge uttalelsene hans så ønsker han å være værende i Sporting, noe som jeg må si er utrolig synd med tanke på at han burde gå til en større liga og spille på et topplag..

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 15 2008, 08:43 PM) 144024[/snapback]

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4338969,00.html

 

Han klarte altså ikke å komme til enighet med noen klubber, også Arsenal.

Ifølge uttalelsene hans så ønsker han å være værende i Sporting, noe som jeg må si er utrolig synd med tanke på at han burde gå til en større liga og spille på et topplag..

Sporting er jo et topplag de også.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 15 2008, 08:43 PM) 144024[/snapback]

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4338969,00.html

 

Han klarte altså ikke å komme til enighet med noen klubber, også Arsenal.

Ifølge uttalelsene hans så ønsker han å være værende i Sporting, noe som jeg må si er utrolig synd med tanke på at han burde gå til en større liga og spille på et topplag..

 

Sporting er jo et topplag de også.

 

I Portugal, men ikke i Europa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hehe, jeg kan love deg at Sporting Lisboa ikke slipper Miguel Veloso for under £13 millioner pund. Det ville vært galskap, rett og slett. Men at han er en spiller jeg har min fulle respekt for, det er det ingen tvil om. Prisen derimot.

Link to comment
Share on other sites

Prisen kan fort sette en stopper for en overgang som denne. Det er synd siden pengene er der. Wenger har sjelden brukt store summer på spillere. Hvis jeg husker rett så betalte han rundt £12 millioner pund for Wiltord og det er fortsatt overgangsrekord tror jeg.

 

Klassespillere koster og de må Wenger forstå. Vanskelig å hente spillere som kan gå rett inn på Arsenal for under £12 millioner pund. Men viss Wenger er sikker på Veloso så skal man ikke se bort i fra at han havner i Arsenal. Det vil framtiden vise og da mener jeg januar.

 

Løp og kjøp Wenger :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

9.23 Sporting Lisbon have stated Miguel Veloso's proposed move to Bolton fell through due to a disagreement over payment methods

 

Hvis vi ikke er med i kampen her skjønner jeg intet. Siden dette er en typisk Wenger mann. Kan sammenliknes med kjøpet av Nasri. Ung, har bevist litt mer enn mange andre, og veldig lovende.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...