Jump to content

Roque Santa Cruz


Lars Henry

Recommended Posts

Det er vel ingen tvil om at RSC har hatt en langt bedre sesong og klarer seg bedre i pl enn det obafete martins gjør.

 

Martins hadde 33 kamper, 10 mål og 1 assist forrige sesong, mens RSC hadde 42 kamper, 23 mål og 7 assist.

 

Martins burde ikke være ett alternativ for oss i det hele tatt. Hvertfall ikke nevnes i samme sjiktet som Arshavin, RSC, Villa, Podolski, etoo osv. som er ryktet om.

 

Dessuten er det veldig fint hvis man kan argumentere litt for hva man sier, og ikke bare skrive en "statement" og la det være med det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg merker jeg blir litt flau, når jeg leser at dere mener RSC ikke er en god hode- og duellspiller. Det er nettopp det han er. En av de beste i ligaen faktisk. En stor del av målene hans var nettopp på hodet og/eller som følge av dueller. Han er en sterk spiss som putter mye. Det jeg derimot stiller meg mer tvilsomt til, er samspillet hans meg resten av laget og hvor god han er i bakrom. Er han noe god til dette? Ade var til tider rusten med samspillet, men han løp mye og er meget god til å komme til sjanser. Dersom Ade forsvinner, må vi ersatte han med en lignende type. Martins er meget god og ville passet fint inn, men det er ikke typen hans vi trenger mest. Vi har allerde Walcott som vi kan sette på topp. Wenger knows :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler ikke Roque Santa Cruz er den spilleren Arsenal trenger dersom Adebayor blir borte.. Er enig med dere at han kunne vært en bra back up, men tviler på at han er interessert i det. Jeg ser for meg heller at en spiller som Villa kommer inn. Han er mye bedre til å true bakrom, og jeg vil tro at Fabregaas og Villa kan videreutvikle det geniale samspillet dere i mellom i Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Der var vel litt dumt av meg å sammenligne med Martins. Men RSC er ingen dårlig spiller men han er ikke av samme klasse som en spiss i Arsenal skal være. Visst dere mener han er den rette målscorer så er faktisk Klaas-Jan Huntelaar fra Ajax en bedre spiss. Pluss er han 2-3 år yngre.

 

 

Men så tenkte jeg på en spiller som kanskje kunne blitt god om han fikk en par år i trøyen. Det var faktisk Jerome fra Birmingham. :P

Link to comment
Share on other sites

Der var vel litt dumt av meg å sammenligne med Martins. Men RSC er ingen dårlig spiller men han er ikke av samme klasse som en spiss i Arsenal skal være. Visst dere mener han er den rette målscorer så er faktisk Klaas-Jan Huntelaar fra Ajax en bedre spiss. Pluss er han 2-3 år yngre.

 

 

Men så tenkte jeg på en spiller som kanskje kunne blitt god om han fikk en par år i trøyen. Det var faktisk Jerome fra Birmingham. :P

 

tror også klaas-jan huntelaar kunne blitt en hit i arsenal-trøya, men tviler på at han kommer.. hvem er denne jerome, har hørt om han, mn vet ikke stort om han.. noen som kan fortelle litt :D

Link to comment
Share on other sites

Jerome er en teknisk god spiller med et godt skudd. Han har også er godt overblikk. Han er ikke for gammel heller 22 år gammel tror jeg.

 

Kjenner ikke altfor mye til svakhetene hannes men han scorer litt for lite mål for Birmingham.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...