Jump to content

2008.08.02 Juventus H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Det blir en kongedag :) Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med :D Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc..

hadde ikke jeg giddet!

Link to comment
Share on other sites

Det blir en kongedag :P Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med :P Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc..

Vet ikke om det var meg du spurte men jeg skal til London for å se Arsenal spille ikke møte noen Chelsea-spillere. ;) Jeg er en ekte Arsenal suporter (sier ikke at du ikke er det!) så vis jeg skal se Chelsea-spillere skal det være i en kamp mot Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

For en gjeng..Lær dere en ting,bruk krefter på å elske dine egne enn å hate andre..Regner med en gutt på 13 år kunne tenke seg å møte Essien,Drogba,Ballack etc selv om han er Gooner,var derfor jeg spurte..Jeg skal forresten se alle Emirates-Cup kampene slik som dere..Skal forresten på omvisning på Wembley,er vel sikkert noe galt i det å for dere. . . .

Link to comment
Share on other sites

For en gjeng..Lær dere en ting,bruk krefter på å elske dine egne enn å hate andre..Regner med en gutt på 13 år kunne tenke seg å møte Essien,Drogba,Ballack etc selv om han er Gooner,var derfor jeg spurte..Jeg skal forresten se alle Emirates-Cup kampene slik som dere..Skal forresten på omvisning på Wembley,er vel sikkert noe galt i det å for dere. . . .

Blir litt flaut å skrive dette etter det innlegget lenger over men vil kanskje bli med allikevel, må bare snakke med brødrene mine. Glemte å fortelle om de men jeg reiser med to voksne brødre. Men jeg reiser på ferie til Rhodos i morgen i 2 uker , så du hører ikke fra meg på en stund men send meg en melding. (Gidder ikke å diskutere det her på forumet.) Detre blir mitt siste innlegg før ferien så vi snakkes kanskje da. :) ;)

 

Edit

Jeg skal også på alle kampene. Blir det galt å gå med Arsenal drakt vis jeg blir med??

Link to comment
Share on other sites

Blir enda mer flaut å skrive dette her men jeg kommer med en endelig avgjørelse nå så jeg sier nei. :)

Vet ikke helt om du var seriøs (selv om du virker seriøs da) så etter Emirates-Cupen kan du poste bilder av deg og Chelsea spillerene så jeg kan se hva jeg gikk "glipp av" :P .

Og når jeg tenker meg om skrev jeg her på denne Topicen for 3-4 timer siden at det ble mitt siste ennlegg før ferien og etter det blir dette mitt 3 innlegg. ;) Men dette ble mitt siste på 2 uker. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal en tur over :P

 

 

Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^,

 

 

Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen?

 

 

Gleder meg mest til å få se Vela i action :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg skal en tur over ;D

 

 

Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^,

 

 

Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen?

 

 

Gleder meg mest til å få se Vela i action ;)

Får håpe på et Vela mål da :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal en tur over ;)

 

 

Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^,

 

 

Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen?

 

 

Gleder meg mest til å få se Vela i action ;)

Tar ikke eg helt feil så er det den 1 ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal en tur over ;)

 

 

Gleder meg til å gå på min første kamp på Emirates ^^,

 

 

Blir ikke den nye bortedrakten og keeperdrakten lagt ut for salg den dagen?

 

 

Gleder meg mest til å få se Vela i action ;)

Tar ikke eg helt feil så er det den 1 ?

 

Ok B)

Link to comment
Share on other sites

mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke bær av hvordan man skal bestille biletter til juventus kampen :/

... noen som kan forklare med deg litt mer nøyaktig... skal på ferie til sør-london, men drar en tur med pappa til london for å se juventus kampen hvis jeg da greier å ordne biletter...

 

 

på forhånd takk :(

Link to comment
Share on other sites

Det blir en kongedag :) Jeg skal muligens å møte noen Chelsea-spillere den helga om de er i London..Kansje du har hatt lyst å være med :) Har en kompis som er bestekamerat med Makelele så tenkte å stikke å se på treninga der etc..

Steike fett, er du seriøs? Vet du hvordan han kjenner Makelele?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Javel da, så blir vår førstelagsoppstilling følgende mot Juventus:

 

Almunia

Sagna - Senderos - Gallas - Clichy

Eboue - Fabregas - Denilson - Nasri

Van Persie - Adebayor

 

Jeg tror Wenger går for Denilson som makker til Fabregas. I andre omgang får vi kanskje se Diaby / Ramsey som midtbaneduo. Blir spennende å se!

Link to comment
Share on other sites

Javel da, så blir vår førstelagsoppstilling følgende mot Juventus:

 

Almunia

Sagna - Senderos - Gallas - Clichy

Eboue - Fabregas - Denilson - Nasri

Van Persie - Adebayor

 

Jeg tror Wenger går for Denilson som makker til Fabregas. I andre omgang får vi kanskje se Diaby / Ramsey som midtbaneduo. Blir spennende å se!

 

Bytt ut Eboue med Walcott så har du laget :P har en følelse av at Denilson blir den som får spille ved siden av Fabregas selv, virker som han passer mye bedre i den rollen enn Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...