Jump to content

Miguel Veloso


Arsenal-jay

Recommended Posts

Det må bli Veluso eller Senna som erstatter Flamini, det er i hvertfall dem jeg vil ha :D

 

Har du allerede glemt G. Barry? Husk at Wenger tidlig sa at han ville kjøpe spillere med erfaring. Både britisk og en utlending.

 

Mine tanker går ifht hvilken britisk spiller han ønsker å hente. Ramsey er ingen erfaren spiller...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

nå skal det sies att united har forkjøpsrett på spillere i sporting lisboa.

det var derfor de fikk både ronaldo og nani uten motstand!

uten motstand? Nani kosta 215 mill!

 

Kanskje det var derfor de var uten motstand?

Link to comment
Share on other sites

Tipper det blir denilson,og at han blomstrer for fult denne sesongen og gjør den sentrale midtbanen til arsenal til den beste noen sinne!

Nekter og tru at vi kjøper Veluso,han blir rett å slett for dyr :D

 

Har også følelse på at det blir Denilson.. Jeg vet ikke helt om det er positivt eller negativt. Føler han fortsatt ikke er klar for første 11eren til Arsenal, ikke med en gang.. Men etter en stund så kan han helt sikkert klare det tror jeg, men da kan det hende vi er langt bak topplagene i serien, og da taper vi seriegullet fordi vi ikke har en midtbane som fungerer fra serierunde 1! syns vi bør gå for Veloso eller Senna, de vil gå rett inn i første 11eren, og så kan Denilson få utvikle seg bedre, og evt. gi konkurranse til enten Senna eller Veloso (hvis en av dem kommer) om midtbane plassen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Yaya Toure hadde vært herlig! Eller Jean Makoun II også, imponert veldig i Ligue 1! Håper Wenger kjøper flere stjerner som rett og slett går rett inn på laget, for en gang skyld. Ikke ofte det skjer, men Nasri kan bli spennende.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.guardian-series.co.uk/sport/loc...__claims_agent/

 

Vet ikke hvor seriøs siden er, men hvis det de skriver er sant er det jo bare å legge inn bud. Hvis vi får inn Veloso vil jeg være fornøyd med årets vindu selv om vi ikke får en midtstopper til eller en kantspiller :P

Håper på denne overgangen.

Det står også at Manu skal vere interisert. Går han til Manu Begynner eg å grine :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.guardian-series.co.uk/sport/loc...__claims_agent/

 

Vet ikke hvor seriøs siden er, men hvis det de skriver er sant er det jo bare å legge inn bud. Hvis vi får inn Veloso vil jeg være fornøyd med årets vindu selv om vi ikke får en midtstopper til eller en kantspiller ;)

Er han virkelig SÅ god? har aldri sett ham spille.

Link to comment
Share on other sites

http://www.guardian-series.co.uk/sport/loc...__claims_agent/

 

Vet ikke hvor seriøs siden er, men hvis det de skriver er sant er det jo bare å legge inn bud. Hvis vi får inn Veloso vil jeg være fornøyd med årets vindu selv om vi ikke får en midtstopper til eller en kantspiller ;)

Er han virkelig SÅ god? har aldri sett ham spille.

har ikk sett veldig mye til han jeg heller, men det jeg har sett er veldig bra. Fint ro i spillet sitt og bra både offensivt og defensivt i tillegg til at han ennå er ung ;)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Step Up Veloso Interest

Arsenal are reportedly lining up a bid for Sporting defensive midfielder Miguel Veloso.

»Comments (5) Print This Story Send To A Friend Contact Us galleria zoom Veloso has been a target for the Gunners for most of the summer as coach Arsène Wenger has been looking for a new midfield solution following the departures of Gilberto Silva and Mathieu Flamini.

 

It is believed that Wenger dispatched scouts to watch Veloso in action on multiple occasions during the last season, having received good notes of the quality of the 22-year-old, who represented Portugal at Euro 2008.

 

Veloso had a €30 million release clause attached to his contract until the 15th June, but Arsenal never confirmed their interest and the midfielder's move to North London failed to materialise.

 

Reports coming from Portugal suggest that Arsenal have already enquired Veloso to know his availability and what would be required to bring him to Emirates Stadium.

 

Sporting are allegedly willing to do business for Veloso for the right figure after learning of his interest in a new challenge. Arsenal have already begun talks over a transfer and an agreement could be reached in the next few days.

