Jump to content

Jean II Makoun


bold marauder

Recommended Posts

flere linker nå Lilles Jean Makoun til Arsenal som en erstatter for Flamini.

 

stats fra eurosport:

Lille Midfielder

Height: 1.72m. Weight: 65.00kg.

Nationality: Cameroon

Born: 29/05/1983 in Yaoundé

Year : 2008

Games : 25

Starting Line-up : 24

Substitutions : 1

Goals : 2

Penalties : 0

Yellow Cards : 3

Red Cards : 0

Minutes Played : 2154

Link to comment
Share on other sites

Dette ville nok vore eit meir typisk Arsene-kjøp.. Men trur kanskje eg heller ville hatt Yaya Toure..

.. som igjen ville vært typisk for fire-fem år sia, men ikke nå. :(

 

Nei, la oss heller kjøpe Ben-Arfa og Richards!!

ser ikke noe motsetning mellom å kjøpe Makoun som er defensiv midtbanespiller og Ben Arfa som er ving/offensiv midtbanespiller og Richards som kan spille midtstopper/høyreback/defensiv midtbanespiller. handles alle tre så er det supert, men tror det med Richards er noe ønsketenkning som flere her inne har hauset hverandre opp med. Richards signet jo fem-årskontrakt med City i vinter. uansett det er Wemger som avgjør til syvende og sist og dette er bare et rykte.. :)

Link to comment
Share on other sites

vil heller ha en mer hodesterk midtbanespiller

 

ser jo ut til at han med sine beskjedne 172 cm ikke er så veldig god på hodet

 

men på en annen side så var ikke flamini så høy heller

 

jeg sier alt i alt uannsett Ja til denne spilleren, men bare hvis det ikke går utover penger til å kjøpe ben arfa :(

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 12 2008, 04:24 PM) 129604[/snapback]

Nei, la oss heller kjøpe Ben-Arfa og Richards!!

 

Hvorfor ikke Makoun, Ben Arfa og Richards? Vi trenger en midtbane motor der ute! :(

 

Helt enig, vi må ha en som kan vinne ballen på midten. Og rive i stykker spillet/spillerne til motstanderne. Om denne personen er Jean Makoun, Diaby, Gilberto, eller noen andre vett jeg ikke. Men må vertfall få tak i en ny ballvinner nå som Flamini er vekke.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 12 2008, 04:24 PM) 129604[/snapback]

Nei, la oss heller kjøpe Ben-Arfa og Richards!!

 

Hvorfor ikke Makoun, Ben Arfa og Richards? Vi trenger en midtbane motor der ute! ;)

 

Helt enig i forslaget ditt. Håper Arsene tenker det samme :P

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke ha flere afrikanere nå. Ikke for å være rasitisk, men mtp Afrikamesterskapet, det ødeleggger jo naturligvis ikke for oss neste sesong, men i Januar-Februar 2010 er det i gang igjen, og da får vi problemer. Kjøp heller Barry!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi trenger i alle fall en defensiv midtbane, men om dette er mannen som kan spille fast i 5-6 år fremover er usikkert. Ville heller gått for Yaya Toure, men spørs om Wenger blar opp for ham.

 

 

yaya toure hadde kanskje vært det beste, men er nok for dyr=/

men han makoun høres jo ut som en veldig spennende spiller så sier ikke nei takk :angry:

 

but Wenger knows! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir svært skuffet hvis vi ender opp med å kjøpe Makoun. Jeg tror ikke han har de kvalitetene en spiller bør ha for å erstatte Flamini. Han spilte feks svært lite i afrika mesterskapet i forhold til vår egen Song. Han var på banen i kun 3 av 5 kamper for Cameroon og han spilte aldri en hel kamp. Den første kampen han startet ble han byttet ut etter 38 min og han var ikke skadet, den andre kampen han startet ble han byttet ut etter 66 minutter. Kan kom inn fra benken i det 68. minutt i den tredje kampen han spilte; da ledet de allerede 4-0.

 

Jeg vil mye heller se at vi kjøper spillere som feks Barry, Yaya Toure eller Veloso isteden for en middelmådig afrikaner på 1.70.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir svært skuffet hvis vi ender opp med å kjøpe Makoun. Jeg tror ikke han har de kvalitetene en spiller bør ha for å erstatte Flamini. Han spilte feks svært lite i afrika mesterskapet i forhold til vår egen Song....

Syns heller vi skal satse på Song eller Denilson sammen med Fabregas jeg. Song har i år tatt et skikkelig stort steg mot førstelagsfotball, og Denilson har uten tvil et kjempetalent som jeg håper vi klarer å utvikle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Helt greit for min del det :D Har sett han flere ganger og han har ved tidligere annledninger og, vært linket til oss, men har liksom ikke helt følelsen for han i Arsenal! :D

 

JEG HÅPER SÅ INDERLIG PÅ Å KUNNE FÅ VELOSO PÅ DEN NYE HJEMMEDRAKTEN JEG ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...