Jump to content

Yaya Toure


Fredriktc

Recommended Posts

Hadde vi klart å få inn Yaya Toure, samt litt penger for Hleb, så mener jeg det ville være verdt, hvis det viser seg at vi signer Nasri i tillegg.

 

Men da er vi likevel på status quo, med tanke på at det da vil være to spillere som har dratt, og to spillere som har kommet inn. Mener derfor at vi trenger 2-3 spillere utenom dette igjen.

 

Poenget må jo være å øke bredden i stallen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

[

url=http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1766_3632900,00.html]http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3632900,00.html[/url]

 

http://footylatest.com/news/news.php?item.612.4

 

http://msn.foxsports.com/soccer/story/8195...t-Tou-of-a-kind

 

Litt forskjellige rykter om dette her nå. Hvis Hleb går så håper jeg virkelig Yaya og en slump med penger kommer til oss.

JAAA TAKK. Kommer han og Samir, er neste års lag komplett ;)

Blir det noe mer komplett en den stallen vi hadde ifjor? Vis det stemmer så mister vi hleb, flamini har vi mistet. yaya og nasri blir vell nokså det samme som dem. vi får ikke mer bredde, det blir ikke noe betre nivå på dei som kommer in, vis vi ser på hva som går ut. eineste er at vi får Vela in. og at alle "kidså" bli eit år eldre med meir erfaring.

 

skall neste års tropp være komplett vil eg ha in Yaya, narsi og ein stopper og behalde start 11'eren(untatt Flamini Ofc).

da får vi bra med bredde og kvalitett.

 

Edit: ser at Kim var lit raskere en meg:P

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi klart å få inn Yaya Toure, samt litt penger for Hleb, så mener jeg det ville være verdt, hvis det viser seg at vi signer Nasri i tillegg.

 

Men da er vi likevel på status quo, med tanke på at det da vil være to spillere som har dratt, og to spillere som har kommet inn. Mener derfor at vi trenger 2-3 spillere utenom dette igjen.

 

Poenget må jo være å øke bredden i stallen.

Enig, men tror du at Wenger er det?

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi klart å få inn Yaya Toure, samt litt penger for Hleb, så mener jeg det ville være verdt, hvis det viser seg at vi signer Nasri i tillegg.

 

Men da er vi likevel på status quo, med tanke på at det da vil være to spillere som har dratt, og to spillere som har kommet inn. Mener derfor at vi trenger 2-3 spillere utenom dette igjen.

 

Poenget må jo være å øke bredden i stallen.

Enig, men tror du at Wenger er det?

Er enig her gutter. Meningen er vel til slutt at vi skal øke bredden i stallen, for det var det som gjorde at vi mistet et mulig ligagull og CL. Nå er hvertfall Flamster borte, og muligens også Hleb drar. Kommer Nasri og Yaya, er de klare erstattere, og de er yngre, så det teller positivt. Skulle ønske alle tre var i Arsenal neste år ;) Hleb og Flamster brukte begge noen år før de var ordentlig inne i varmen, og det må vi regne med at andre nye spillere også kommer til å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi klart å få inn Yaya Toure, samt litt penger for Hleb, så mener jeg det ville være verdt, hvis det viser seg at vi signer Nasri i tillegg.

 

Men da er vi likevel på status quo, med tanke på at det da vil være to spillere som har dratt, og to spillere som har kommet inn. Mener derfor at vi trenger 2-3 spillere utenom dette igjen.

 

Poenget må jo være å øke bredden i stallen.

 

Enig, men tror du at Wenger er det?

 

Har vel mine tvil på akkurat det, men nå er jo heller ikke jeg kjent for å være den største optimisten ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier absolutt ja takk til at Yaya kommer. En veldig god ankerspiller med styrke, overblikk, god arbeidskapasitet og bra teknikk. Er derimot litt redd for at han kan sinke spillet litt med sin litt spesielle spillestil, men alt i alt en god investering tror jeg.

 

Men...jeg syns det blir litt feil å si at vi ikke har bredde nok på midtbanen. Ihvertfall hvis man snakker om antall spillere.