 

tror veloso kommer til og bli en bedre spiller enn både barry og alonso, men om han blir en bedre spiller i sinn første PL sesong det er jeg ikke sikker på..

uansett hadde jeg blitt meget fornøyd hadde han kommet :blink:

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet noe om spillerens kvaliteter ?

Sterke / Svake sider...

 

Spør da jeg ikke har sett noe til spilleren selv :blink:

 

sett han spille 4-5 ganger og det er en stund siden, men la merke til han med en gang, og han er uten tvil en meget god spiller

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Step Up Veloso Interest

Arsenal are reportedly lining up a bid for Sporting defensive midfielder Miguel Veloso.

»Comments (5) Print This Story Send To A Friend Contact Us galleria zoom Veloso has been a target for the Gunners for most of the summer as coach Arsène Wenger has been looking for a new midfield solution following the departures of Gilberto Silva and Mathieu Flamini.

 

It is believed that Wenger dispatched scouts to watch Veloso in action on multiple occasions during the last season, having received good notes of the quality of the 22-year-old, who represented Portugal at Euro 2008.

 

Veloso had a €30 million release clause attached to his contract until the 15th June, but Arsenal never confirmed their interest and the midfielder's move to North London failed to materialise.

 

Reports coming from Portugal suggest that Arsenal have already enquired Veloso to know his availability and what would be required to bring him to Emirates Stadium.

 

Sporting are allegedly willing to do business for Veloso for the right figure after learning of his interest in a new challenge. Arsenal have already begun talks over a transfer and an agreement could be reached in the next few days.

 

tror veloso kommer til og bli en bedre spiller enn både barry og alonso, men om han blir en bedre spiller i sinn første PL sesong det er jeg ikke sikker på..

uansett hadde jeg blitt meget fornøyd hadde han kommet B)

Link :blink: ?

Link to comment
Share on other sites

Nå som flere av de store spillerene (Alonso, Barry, Yaya osv) har blitt cup tied, så åpner vel mulighetene litt mer for denne karen. Noen som kan fortelle litt om ham?Hvordan er spillestilen hans? hvem kan han sammenlignes med? spiller han som Flamini eller Vieira? Har han noe rutine (han er jo bare 22)

Personlig har jeg bare sett et par skryte videoer og jeg synes han virker som en primadona spiller som er veldig opptatt av sveisen sin, men han er dog flink til å skyte frispark.:P

Jeg tror det blir Veloso, de la Red eller Inler som kommer til uka, vet ikke selv hvem jeg håper på.

Link to comment
Share on other sites

Nå som flere av de store spillerene (Alonso, Barry, Yaya osv) har blitt cup tied, så åpner vel mulighetene litt mer for denne karen.

 

Eg trur ikkje Wenger ser mykje på kven som er tilgjengeleg for CL. Panikk-kjøp har aldri vore hans varemerke. Han og klubben tenkjer langsiktig, og går for det dei meiner er den beste spelaren uansett.

 

Dei fleste av oss supportarar er mest opptekne av kortsiktig suksess, men eg tykkjer det er veldig ok at ein også jobbar ut frå eit meir langsiktig perspektiv. Ikkje alle klubbar er like gode på det, og det vil straffe seg i lengda. Det har Leeds allereie smerteleg erfart, og om ikkje lenge kan det fort gå same vegen med Tottenham; til helvete på fyrste klasse.

Link to comment
Share on other sites

Nå som flere av de store spillerene (Alonso, Barry, Yaya osv) har blitt cup tied, så åpner vel mulighetene litt mer for denne karen.

 

Eg trur ikkje Wenger ser mykje på kven som er tilgjengeleg for CL. Panikk-kjøp har aldri vore hans varemerke. Han og klubben tenkjer langsiktig, og går for det dei meiner er den beste spelaren uansett.

 

Dei fleste av oss supportarar er mest opptekne av kortsiktig suksess, men eg tykkjer det er veldig ok at ein også jobbar ut frå eit meir langsiktig perspektiv. Ikkje alle klubbar er like gode på det, og det vil straffe seg i lengda. Det har Leeds allereie smerteleg erfart, og om ikkje lenge kan det fort gå same vegen med Tottenham; til helvete på fyrste klasse.

Støttes!

 

Forresten så er suksess i Premier League viktigere for meg enn hva suksess i Champions League er.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...