Jump to content

Det norske landslaget uten flagget på brystet


sundvor

Recommended Posts

Den likte jeg svært godt! Vi er vikingene fra nord, og nå får vi en logo som assosierer oss med dette også. Synd stilen ikke ble tatt helt ut og at NFF logoen var fjernet eller i det minste plassert et annet sted, for det ødela det gamle preget logoen har. Men uansett var den svært pen. Nå har vi også et skikkelig crest, sånn som alle klubblag og andre landslag som Spania, England og mange, mange flere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte dette tiltaket. Vi følger de proffe landslaga med å forbinde logoen mer rundt forbundet enn med nasjonalflagget, og bare det lover bra. Skal dette løfte det norske landslaget opp blandt de allerm aller beste igjen?

 

Forresten var designet fint. :)

Link to comment
Share on other sites

For noe fjasete greier. Direkte kvalmende. Landslag er landslag. Vi kjemper for Norge. Ikke for NFF. Det spiller fint liten rolle om den logoen er fin eller ikke for meg.

 

Hva blir det neste? Skal Stabæk bytte ut sin egen logo med tippeligaens logo? Muligens en dårlig sammenligning, men det går jo på det samme. Nei, jeg har ikke ord for hvor tåpelig dette var. L-a-t-t-e-r-l-i-g!

Link to comment
Share on other sites

For noe fjasete greier. Direkte kvalmende. Landslag er landslag. Vi kjemper for Norge. Ikke for NFF. Det spiller fint liten rolle om den logoen er fin eller ikke for meg.

 

Hva blir det neste? Skal Stabæk bytte ut sin egen logo med tippeligaens logo? Muligens en dårlig sammenligning, men det går jo på det samme. Nei, jeg har ikke ord for hvor tåpelig dette var. L-a-t-t-e-r-l-i-g!

 

 

enig!! :)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke bytte ut Hareide istedet?

 

Jeg tror ikke det at å skifte flagget med ett nytt emblem vil få får mye innvirkning. Og slik som gutta har framstått i år, fortjener de ikke å spille med flagget på brystet engang. Men slenger meg likevel på bølgen til de som sier at dette er latterlig!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke bytte ut Hareide istedet?

 

Jeg tror ikke det at å skifte flagget med ett nytt emblem vil få får mye innvirkning. Og slik som gutta har framstått i år, fortjener de ikke å spille med flagget på brystet engang. Men slenger meg likevel på bølgen til de som sier at dette er latterlig!

 

Enig. Ser latterlig ut med NFF midt i logoen også..

Link to comment
Share on other sites

Kul logo, men den kan aldri ersatte flagget til vårt kjære fedreland! Eier de ikke nasjonalfølelse i NFF? Jeg gremmes. Dersom jeg hadde vært stjerne landslaget, hadde jeg nektet å spille uten flagget på drakta!

Link to comment
Share on other sites

en norsk landslagsdrakt skal ha norsk flagg på brystet ! sånn er det bare!

 

Det er helt klart iallefall! Landslagsgutta spiller for Norge, ikke Norges fotball forbund, nei la oss heller få flagget tilbake der det hører hjemme!

 

(Logoen var grei nok den, men hører ikke hjemme på ei norsk landslags drakt!)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...