La oss si at to nye kommer inn og Hleb selges.

Da har vi Eboue, Nasri, Walcott, Fabregas, Yaya Toure, Rosicky, Denilson, Diaby, Gilberto.

I tillegg kan Song, Djourou, Vela bekle roller på midtbanen.

Pluss at vi har spillere som Fran Merida og Mark Randall som er å pirker borti A-laget en sjelden gang.

 

Da ville jeg heller fokusert mer på om de vi har som reserver og vikarer er gode nok og har de kvalitetene som kreves for å f.eks. erstatte en suspendert eller skadet Fabregas, Nasri og Yaya.

Et annet spørsmål er om vi unngår alle skadeproblemene vi har hatt særdeles mye av siste 2 sesongene?

Her har vel Rosicky hatt mest problemer.

 

Jeg mener det godt kan komme inn nye og bedre spillere, men vi trenger ikke nødvendigvis flere.

 

For min del så tviler jeg på at spillere som Eboue, Gilberto og Djourou klarer å utvikle seg nok til å forbedre laget.

Denilson er jeg mer usikker på. Song har hatt en god sesong nå, men er han god nok? Ser vel ut som Wenger ønsker at Song skal være midtstopper også.

 

Så et par av disse burde kunne erstattes til det bedre.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart veldig enig! Men synes vi bør få inn ett par spillere nå før Em starter..Yaya bør være et klart førstevalg som erstatter for Flamini.Eneste haken jeg ser er hvordan kjemien mellom han og broren kan bli i enkelte situasjoner..?

Link to comment
Share on other sites

Må ikke glemme at vi kommer til å bli meget svekket under neste jungelmesterskap hvis vi skaffer oss enda en afrikaner...

 

Var jo snakk om at Afrikamesterskapet skulle bli lagt til sommeren istedet da.. er jo bare helt idiotisk at de har det midt i sesongen uansett.. :)

Link to comment
Share on other sites

Skulle vel ikke være noe problem ettersom de fleste uansett spiller VM-kval.-kamper i Afrika på sommer'n. Kan ikke skylde på varmen da ihvertfall.

Derimot er det vel ikke aktuelt før om 2-3 år sikkert. Slike avgjørelser går sjelden fort i FIFA.

 

Men passer vi på å ha bortimot like bra kvalitet blant de som er reserver bør det gå bra uten afrikanerne i 1 mnd. også.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Håper det er noe i det rykte . Heller Yaya en Barry

 

Hvis du leser kommentarene til artikkelen så ser du at han faktisk ikke har noe grunnlag for å skrive noe om at Wenger har planer om å by £12m. for Yaya Touré.

 

Selv om dette ryktet faktisk hadde vært sant ville jeg nok sett på sjansene som veldig små for at han skulle kommet til Arsenal. Som Helge sa så er Yaya Touré i fremtidsplanene til den nye managern, og hvis han hadde kommet så hadde det nok blitt i en byttehandel med Hleb.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 21 2008, 04:27 PM) 135871[/snapback]

Håper det er noe i det rykte . Heller Yaya en Barry

 

Hvis du leser kommentarene til artikkelen så ser du at han faktisk ikke har noe grunnlag for å skrive noe om at Wenger har planer om å by £12m. for Yaya Touré.

 

Selv om dette ryktet faktisk hadde vært sant ville jeg nok sett på sjansene som veldig små for at han skulle kommet til Arsenal. Som Helge sa så er Yaya Touré i fremtidsplanene til den nye managern, og hvis han hadde kommet så hadde det nok blitt i en byttehandel med Hleb.

 

Holder en knapp med den jeg også..Veldig rart om det ikke ble bytte handel, hvis wenger ønsket å hente Yaya

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Trur nok ikke at Yaya kommer..

Dumt!

Det hadde vært arti og sett han spille lamme broren , dessuten e han jo en sykt god spiller!! B)

enig

 

kan egentlig ikke fårestille meg barry i arsenal drakt

 

Her var det jammen mye snakk om sau......

 

He he, jeg lo godt når jeg leste kommentaren din Inbytterbenken :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...